Gootti.net

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.04.2011 21:00
Työpaikka-angst! Vietävä miten haluankaan lähteä nykyduunistani menemään. Typerää vinkua työpaikkansa ikävyydestä kun minulla sentään on vakiduuni, mutta kun vituttaa tuo jatkuva paska mitä sataa niskaan ämpärikaupalla. Olisi kiva mennä edes joskus töihin niin että ei tarvitsisi miettiä mitäs ikävää tänään tulee vastaan, mistä tänään saisi huudot. Eikä siinä mitään jos valitukset ja huuto olisivat aiheellista, mutta pirun kiva saada paskaa niskaan toisten töistä tai siitä kun tekee juuri niin kuin on pyydetty. Mur, aika vaihtaa duunia ja äkkiä.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.04.2011 22:33
Vihdoinkin kun on nätti ja keväinen sää niin arvatkaas kenellä on kurkku kipeä : < ei saa kunnolla nukuttuu ja huonolla tuurilla tää kestää taas sen pari viikkoa. blaah.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.04.2011 15:20
AAArrrrgggghhh! Maailman parhautta on tietty se, että muut luulevat tietävänsä asiasi paremmin, kuin sinä itse..
...elämä on..
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sennay
  • Lähetetty: 13.04.2011 16:29
Minäpäkin vingun välistä jotain.. Ottaa niin maan perusteellisesti päähän pari tyyppiä, jotka on mun kaa samalla kurssilla koulussa. Semmosia kunnon teinejä, jotka luulee olevansa toisten yläpuolella. Tyypit kun ovat minua huomattavasti nuorempia, niin ei enää tämän ikäinen jaksa sitä ihqD44-meininkiä. Olinhan minäkin joskus nuori, mutta silti!!! Jotain rajaa lapset!!

Muoks: korjasin typon
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.04.2011 23:40
Naapurit ihanaiset löysivät kännissä mikrofonin ja levyllisen suomalaisia itkuhittikaraokebiisejä. Multakin pääsee itku. Ei sydänsuruista pellonlaidalta, vaan ihan tärykalvojeni vuoksi, eikä kukaan edes halua minua kylään... eikä rahaa baariin. Taisin Löytää keskiviikkoni pienhelvetin
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.04.2011 00:12
Mä niin tiesin että merkkarikarkit on kohtalokkaita!
Pussin pohjalla oli enää kaks jäljellä ja eiköhän sitten tokaks viimestä mutustaessa irronnu yhdestä etuhampaasta puolikkaan hampaan kokonen paikka. Ei oikeen tiedä pitäiskö tälle jutulle itkeä vai nauraa, mutta merkkarikarkit ainakin päätyy boikottiin : D Aamulla suunta kohti hammaslääkäriä, ohoi!
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2011 08:57
Huhhuh, onpas mukavaa tulla töihin kun yöllä saanut nukuttua korkeintaan tunnin, kiitos vanhempien äänekkään ja väkivaltaisen sotimisen! Onni on että en kotona enää asu mutta huhhuh kun sodan syttyessä sinne pitää sännätä tuli perseen alla vahtimaan ettei aggressiivinen isäni käy kenenkään kimppuun, kun ei ne muut sille mitään mahda jos käy..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.04.2011 13:51
Minulla on pian kolmet pääsykokeet. Hienoahan se on, että on edes pääsykokeisiin kutsuttu, mutta ne osuvat huonoon aikaan. Joudun olemaan niiden takia yli viikon poissa koulusta, ja juuri silloin pitäisi tehdä päättötyötä. Minun täytynee kysyä opettajalta, voinko skipata yhden kurssin ja aloittaa aiemmin, koska en muuten millään saa sitä tehtyä. Pääsykoereissuun menee myös kamalasti rahaa, koska siitä tulee Joutseno-Tampere-Helsinki-Tampere-Sastamala-Tamper e-Joutseno-reissu, julkisilla. Hihhei.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.04.2011 17:31
En ala, en ala, en ala... Mikäääään ei mene taas mitenkään!
Taidan ihan oikeasti nyt miettiä muutoa pois täältä, missä ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.04.2011 19:53
Maailman kaikkeuden ihanin asia, nimittäin kissani Viivi sai tänään eläinlääkärissä FIP diagnoosin ja mitään ei ollut tehtävissä. Pikkuiseni lähti isoilla tassuillaan kävelemään sateenkaarisiltaa pitkin kohti parempia hiirestysmaita, ikävän täällä maan päällä ollessa sanonkuvaamattoman kova. Ikävöimään jäivät kolme kissakaveria, mieheke ja tietysti minä, äiti, joka ei saa surultaan itketyksi ;(
Mutta nyt on pikkuisen hyvä olla, ei ole kipuja. Kumpa vaan voisin vielä kerran silittää ja kuulla sen ihanan pehmeän kehräyksen.

"Ever strong
our future song
to sing it must be free.

And every part
is from the heart
and love is still the key.

And love it seems
made flying dreams
to bring you home to me"

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit