Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat, vinkunat ja muuta valitusta!

Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.05.2011 14:20
jeejee auto levis keskelle jäken keskustaa. Onneks iskä on saikulla niin tuli hinaa mut pois.. Sitkun vielä tietäis mikä siihen autoon tuli... Ja kuinka kalliiks korjaaminen taas tulee >.<
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sennay
  • Lähetetty: 09.05.2011 18:17
Olin aamulla tekemisissä saksalaisen poliisin kanssa ja kyllä tuli ikävä takaisin Koti-Suomeen ja suomalaista poliisia. Olin pyöräilemässä paikalliselle ammattikoululle ja oli vähän hoppu. Kohta minut kumminkin pysäyttää poliisi! Olin hölmö, tietämättömänä, perisuomalaiseen tapaani ajanut siinä, missä pyörätie on merkitty, mutta väärällä puolen tietä! Minun olisi kuulunut ajaa pääkadun oikealla puolella, ei vasemmalla.
Poliisi puhui minulle ensiksi saksaa, ja minä raukka yritin huonolla saksan kielelläni sanoa, että en ymmärrä sanaakaan, mitä setä minulle sanoo. Kun konstaapeli ymmärsi tämän, hän alkoi paasata minulle englanniksi. Olin hirveän nolona ja pyytelin moneen kertaan anteeksi ja lopuksi talutin pyöräni lähimmälle suojatielle, jotta pääsin tien oikean puolelle jatkaakseni ajaen.
Ja nyt se valittamisen ja kitinän varsinainen syy:
Ennen kuin herra konstaapeli vaihtoi käyttämänsä kielen englanniksi, hän kiroili ja haukkui minua (!) saksaksi (ymmärrän kirosanat ja haukkumasanat, koska ne opin jo nuorena).
Vaikka minä teinkin väärin, niin ei se p****le anna poliisille oikeutta haukkua minua tyhmäksi, idiootiksi ja vähä-älyiseksi!! Kokemukseni Suomen poliisista, ei tosin kaikista, on se, että vaikka olisi negatiivistäkin palautetta annettavana, niin he antavat sen suht ystävälliseen sävyyn kumminkin. Jäi totta totisesti kunnon paskanmaku suuhun saksalaisesta poliisista..
Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.05.2011 23:23
Keskiviikkona aika lääkärille, joka päättää lähitulevaisuudestani. Jännittää tooodella paljon. "Hieman" ahdistaakin, sillä kyseinen lääkäri on tunnettu siitä, että haukkuu potilaitaan, ei jaksa kuunnella muita ihmisiä ja kysyy kymmenen kertaa peräkkäin että koskiko sun vanhemmat sua outoihin paikkoihin kun olit pieni. Eikä tietenkään usko, jos kertoo, ettei mitään semmoista ole koskaan tapahtunut. Ihana ihminen.

Lisää valivalia; Ostin Rimmelin sexy curves full figure -ripsarin ja se oli pelkkää shittiä. Ei tullut pituutta, tuuheutta eikä kaarevuutta, pelkästään klimppejä, varisevaa mustaa töhnää, joka sai ripset roikkumaan epämääräisinä. So not my day. >.<
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.05.2011 17:34
Asun alimmassa kerroksessa ja alapuolellani on autotalli, jossa naapuri huudattaa pärräänsä jatkuvalla syötöllä ja kaikki käryt tulee suoraan mun ikkunasta sisää. Menee hermo tohon jatkuvaan meteliinkin perhana.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.05.2011 21:32
Kävin sovittamassa tänään H&M:ssä shortseja ja ne olivat kokoa 38, mutta ei mennyt nappi kiinni. Kai mie sitten vaan oon jotenkin läski. Kuvittelin että oon laihtunut ja muuta, itsetunto tippui nollaan. TOSIN olen huomannut joissakin vaatteissa (eritoten farkuissa) nykyään, että koko 34 on lähinnä lasten kokoa 140cm -.-
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Myria
  • Lähetetty: 10.05.2011 22:08
^Ainakin mun mielestä H&M:n vaatteissa on tosi pienet koot, en itsekään saanut ainakaan yhtä 38-kokoista hametta päälle, vaikka yleensä se on ihan sopiva, enemmän väljä kuin tiukka. Samoin parikin kauluspaitaa piti ottaa koossa 38, vaikka paidat mulla on yleensä ollut 36.

//Anteeksi vähän offaus, mutta aiheeseen liittyen todettakoon, että tuo kokojen erilaisuus ärsyttää muakin. Jotkut pakkostandardit kenkä- ja vaatekokoihin, kiitos.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.05.2011 09:23
Koulussa menossa hirveät tappelut. Luulisi että tämän kaltaiset draamat olisi jäänyt ala-asteelle, nähtävästi ei. Onneksi en itse ole mitenkää osallinen ym..
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.05.2011 14:46
Koko kämppä on ihan sekaisin kun vanhemmat keksivät alkaa vaihtamaan tapetteja... olohuoneen pöytä täynnä tavaraa, samoin ruokapöytä, eilen vessasta puuttui ovikin muutaman tunnin ajan. Huoneeni ovi on heti eteisessä ja nyt takkinaulakko on keskellä eteistä, hirveä labyrintti.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.05.2011 17:53
Työvitutus. Miksi ihmeessä ei voi sanoa heti olevansa tyytymätön hiuksiinsa, vaan vakuutellaan homman olevan ok ja haukutaan sitten mailissa? Jos heti sanoisi niin olisi voinut kenties tehdä asialle samantien jotain Olisi hurjan kiva saada joskus palaute samantien!

Lisäksi ottaa aivoon ystävät, jotka häviää kuin pieru saharaan samantien kun on uusi suhde. Ystäville ei enää ole aikaa, kunnes jokin suhteessa ei menekään ihan putkeen. Sitten kelpaa taas seura kun rakkauselämä pissii.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.05.2011 00:02
Stana noissa kaloissa on kaikenlaisia piikkejä. Lisäksi niiden pinnassa on limaa joka ei varsin auta haavojen paranemista. Jos haavojen väliä on senttiä enempää muissa kuin kämmenselissä niin ihmettelen.

Sama vaikka ampuisi kiekkopaukun käsiin kuin perata puolensataa kuhaa ja ahventa, luultavasti ne jyvät tekevät kipeää lyhyemmän aikaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit