Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.11.2007 18:15

Lainaus: Halfheart

En minäkään 100% goottimusiikkia kuuntele. Mutta kun tällä palstalla on hyvin vähän gootti aiheista keskustelua

Noh, tämän foorumin ihmiset nimenomaan ovat niin halunneet, ja siksi täällä puhutaan milteinpä mistä vain maan ja taivaan väliltä. Meistä se on ainakin pelkästään hyvä juttu, koska ei kukaan jaksa pelkästään musiikista ja vaatteista sun muista vastaavista puhua. Meidän mielestämme pelkästään niistä puhuminen on pinnallista.

Pelkkää gootti-aiheista keskustelua voit toki etsiä Varjoista.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 22.11.2007 18:20

Lainaus: Iiriva

Meistä se on ainakin pelkästään hyvä juttu, koska ei kukaan jaksa pelkästään musiikista ja vaatteista sun muista vastaavista puhua. Meidän mielestämme pelkästään niistä puhuminen on pinnallista.

Aivan näin. Ja kuten sanottua, täältä löytyy paljonkin goottimusiikista yms. 100% goottilaisista asioista jutustelua. Mutta jos et pidä asioista joista täällä puhutaan, niin oletko oikeassa paikassa. Kaikkea hyvää
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2007 18:48
Loppuis nyt tää lakkoilu jumalauta. Helkkarin jokavuotinen tulopolitiikka.
Haluan apteekkiin. Melatoniinia ei lääkärin mukaan saa kuin Yliopiston apteekista ja istuin siellä jo eilen tunnin noutamassa reseptiä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 22.11.2007 18:59

Lainaus: Cata

Yliopiston apteekista ja istuin siellä jo eilen tunnin noutamassa reseptiä.

Voi helkutti, munkin pitäis mennä apteekkiin. Meneeköhän siellä kans tunti
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2007 18:59
Voi ei! Kuuntelin juuri hieman psyketrancea ja päädyin siihen lopputulokseen, että kuulostaapa tylsältä puurolta. En kestä, jos menetän kiinnostuksen psykeen. Nokei se oli jotain israpsykeä ja niin mainstreamhuttua, että hoi, mutta silti.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • #3 416
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.11.2007 19:02
Nyt kitisen. Tämän sivuston yläkulmassa on palkki ja siellä lukee "Tämä sivusto ei sisällä 100 %:sti gootteihin tai goottilaisuuteen liittyvää materiaalia". Miksi sitten täällä tulisi puhua vain ja ainoastaan goottimaisista asioista? Mikä joistakin asioista edes tekee goottia? Esim. hiuslisäkkeet. Mikä niistä tekee goottia? Voihan taviksellakin olla punaista ja mustaa päässä ilman, että on gootti. Tuskin nämä "Truu-Gootitkaan" puhuvat goottimaisista asioista 24/7? Vai?
Ärsyttää tuo goottiuden korostaminen. Joidenkin mielestä voi olla gootti vain jos pitää vain mustia vaatteita ja näyttää pandalta. Toisten mielestä ei taas voi olla gootti, jos ei puhu goottiasioista, kuuntele sisters of mercyä, kulje plattareissa ja korsetissa pvc percttä hiertäen 24/7. Kertokaa mulle oikeesti, että ketkä ja mitkä niitä gootteja on ja millasia niiden pitää olla, että kaikille kelpaa.

Enkä pyytele anteeksi, jos loukkasin, v|tuttaa sen verran tää asia.

(niin ja mä en laske itseäni gootiksi, olen kaukana siitä jos em. asiat ovat kriteereinä)
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.11.2007 19:07

Lainaus: raavittu

Miksi sitten täällä tulisi puhua vain ja ainoastaan goottimaisista asioista?

Onko joku väittänyt että vain ja ainoastaan goottimaisista asioista saa puhua? Eh, ei todellakaan.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2007 19:10
raavittu
mun puolesta olkaa vaikka banaaneja. mitä väliä sillä on että onko kaikki goottimaista?? ei mulla ole. voi voi. se että jotkut ovat niin tarkkoja tosta asiasta on niitten oma asia. musta jokainen päättää mikä on. jokaisella oma mielipide mikä tekee gootista gootin. tyhmää se on toiselle valittaa että se on niin epägootti ku kuuntelee metallia tai jtn. jos se omasta mielestä on gootti, sit se on.
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.11.2007 19:16

Lainaus: Valkyria

mun puolesta olkaa vaikka banaaneja. mitä väliä sillä on että onko kaikki goottimaista?? ei mulla ole. voi voi. se että jotkut ovat niin tarkkoja tosta asiasta on niitten oma asia. musta jokainen päättää mikä on. jokaisella oma mielipide mikä tekee gootista gootin. tyhmää se on toiselle valittaa että se on niin epägootti ku kuuntelee metallia tai jtn. jos se omasta mielestä on gootti, sit se on.

Kylläpäs porukka veti herneet nenään tästä minun pienestä avautumisesta. Huvittavaa sinäänsä..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.11.2007 19:18

No niin, lapset, kiltisti nyt ja takaisin aiheeseen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit