Gootti.net

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Wicked (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2011 07:59
Mikä siinä oikein on kun itse haluaisi bilettää, niin kukaan ei jaksa, ja silloin, kun itse on ihan poikki, kaikki soittavat ja pyytävät jonnekkin. *pomppii seinille kiukusta*
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.05.2011 10:28
Mikä hitto siinä on, kun ei voi sanoa suoraan jos on kiukustunut jostain? Arght. Olen aina hengaillut enimmäkseen poikaporukassa ja tottunut siihen että asiat sanotaan suoraan. Välillä olen ihan hukassa naispuolisten kavereideni kanssa kun muutama niistä toimii jonkin ihan hämärän tyttökoodiston mukaan. Ilmeisesti nyt sitten sanoin tai tein taas jotain väärää, mutta minulla ei ole harmainta hajuakaan mitä. Olimme kahvilla kaverini kanssa ja sateenvarjoni hajosi kun kävelin paikalle ja busseja meni huonosti. Kaveri lupasi kyydin kotiin, mutta sitten ei yhtäkkiä käynytkään ja kävelin ilman sateenvarjoa hyvin kylmissäni kotiin ihmetellen, että mitähän hittoa taas tapahtuikaan.

Tasapuolisuuden nimissä on myönnettävä, että tokihan tuota mököttämistä harjoittaa muutama miespuolinen kaverikin, mutta kyseessä on joku ihan oma ihmislajinsa selvästi. Ja kyseisen ihmisporukan edustajille tuntuu olevan itsestäänselvää, että jokin asia on The Väärin. Mutta kukaan erilaisella logiikalla toimiva ei ole kykeneväinen hahmottamaan näitä kuvioita. Ilmeisesti tähän koodistoon myös kuuluu, että jos on vihainen jostain, sitä ei saa missään nimessä sanoa suoraan tai jos sanoo, ei ainakaan saa kertoa miksi on kiukkuinen. WTF.

Lisäksi vihaan antibiootteja. Onhan se kiva päästä yhdestä vaivasta, mutta pitääkö aina tulla lääkkeestä vielä muutama uusi vaiva lisää? Koko elimistö ihan tuhannen sekaisin ja olo on kuin riivatulla oravalla. Samperi. Väitän, että miehillä on helpompaa tässäkin asiassa. Tämäkin tiivistettiin The Big Bang Theoryssa:
"Amy: Do you subscribe to the Freudian theory of penis envy?
Penny: Um, I never really thought about it. Why?
Amy: Sometimes I think it might be nice to have one.
Penny: Really?
Amy: Not for sex, for convenience. You can't deny that, by comparison, our internal plumbing is extremely high maintenance."
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2011 18:56
Pieni flunssa ollut päällä jo monta päivää
Välistä aika väsyneeksi vetänyt.
Yleensä mulla flunssa menee ohi nopeammin.
Mutta eiköhän tämä flunssa tästä kuitenkin ala paranemaan
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.05.2011 11:31
Näyttö stressaa ja vituttaa. Jos en pääse läpi, lähden meneen koko koulusta
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.05.2011 02:42
Aamulla on krapula. Yhyy. Ei kaipaa ihmeempiä selityksiä.
Kirjoittanut: Gehenna (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2011 12:18
Haluun rakkautta : ( en mitään seksuaalista kuraa, haluun jonkun jonka kans vois pussailla ja halailla ja sitä vois sit aina rutistella ja yäk mitä muuta ällöä. On muuten varmasti kevään vika.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.05.2011 12:55
Noh niin. Nyt on sitten lomatkin menneet päin prinkkalaa. Pyysin vapaata provinssin ajaksi ja sanottiin, että se onnistuu. Juu, sainhan minä sen pyytämäni viisi päivää ja kolme päivää vielä siihen ekstraa, mutta VÄÄRÄLLE VIIKOLLE! Ei hitto, pakko yrittää pomon kanssa vielä sumplia, josko sittenkin saisin lähteä provinssiin silloin kun se on ajankohtainen, ettei tarvitsisi sinne viikkoa aijemmin mennä yksin kökkimään ÄÄÄÄÄÄH, ahdistus lisääntyy jälleen.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2011 15:18

Lainaus: Gehenna

Haluun rakkautta : ( en mitään seksuaalista kuraa, haluun jonkun jonka kans vois pussailla ja halailla ja sitä vois sit aina rutistella ja yäk mitä muuta ällöä. On muuten varmasti kevään vika.

Tervetuloa vain kerhoon. Tässä sinkkuilu omasta mielestä jo ihan tarpeeks.
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2011 09:12
Sormi murtui toissa sunnuntaina ikävän kohtauksen aikana, hemmetin ärsyttävää tehdä kotipuuhia ja käydä peseytymässä tuon "paketin" kanssa. Särkeekin vielä vimmatusti...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.05.2011 11:42
- Pentu on ripulissa..
- Ja ulkona on kuuma!
- ja pitäis lähtee myöhäiselle äitienpäivä käynnille, mutta kun ei jaksa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit