Gootti.net

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.04.2011 20:55
^Suurensuuri osanotto.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.04.2011 16:30
Osanottoni Dragonflylle myös täältä.
En itse edes voi kuvitella, miltä oman kissan menettäminen tuntuu, mutta se on asia, jota itse pelkään aina, kun tuo nöpö osoittaa minkäänlaisia sairauden merkkejä.

Ja omaan vikinääni.
Hitto kun noista Histeceistä ei ole mihinkään. Olen niitä syönyt nyt viikon ajan eivätkä allergiaoireet ole helpottaneet yhtään. Kai sitä pitää vielä n. viikon verran katsoa, että alkavatko ne toimimaan ja jos eivät, niin sitten on vissin pakko varata aika lääkärille.

Ikään kuin minulla sitä rahaa mihinkään testeihin ja kalliimpiin lääkkeisiin edes olisi.
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.04.2011 22:22
Myös täältä osanotot Dragonflylle, oma koirani kuoli puoli vuotta sitten ja on tuoreessa muistissa kuinka kova paikka se oli...

Paljastuipa sitten iki-ihanassa mahatähystyksessä että kärsin palleatyrästä ja sen aiheuttamasta refluksitaudista. Tavallaan helpotus että ikäville oireille löytyi selitys, mutta... Sen lisäksi, että en varmaan ikinä enää voi juoda mm. kahvia, voi olla että myös korsetit joutuvat kieltolistalle; kaikki vatsaonteloon kohdistuva paine kun pahentaa tilaa (ja oloa.) Sydämeni itkee verta, jos pitää kaikki nuo kaunokaiset lykätä myyntiin.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.04.2011 10:21
Tulevaisuus pelottaa. Paljon. Lisäksi minulla on kauhea flunssa. Ei ole hyvä päivä tämä.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.04.2011 13:30
Nooh, ei vielä ajankohtaista mutta kesällä multa leikataan kaikki 4 viisaudenhammasta, ei varmaan tule olemaan kivaa
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.04.2011 22:40
Hmp, hieman jäi mieltä kaivertamaan, kun eräs "kaveri" baarissa kysyi poikaystävältäni, että mikä mua oikeen vaivaa, kun odotin siis poikaystävää baarin ulkopuolella autolla ja soitin sille, että jos se viitsis jo tulla.. Noh, ehkä jonkun mielestä se on outoa, että en halua hengata yksinäni melko vieraalla paikkakunnalla, kun auton ympärillä pyöri mitä ihmeellisimpiä tyyppejä.. Niin ja kun en itse juo, enkä tykkää katsella humalaisia (en varsinkaan miestäni), joten minua vaivaa jokin. Jees, kivaa.
Varmaan joku täälläkin ajattelee, että miks en tykkää. Mutta en vaan tykkää. Ahdistun helposti ja saan ennenaikaisesti muiden krapulat juomattakin, kun oon vieressä, kun toiset juo..
Samoin sitten sain kuulla poikaystävältä, että hänen eräs kaveri oli sanonut jokin aika sitten, että mun läsnäolo oli alkanut v*tuttamaan, kun he olivat soittamassa/ryyppäämässä poikaystävän perheen luona olevassa "kesämökissä" ja mie tulin käymään siellä.
Positiivista on, että mies puolusti minuu molempina kertoina. Oli jopa kaverilleen todennut, että jos tätä alkaa ärsyttää niin paljon, että koskee fyysisesti muhun, niin mies tappaa kaverinsa. Ja että jos tarve vaatii, niin minä meen kaikkien kaverisuhteiden yli.

Jotenkin en vaan kaipais tämmösiä tilanteita. Olen erilainen, en voi sille mitään. Kiitos ja näkemiin.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.04.2011 23:21
Tekis suoraansanottuna mieli luovuttaa ja heittäytyä narun jatkeeks. Jos kovin kauan vielä joudun odottamaan, että johonkin työpaikkaan kelpaisin, niin voipi olla, että sekoan okeasti. Mieliala tuntuu vaihtelevan laidasta laitaan päivän aikana. Eihän tätä kestä hullukaan.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.04.2011 07:49
Tuli joku aika sitten kutsu erään kuvataidekoulun pääsykokeisiin. Tahtoisin todella siihen kouluun, mutta tämä nyt sattui aika hemmetin huonoon aikaan. Ennakkotehtävinä pitäisi maalata/piirtää muutama kuva, mutta en saa mitään aikaiseksi ja aikaa olisi n. 2 viikkoa. Olen koko ajan liian väsynyt/hermostunut/ahdistunut tekemään yhtään mitään. Harmittaa ihan älyttömästi jos en pysty osallistumaan pääsykokeeseen, koska siinä menisi hyvä tilaisuus ohi.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.04.2011 15:01
Aamulla oli ilo ylimmillään kun sain kutsun työhaastatteluun. Nyt on pieni epäilys herännyt ja kasvanut isoksi pahaksi peikoksi, kun tein google-haun kyseisestä yrityksestä ja tuleksena oli muutama keskustelu, joissa oli vähän vähemmän mukavia kokemuksia kyseisestä firmasta. Ja alkoi vielä epäilyttää, että kyseinen asiakaspalvelijan paikka, jota hain, olisi puhelinmyyntiä. En yhtään tiedä mitä nyt tekisi. Varmaankin asia selviää sitten huomenna työhaastattelussa, mutta pikkasen on nyt kyllä ilo pilalla.
Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.04.2011 01:40
En ole saanut nukuttua pariin päivään ja pelot alkavat nousta pintaan taas melko pahoina. Ei vaan just nyt jaksais tämmöstä.

Lainaus: Felicia

Nooh, ei vielä ajankohtaista mutta kesällä multa leikataan kaikki 4 viisaudenhammasta, ei varmaan tule olemaan kivaa

Miullakin ois ollu aika muutama kuukausi sitten, mutta jätin menemättä, koska ei sillä hetkellä ollut varaa. Ainakin yksityisellä olis maksanu jotain 250-450 euron väliltä. :/ Melkoista ryöstöä minun mielestäni.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit