Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Kattroll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.04.2011 11:58
Olin hyvä hyvyyttäni viikonloppuna kuvaamassa 6 tuntia kestäneiden ratsastuskilpailuiden ~jokaisen ratsukon. Kuvia kertyi yli 1000, joten en ole muilta kiireiltäni jaksanut / ehtinyt katsomaan kuvia vielä läpi, kun hommaan kuuluu kuitenkin karsiminen, fiksailu, hevosten tunnistus sekä itse kuvagalleriaan lisääminen. Ajattelin työn tylsyyden vuoksi laittaa luokan kerrallaan kuntoon, jottei menisi niin yksitoikkoseksi. Valitettavasti sen huomasi myös muutama ulkopuolinen henkilö, joten nyt ihmiset ovat julkaisseet puolivalmista kansiota ympäri Facebookkia muiden kysellessä, missä loput kuvat viipyvät. Etenkin seuran sivuilla julkaistuna tuo äsryttää melkoisesti, kun ihmettelemässä ovat myös ulkopuoliset ratsastajat, joille henkilökohtaisesti sunnuntaina kuvia lupailin. Oma mokahan tämä on, kun osan kuvista menin julkaisemaan, mutta miusta nuo oisivat saaneet kiltisti odottaa, kunnes ihan itse ilmoittelen kuvien olevan näytillä..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2011 13:33

Lainaus: Kattroll

miusta nuo oisivat saaneet kiltisti odottaa, kunnes ihan itse ilmoittelen kuvien olevan näytillä..

Äläs nyt, kyllä hevostallinetissä on varmasti vinguttu kuvien perään jo kaksi tuntia ennen kisojen loppua. Hatunnoston arvoinen homma kyllä tuo kisoihin kuvaamaan meno, karsea homma josta harvemmin näkyy saavan kiitokseksi mitään sontamyrskyä kummempaa.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.04.2011 14:16
Ihmiset, kuvat ja odottaminen eivät todellakaan sovi yhteen. Muuan sivustolla lähetetyt kuvat kulkevat modeseulan läpi ennen julkaisua, ja tässä saattoi ennen vierähtää muutama viikkokin. Nykyään mahdolliset lähetetyt kuvat käydään läpi useita kertoja päivässä, ja mikä on kiitos tästä - "Lähetin kuvan jo ainakin melkein tunti sitten, miksi sitä ei näy?!!" Tekis mieli posauttaa jokaisen nitisijän kuvat bittiavaruuteen.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.04.2011 21:57

Lainaus: Signum

Lomillani on ainainen ilkeäkin taipumus sekoittaa unirytmini oudoksi, en suuremmin ole nytkään pyrkinyt vaikuttamaan uniajankohtaani, mutta niin, luulen että olen hereillä vielä neljältäkin. Yöllä toki on tunnelmallisempaa, niin usein on mielekästä valvoa näin mutta oikeesti, välistä vain tekisi mieli nukkua, ei oikeastaan jaksaisi muutakaan.

Sama vika. Kun oon ollu työttömänä melkein vuoden, niin voi sanoa, että mun unirytmi heittää säännöllisin väliajoin häränpyllyä. Yöllä on tosiaan mukava valvoa kun muut nukkuu, mutta ottaa päähän, kun tuntuis aina väsyttävän, vaikka olis just nukkunu 12 tuntia putkeen ja päivät menee ihan hukkaan, kun ei voi yöllä oikeastaan touhuta mitään.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2011 09:47
En muistanut miten perkeleen kipeää se käy kun tulehtunutta niveltä vähän puristellaan ja sitten tuikataan neula (joita muutenkin pelkään) ja ruiskutetaan sinne lääkettä. Pitkästä aikaa tuli itkettyä lääkärin vastaanotolla. Sitäpaitsi siitä piikistä on jo tunti, eikä ole auttanut pahemmin. Tai no, enää se ei syki kivuliaasti koko ajan, vielä ennen piikkiä käden piti olla koholla koko ajan ettei sattuisi. Mutta turpea, ruma ja ennen kaikkea täysin liikkumaton ja kosketusarka se on edelleen.
Vaikuta, kortisooni, vaikuta!

Ps. Suokaa anteeksi typot, tämä on paljon hankalampaa kun ei voi käyttää oikean käden peukaloa, etusormea tai keskisormea lainkaan. Ja hiiren hallintakin on haastavahkoa...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.04.2011 10:20

Lainaus: BronzeRain

En muistanut miten perkeleen kipeää se käy kun tulehtunutta niveltä vähän puristellaan ja sitten tuikataan neula (joita muutenkin pelkään) ja ruiskutetaan sinne lääkettä.

