Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.01.2008 17:08
minulle rupes yksi mejjän koulun ope ************ siis iha ope... liikkatunnilla tuli jääkiekkomailasta nenään,on helvetin kipee vielki.en käsitä miten joku voi vihata mua niin paljon...
ja menee vähän huonosti muutenki vanhempien kanssa,ne huutaa koko aja vaikka en oo tehny mitää ja oon helvetin kyllästyny tähä elämään!
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.01.2008 18:30
Tarkoitus oli lähteä parille tuopille vasta iltamyöhällä mutta taidan käydä jo nyt kaupasta hakemassa ihmisen "parhaan ystävän" kun kyrsii niin julmetusti kaikki. Tulkaas muuten irkkiin.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 11.01.2008 18:34
Minun piti kaikennäköstä tehdä, mutta nukahdimpa 2,5 tunniksi. Hitto, no eipä univelat paina niin pahasti.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • #4 114
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.01.2008 18:48
Tämä ilta meneekin sitten ypöyksin puolityhjässä asunnossa istuskellen.
Eikä minulla ole rahaa ostaa edes muutamaa kaljaa.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • #4 115
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 11.01.2008 18:48
Päätinpä sitten ilmoittaa musiikin opettajalleni tekeväni vapaaehtoisen koulutyön (esitelmän) vaikka tiedän ihan hyvin, etten jaksa. Mikäköhän minuun meni silloin, nyt en näe mitään syytä sen tekemiseen. Nostaahan se numeroa ja niin edespäin, mutta kun...

ja hitto, en saa valittaa noin pienestä
Ärsyttää vielä enemmän se, että tiedän ylireagoivani pieniin asiohin, joista ei edes pitäisi edes valittaa. Ja tietysti se saa ärsyttämään vielä enemmän.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.01.2008 19:21
Ostin uudet kengät, tosi nätit, mutta hirveän huonot jalassa. No aina uudet kengät hankaavat, mutta ei niiden käytöstä tule mitään kun ei tarvitse kävellä kun himasta rappuset alas ulko-ovelle nii on jalat ihan pa**ana. Kävelen mieluummin vanhoilla maihareilla...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • #4 117
  • Lähetetty: 11.01.2008 19:29
Kävelinpä tänään sitten pari tuntia läpimärissä kengissä kaupungilla =) Oli aika tuskaa, mutta pääsinpähän kotiin. Hahaa. On nälkä.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.01.2008 23:16
Mä en tiedä että mikä vanhuus mulle on oikein iskenyt. Minut kutsuttiin pienimuotoisiin pippaloihin, ja aluksi ajattelin etten lähde ollenkaan, mutta sitten minut saatiin ylipuhuttua. No jaksoin sitten istua siellä korkeintaan pari tuntia, ja join ehkä lasillisen maitoa jossa oli aavistus kissanminttua. Sitten tuli kauhea väsy ja halusin vain lähteä kotiin.
Jotenkin tuntuu siltä että ei enää kauheasti kiinnosta istua jossain juomassa, kun kaikki on jo nähty eikä sillä juomisella ja "hauskanpidolla" ole enää mitään uutta annettavaa.
Ja karmea totuus iski taas vasten kasvoja kun pyöräilin kotiin.
Täytän huhtikuussa yhdeksäntoista.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • #4 119
  • Lähetetty: 11.01.2008 23:30

Lainaus: Moruganna

Jotenkin tuntuu siltä että ei enää kauheasti kiinnosta istua jossain juomassa, kun kaikki on jo nähty eikä sillä juomisella ja "hauskanpidolla" ole enää mitään uutta annettavaa.

Sama täällä O.o Pelottavaa, mutta valitettavan totta.

Kitinä: Mua pelottaa ihan hirveenä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.01.2008 01:04

Lainaus: Moruganna

Mä en tiedä että mikä vanhuus mulle on oikein iskenyt. Minut kutsuttiin pienimuotoisiin pippaloihin, ja aluksi ajattelin etten lähde ollenkaan, mutta sitten minut saatiin ylipuhuttua. No jaksoin sitten istua siellä korkeintaan pari tuntia, ja join ehkä lasillisen maitoa jossa oli aavistus kissanminttua. Sitten tuli kauhea väsy ja halusin vain lähteä kotiin.

Sama vika. Olin Tavastialla, mutta jaksoin olla siellä vain kaksi tuntia enkä juonut mitään. Musiikki oli mahtavaa, mutta en jaksanut olla siellä sen kauempaa puristuksissa, väsyneenä, nälkäisenä ja selkä kipeänä. Muutenkin ei huvita lähteä oikein ikinä ulos juhlistamaan yhtää mitään saati juomaan alkoholia. Olen tylsä nuori tai sitten vain vanhentumassa nopeasti. Voisi hankkia vaikka tukisukat, papiljotit ja villalankarullan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit