Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia uudenvuoden suunnitelmia?

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 20.12.2006 22:42
uuteenvuoteen on vielä jokunen vajaa pari viikkoa, mutta minulla ei ole mitään järkevää tekemistä juuri nyt, joten ajattelin heittää tälläisenkin aiheen tänne.

Eli kysymys kuuluu, miten aiot viettää uuttavuotta?
onko sinulla jotain perinteitä mitä pitää tehdä joka uusivuosi?
ja onko mielestäsi uudenvuoden lupauksissa mitään järkeä?

Itselläni on uudenvuoden suunnitelmat vielä vähän hakusessa, jokainen vuosi on vaihtunut vähän eritavalla , ainoa mikä niitä kaikkia on yhdistänyt niin kauan kun muistan että ystäväporukkalla ollaan oltu liikkeellä ja että ilotulitus on tullut nähtyä. Tänä vuonna harkinnassa olisi mahdollisesti jollekin keikalle lähtö, ja kai se kuohuviinipullo tulee avattua taas kahdentoista maissa ulkona. Lupauksia en muista tehneeni koskaan (se ei johdu siitä ettenkö olisi ollut siinä tilassa että en niitä jälkeenpäin muistaisi) vaan siksi että lupaaminen on tyhmää, kun rikon ne kuitenkin.
En myöskään ole koskaan uutenavuotena valanut tinaa... pitäisi kai kerran elämässään kokeilla.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2006 00:54
Ystävien kanssa olen minäkin ja kai se ilotulituskin tulee katsottua. Sitten me naureskellaan ja lupaillaan kaikkea tyhmää joka ei kestä päivää kauempaa.
Tuli tuosta tinan valamisesta mieleen, että viime uutena vuonna mulle tuli sellainen merenneito jolla oli pääkallon naama ja päälaella pilkisti aivot... Tai siltä se ainakin minusta näytti.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2006 15:43
Perheen kanssa vietän varmaankin vuoden vaihteen. Hyvää ruokaa, tinan valamista ja rakettien katselua. Ei kovin erikoista, mutta minusta ihan mukavaa.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.12.2006 17:16
haa. Miä lähden Poriin frendin luo.
Pori on helvetti... etsin kerran kaks tuntia bussiasemaa siinä perkeleen labyrintissä.

Mun uudenvuodenvietot on yleensä olleet äärimmäisen tylsiä, mut nyt on tarkotus laittaa viinaa virtaamaan. juhlia vappu ja juhannuskin samalla. ja synttärit, jotka oli meil molemmil tos kesällä.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.12.2006 17:24
Ei oo meikäläisellä vielä mitään suunnitelmia. Luultavasti sitä samaa kuin joka uusivuosi. Hillutaan frendien kanssa kaupungilla ja kattellaan ilotulitusta.

Lainaus: Kuutar onko mielestäsi uudenvuoden lupauksissa mitään järkeä?

Olishan niissä jos ne vaan pystyis pitämään.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.12.2006 18:51
Mun mielestä uudenvuoden lupauksissa ei oo järkee. Ne ovat vain tapa parantaa omaatuntoaan. Kuvitella, että tänä vuonna teen sen ja sen...!
Ei oo vielä suunnitelmia. Ehkä lihapullia, dippejä, perunasalaattia ja sit puolilta öin ilotulitteiden katselua.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2006 19:18
No varmaan olen jo nukahtanut kun kello tulee 12, niin on melkein käynny joka vuos, olin sitte selvin tai sekaisin. Sen kummempia suunnitelmia ei oo ja yleensä mulla kaikki suunnitelmat jää ihan viimetippaan.
Uudenvuoden lupauksia en tee, koska en pystyisi niittä kuitenkaan pitämään..
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.12.2006 19:34
Koko yö valvotaan, raketteja ammutaan ja heilutaan ulkona mahdollisimman myöhään. Sitten ne perinteiset taiat, elikkäs tämä onni-juttu ja sitten tinat valetaan jne.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.12.2006 15:53
Lainaus: poison Mun mielestä uudenvuoden lupauksissa ei oo järkee. Ne ovat vain tapa parantaa omaatuntoaan. Kuvitella, että tänä vuonna teen sen ja sen...!

tuo on kyllä niin totta, on hyvä ajatella miten sitten seuraavana vuonna onkin parempi ihminen milloin missäkin asiassa, ja kuinka käykään... mikään ei kuitenkaan muutu
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.12.2006 16:56
Lainaus: poison Kuvitella, että tänä vuonna teen sen ja sen...!

Mutta tänä vuonna *ihan oikeasti* mä aion tehdä sen (ehkä).

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!