Uh. Otan osaa. Muistan ikuisesti kun ennen reumadiagnoosia oli eka tulehdus ja kävin arvauskekuksessa. Tulehdus oli nilkassa, joten lääkäri otti jalasta kiinni ja väänsi rosnkisti. "Sattuuks tää?" Huusin ääneen ja teki mieli mäjäyttää lääkäriä kengällä päin näköä. Samainen lääkäri muuten sanoi, että kyseessä oli marssimurtuma. Jännä juttu kun se marssimurtuma sitten levisikin pisin jalkaa.

Kitinät: STRESSI. Tenttejä siellä, tenttejä täällä, tenttejä oikealla ja vasemmalla. Ja päällekkäisiä menoja. Haluaisin todella paljon yksiin juhliin, mutta ne osuvat äitienpäivän kanssa päällekkäin ja nyt näyttää siltä että jos teen kuten haluan, sukulaiset vetävät vesimelonin nenäänsä. Ja minä ihan kauheasti haluaisin sinne juhliin ja arght.

Ihan sama vaikka on täysi-ikäinen ja voi muka mennä ja tulla miten haluaa, kun ihmiset hallitsevat syyllistämisen jalon taidon, niin että on varmasti paska fiilis jos tekee kuten haluaa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2011 11:11

Lainaus: Giffirt

Uh. Otan osaa. Muistan ikuisesti kun ennen reumadiagnoosia oli eka tulehdus ja kävin arvauskekuksessa. Tulehdus oli nilkassa, joten lääkäri otti jalasta kiinni ja väänsi rosnkisti. "Sattuuks tää?" Huusin ääneen ja teki mieli mäjäyttää lääkäriä kengällä päin näköä. Samainen lääkäri muuten sanoi, että kyseessä oli marssimurtuma. Jännä juttu kun se marssimurtuma sitten levisikin pisin jalkaa.

Kivaan paikkaan sait ekan tulehduksen. Minulla onneksi pysytellyt pääosin sormissa ja varpaissa, pahimmassa vaiheessa lonkatkin vähän oireilivat. Lääkityksen kanssa ei ole tarvinut pelata onneksi enää pariin vuoteen, tosin tämä sormen tapaus yllätti. Kylläpä minutkin lähetettiin kaiken sortin hermoratakartoituksiin ja epäiltiin murtumaa silloin alkuun, ihan niin kuin se reuma olisi jotenkin harvinainen sairaus.
Kirjoittanut: Nefegor (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.04.2011 17:33
Olis vaikka mitä valitettavaa, mut heitän tälläsen kevyen tänne sopivan aiheen... Tilasin taas "industrial-housut" englannista
https://www.attitudeclothing.co.uk/product_17876-6 3-1615_Mercy---Obey-Pants.htm

Ja taas kerran liian isot... Pitäis ettiä joku kuka osaa ainakin lyhentää... Tilasin kokoa M, luulin sen mittauksieni perusteella olevan oikeaa kokoa... Mutta ultimaattisesta lyhyydestäni miehiksi (173cm) Johtuen ovat nämä aika suuret.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.04.2011 20:54
Pari lissua haukkui tyyliäni ja aloin haukkua takaisin. Kaverit keskeyttivät, potuttaa
Kirjoittanut: Gehenna (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.05.2011 04:03
Se aina tuppaa arkena unohtumaan, mutta auta armias kun on tällainen rupeama kuin tuo vappu. Unohtui jo miksi stressaannun aina tällaisina juhla-aikoina: oma auto. Kerran hankin auton itselleni helpottaakseni työssäkäymistäni. Kiitos kiltteyteni, olen luonut ystävistäni hirviöitä jotka olettavat saavansa ilmaisen kyydin joka paikkaan, että ajan heidät mielelläni aivan siihen oven eteen etteivät neidit joudu viittää metriä pitempää matkaa kävellä. Ja voi sitä pettymystä jos en suostukaan kuskiksi. Jos vaikka itseäni huvittaisi mennä johonkin, onko minulla silloin joku ystävä jolle soitella? Ei. Pakko käyttää busseja ja taksia.

Että sellaista tänään. Ei mulla vielä muuta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit