Gootti.net

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.04.2011 09:47

Lainaus: Piiskansiima

sellaisilla joissa proteiiniprosentti muistaakseni 35 ja rasvaa huikeat 20%.

Karttusen raksuissa (Profine Light)on proteiinia 36%, rasvaa kylläkin vaivaiset 10%. Kova työ etsiä sellaisia raksuja, joissa ei olisi maissi tai muu ylimääräinen hiilaripasha ainesosien kärkipäässä. Minulla on Royal Caninen laihisraksuja, (tai siis Karttusella on,) mutta niissä on aikalailla maissia. Karttunen raksuttelee mielellään yöllä, joten pari ruokalusikallista raksuja riittää. Jos alan tosissani antaa tuoreruokaa, eli esim. broilerisuikaleita ja broilerinsydämiä, minun on hankittava keittiövaaka jotta pystyn tarkalleen mittaamaan annoksien sopivuuden. Ruoskikaa minua! Minä olen sellainen, että rakastan lähimmät ihmiset ja näköjään eläimetkin ruualla. Voiiiiiih!

Giffirt: Karttunen ei ole kiipeilevää sorttia. Että sekin vielä. Ainut mihin se haluaa hypätä, on ikkunalaudalle ja sohvalle. Raapimispuussa käy joskus kääntymässä. Pahus!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2011 10:03

Lainaus: Natassja

Kova työ etsiä sellaisia raksuja, joissa ei olisi maissi tai muu ylimääräinen hiilaripasha ainesosien kärkipäässä.

Näinpä. Jopa Applawsin "tämä sisältää 80% lihaa" -raksuissa on hiilariasiat kuitenkin ainelistassa jo heti kakkosena... Huokaus. No, karu tosiasia kuitenkin on, että hiilariraksuista katti ei saa tarpeeksi oikeanlaista ravintoa eikä sitä ruokamäärääkään voi ihan ylettömästi pienentää. Meillä on myös päädytty siihen ratkaisuun, että vatsanahkapussia ei tarvitse laihduttaa pois niin kauan kuin vyötärö löytyy, sanoi ell sitten mitä tahansa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.04.2011 10:19
Höpönassut, oisko lemmikkikeskustelun jatko syytä suorittaa vaikka eläinketjussa? (IMPORTANT PANDA IS INVOLVED :3)
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.04.2011 10:34
Vähän vielä Important Pandan kiellon päälle.

Lainaus: Natassja

Kissani Sirkka-Liisa Karttunen

Ihana nimi kissalla! Meillä asustaa Väinö Julius Saastamoinen.

Mutta, kitinää, ettei lipsu asiattomuuksiin.
Oikean käden etusormi päätti ottaa ja tulehtua. Nyt se on kipeä ja turvonnut noin kaksinkertaiseksi normaalikoostaan. Perkeleen reuma... Ei kun särkylääkettä ja toiveita että paranee itsekseen ilman lääkärillä käyntiä. Haittaa vaan työntekoa, kynä ei pysy kovinkaan hyvin kädessä eikä sorminäppäryyskään ole huipussaan.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 27.04.2011 12:44
Mun leukanivel on vtun kipeä. En tiedä johtuuko reumasta vai viisaudenhampaasta. Lääkäriaika viikon päästä. Jesjesjes.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 27.04.2011 15:27
Perätöntä paskaa!!! ***** perätöntä paskaa ja kaikenlisäksi facebookissa. No, se, että en ole tyypin kaveri niin nopeasti sain tuttujen kautta silti onneksi tiedon tästä. Ja kännyyn kuvatut tekstit, jotta ne varmasti on nyt sitten mulla tallessa. Se oli sen ihmisen virhe, ettei lohduta vaikka yrittäisikin sen jälkeen poistaa. Ja ei pelkästään se, että teksti oli perätöntä, mutta kun mun nimi oli siinä mainittu, jotta ei varmasti ole epäselvyyksiä asiasta muille. Perkele!!!!
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2011 18:19
Minä olen kipeä! Tää ei oo oikeesti ees mahdollista, en mä oo kipee ikinä ees syksyllä tai talvella, ny sitte tuun kipeeks kun on +20 astetta! Kuume nous ja nyt oon niin tukossa että voi kiesus sentään.
Kaikenlisäksi tänään ostin vielä itelleni vähän suklaata, kun makuaisti sattui vielä oleen tallella.... Noh, kotiin päästyäni se oli tietenkin jo hävinnyt.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.04.2011 02:59
Lomillani on ainainen ilkeäkin taipumus sekoittaa unirytmini oudoksi, en suuremmin ole nytkään pyrkinyt vaikuttamaan uniajankohtaani, mutta niin, luulen että olen hereillä vielä neljältäkin. Yöllä toki on tunnelmallisempaa, niin usein on mielekästä valvoa näin mutta oikeesti, välistä vain tekisi mieli nukkua, ei oikeastaan jaksaisi muutakaan.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.04.2011 10:00
Ketuttaa, työkaveri ilmottautui olevansa kipeä. Minun piti olla aamuvuorossa, mutta pakosta sitten pariksi tuntia kotiin istumaan ja takaisin iltavuoroon. Jos tämänkin ois tiennyt niin oisin kääntänyt aamulla kylkeä ja heittänyt herätyskellolla vesilintua! Ei suotta väsyttänyt muutenkin. On niin turha tulla kotiin istumaan joksikin aikaa vain palatakseen takaisin iltavuoroon. Luvassa vielä harvinaisen ahterista oleva kiireinen päivä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 28.04.2011 10:18
Aamu alkoi "hyvin" naapurin koiran räkytyksellä. Se kertoo jo, että mitään hyvää ei seuraa. Menin labraan. Sain mukavasti jonottaa siellä aamutuimaan yli 1,5 tuntia. Äkkiä sieltä kotiin, jotta ehtii syödä ennen lääkäriä. No kiireessä, kun sellaista tein niin johan vahingossa sämpylää halkaistessa viilsin kämmenen auki.. Nooo sitä verta sitten tulee. Ei se mitään, mutta kun sataa maililla perättömiä väitteitä niskaan vielä.. Ja nyt multa jäi kentän talkootkin välistä. Kiitos puhelun, jolla kerrottiin että illalla on vielä toinen lääkäri aikaistettu. Saati, että voisin kädellä mitään tehä, mutta paskaa siitä väliinjättämisestä tulee kuitenkin. En voi siivota ja varmaan jää nyt pakosta treenitkin väliin, kun kädellä ei juurikaan tehä mitään..
Ja mun päivä on tosiaan vasta alkamassa..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit