Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisia uudenvuoden suunnitelmia?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.12.2006 17:07
Lainaus: lauratar Mutta tänä vuonna *ihan oikeasti* mä aion tehdä sen (ehkä).

Mulle ei oo vielä kirkastunut mitä mun "oikeesti" pitää tehdä ens vuonna. Kenties yrittää olla parempi ihminen. Mitähän sekin oikeen tarkoittaa?
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.12.2006 12:23
Stadiin kattoo ilotulituksii frendien kaa ja ehkä juodaan jotain
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.12.2006 12:58
Lainaus: blackie Stadiin kattoo ilotulituksii frendien kaa ja ehkä juodaan jotain

Mä en jaksa lähtee sinne keskustan humuun, kun täällä Haagassakin näkee raketteja. Ja juominenkin taitaa jäädä Cokikseen...?
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.12.2006 18:55
Tulee varmaan vietettyä ihan tavallisesti, eli kotona perheen kesken syödään hyvää ruokaa pöydän ääressä, katsotaan telkkaria, sitten kukanenkin katoaa tekemään jotain omia juttujaan ja sitten kahdeltatoista mennään katsomaan ilotulituksia, tosin tänä vuonna ehkä menen ystäväni kanssa niitä katsomaan, saa nyt nähdä. Sitten takaisin tullessa syödään vielä vähän lisää ja perheen kesken jäädään puhumaan vielä aamukuuteen jostain. =D

Perinteitä ei varmaan muita sen kummemmin ole paitsi se uudenvuoden yhteinen ruokailu ja ilotulitusten katsominen.

Uudenvuoden lupauksissa ei mielestäni ole järkeä kun niitä ei tule pidettyä, enkä niitä itse ole oikeastaan ikinä harrastanut.
Tasan kaksi kertaa olen tinaa valanut ja molemmilla kerroilla meinannut polttaa sormeni, en siis taida jatkossa, ellei joku muu välttämättä tahdo.
Mutta raketteja olen jo useamman vuoden halunnut päästä taivaalle suhauttelemaan, ei vielä ole onnistunut kun ei ole saanut aikaiseksi, mutta ehkä joskus.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2006 19:57
Lainaus: poison Ja juominenkin taitaa jäädä Cokikseen...?

Juu, totta kai
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.12.2006 20:50
Yritin (ja aion yrittää vieläkin) saada DevilsBridea yöksi tänne luokseni uudeksi vuodeksi, mutta eihän hän. Ja suunnitelma B on kännäämistä siskon kanssa, mutta eihän hänkään suostu kanssani olemaan. Kaikki syrjii mua! Toisinsanoen taidan viettää uuden vuoden yön ihan yksin. Hyvä alku vuodelle...
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.12.2006 21:43
itte en tee mitään, ei ole ketään kenenkaa vois viettää uutta vuotta
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.12.2006 22:43
ajattelin et jos ottas uudenvuoden juhlinnan lähtökohdaksi sen että seuraavana aamuna olisi jäljellä

-2kpl käsiä
-2kpl jalkoja
-1kpl torso (jossa sisäelimet sisäpuolella ja muutkin osat ok kondiksessa)
-1kpl pää (tukka hyvin)

sittenpä muu onkin ihan neljän tuulen ja kohtalon huomassa.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.12.2006 11:10
Tällä hetkellä näyttää siltä että jos olen vielä hengissä niin yksin kämpillä tai sitten jumitan yksin jonkun baarin nurkkapöydässä punoen juonia henkeni viemiseksi...

Tuskin tulee valoja tehtyä ja tinojen kanssa leikittyä.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.12.2006 12:02
Lainaus: nexubus Tuskin tulee valoja tehtyä ja tinojen kanssa leikittyä.

Juu ei kannata ainakaan kännispäissään leikkiä tinojen kanssa.

Minä katselen ikkunasta ilotulitusta ja nautin shamppanjaa, lasten riekkuessa ja koiran panikoidessa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit