Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • #3 421
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 22.11.2007 19:19

Lainaus: Valkyria

mitä väliä sillä on että onko kaikki goottimaista?? ei mulla ole. voi voi. se että jotkut ovat niin tarkkoja tosta asiasta on niitten oma asia. musta jokainen päättää mikä on. jokaisella oma mielipide mikä tekee gootista gootin. tyhmää se on toiselle valittaa että se on niin epägootti ku kuuntelee metallia tai jtn. jos se omasta mielestä on gootti, sit se on.

niinpä. miun mielestä gootista tekee gootin just se että tuntee itse olevansa gootti vaikka käyttäisi kaikkea muuta kun mustaa ja kuuntelisi kaikkea muuta kun goottimusaa. tarkeintä on juuri se että tuntee itsensä aidosti gootiksi eikä teeskentele.

mutta joo tosiaan kuten Iiriva jo totesikin, takaisin aiheeseen.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • #3 422
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.11.2007 20:03

Lainaus: Liisa Peililasimaassa

Voi ei! Kuuntelin juuri hieman psyketrancea ja päädyin siihen lopputulokseen, että kuulostaapa tylsältä puurolta. En kestä, jos menetän kiinnostuksen psykeen. Nokei se oli jotain israpsykeä ja niin mainstreamhuttua, että hoi, mutta silti.

Uskon, että ärsyttä, mutta ehkä sinusta on hauskaa, että mulla meni suurin osa tuosta tekstistä täysin ohi. Ihan kuin puhuisit vierasta kieltä...

mutta mua kyrsii kun huomenna täytyy palvella muutamaa sataa tyyppiä
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2007 20:37

Lainaus: Iiriva

No niin, lapset, kiltisti nyt ja takaisin aiheeseen.

Minusta muutamalla edellisellä sivulla on ollut harvinaisen antoisaa kitinää. Onhan siellä tietty ihan muutakin, mutta onko kiellettyä kommentoida muiden avautumisia? Vai onko tämän tarkoitus olla ketju, jossa jokainen vain kylmästi listaa päivittäin:

tänään asiat A, B, C ja P meni päin persausta, piste. *viil viil*

raavittu

Ei täällä tarvitsekaan puhua pelkistä goottijutuista, vaikka onhan ne ihan kohtuullisesti täällä esillä ottaen huomioon foorumin kohderyhmän. Minä ainakin olen käsittänyt, että tämmöiset "spesiaaliryhmille" kohdennetut keskustelupalstat olisivat paikkoja, joissa voi keskustella erinäisistä asioista samanhenkisten ihmisten kanssa. Pääpaino sanalla samanhenkinen. Jos tällä foorumilla postatakseen täytyy olla 100% yyber-truu kootti, niin voinkin samantien painua sinne mistä tulinkin. Tosin, en viitsisi äippäparkaa mennä niin julmasti kiusaamaan.

Koko tuo gootiksi luokittelu osaa olla niin naurettavaa touhua.

Pitääkö käyttää mustia vaatteita? Kuinka usein niitä pitää käyttää? Mitä materiaalia niiden pitää olla? Pitääkö niissä olla jotain tiettyjä elementtejä/yksityiskohtia? Saako olla muita värejä kuin mustaa? Jos saa, niin mitä? Kuinka paljon niitä värejä saa olla? Pitääkö olla muita kuin värikkäitä vaatteita? Pitääkö niitä vaatteita olla yleensäkään päällä?

Mitä musiikkia pitää kuunnella? Kuinka paljon sitä pitää kuunnella? Mitä muuta saa kuunnella? Saako mitään muuta kuunnella? Pitääkö suosikkibändin olla jokin wanha goottiklassikko? Kuinka paljon musiikissa pitää olla goottivaikutteita ollakseen goottimusaa? Minkälaiseen musiikkiin noita vaikutteita saa sotkea?

Entä jos pukeutuu kuin gootti (mitä se sitten tarkoittaakaan) mutta ei kuuntele goottimusaa (mitä tämäkään tarkoittaa)? Entäs jos edellinen esimerkki käännetään toisinpäin? Entä jos kuuntelee 75% humppaa, loput goottia ja pukeutuu keltaiseen PVC-pukuun? Tätähän voi jatkaa loputtomiin, mutta en jaksa. Se vaan on niin turhaa.

Nuo on ikuisia riidan aiheita ja kysymyksiä joihin ei ole yksiselitteistä vastausta. Syykin on yksinkertainen: ei tuollaisia rajoja voi vetää. Lokerointi ei tee oikeutta kenellekään/millekään. Ajatelkaapa vaikka spektriä, kaikkia sen värejä. Missä kohtaa sininen muuttuu vihreäksi? Mitä on sinivihreä? Mitä on sinivihreän ja vihreän välissä? Entäs punainen ja keltainen? Nyt vaan korvataan värit ihmisillä, ja mietitään.

Taitaa olla loppupeleissä aika suhteellinen asia koko juttu. Suhteellisuushan on liian vaikeaa tavallisille ihmisille. Sen takia suhteellisuusteorian keksimiseen tarvittiin Einstein. Ne on ne hiukset, nääs.

KITINÄÄ: miun piä tuli kippeeks tuota kirjottaessa. *viil viil*
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 22.11.2007 21:05

Lainaus: Sire

KITINÄÄ: miun piä tuli kippeeks tuota kirjottaessa. *viil viil*

Kannatettavaa, kun joku jaksaa kirjoittaa pitkää ja polveilevaa juttua. Kyllä täällä saa käydä kiihkeitäkin väittelyitä. Puhalletaan sitten peli poikki, jos menee liiallisuuksiin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.11.2007 22:04

Lainaus: Sire

Mitä on sinivihreän ja vihreän välissä?

Minä pistäisin siihen viridianin ja emeraldin.

Hohoo. Sorry.

Juu juu, maalaan.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2007 22:29
mun kämppikset on possuja!!!!! ääää täällä on hirvee sotku vaikka just siivosin! en ymmärrä mikä siinä on, ku roskia ei saada roskikseen, ja jos jotain ruokaa lentää jonnekkin niin sitä ei voida pyyhkiä pois samantien, vaan se on siinä niin kauan että se kuivuu siihen kiinni, tai että siihen alkaa kasvaa hometta. Soluelämän ihanuuksia... -_______-'
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2007 22:38
Nyt on uusi kiva monipuolinen kuvankäsittelyohjelma. Ongelma on siinä, että siinä on liikaa toimintoja, se on täysin erilainen kuin mun vanha ohjelma, mä en jaksais opetella tälläsen käyttöä uusiks. Mun pieni pää ei kestä kaikkii näitä muokkaus työkaluja, liian monimutkaista.
  • Lähetetty: 22.11.2007 22:49
Huomenna labraan, en tahdo. Yöööökh...

Inhottavaa, mutta pakko se on.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2007 23:19

Huomenna labraan, en tahdo.

miun tarttee mennä vasta manantaina. ei silti tahdo.
  • Lähetetty: 23.11.2007 12:23

Lainaus: darkAngel

Huomenna labraan, en tahdo.

miun tarttee mennä vasta manantaina. ei silti tahdo.

Mie olin sitten labrassa tänään ja oli kamalin kokemus vähään aikaan. Sattui, oli inhottavaa ja näytteenottoväline vieläpä raapaisi sisäelimeeni haavan, josta tulee sitten nyt verta. Oi, jes.

Tärisen ja tekisi mieli oksentaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit