Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Oulussa?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.05.2008 21:21

Lainaus: AuroraBorealis

Tervetuloa zombeilemaan kanssamme!

Olin tulossa, mutta sattui näytelmän ensi-ilta tuolle ajankohdalle. -_-
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.05.2008 21:45
Mä ainakin näillä näkymin pääsisin, jos en ihan kävelyyn niin ainakin torirantaan sen jälkeen.. Olisi tosi mukavaa jos voitais siellä miittailla, meikää himottaa osallistua tosi hurjana mutta en saa järestäänkään ketään kaveria mukaan. Eivät oikein ole zombityyppejä
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.05.2008 21:54

Zombie Walk Oulu 2 - The Picnic of the Living Dead - lauantaina 7.6.2008
Kokoontuminen Torirannassa klo 17.00. Kaikki ovat tervetulleita!

ei vitsi, mahtavaa! Kiitoksia AuroraBorealis, että oot perillä asioista <:

Ainakin tonne piknikille pittää raahautua ja raahata kaikki mahdolliset tutut ja puolitutut mukaan. Zombie kävelyllekin lähden, jos olen tarpeeksi humalassa siinä vaiheessa... ja Cata sitten rähmii maata siellä kamalan korkeissa platformeissaan, yääärrrh!
mitenhän paljon viime kerralla lienee ollut populaa?
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.05.2008 22:01

Lainaus: Cata

mitenhän paljon viime kerralla lienee ollut populaa?

kyllä siellä on kuulemma ollu ihan kivasti, meikän muutama kaverus ollu siellä viime vuonna ja varmaan tänäkin vuonna.. Mutta foorumilaisia olisi kiva nähdä kyl! jos tuosta ny piettäs kiinni että tuolla miitattaisiin.. asutko cata muuten oulussa nyt vai siellä tampere(?)ella?
  • Lähetetty: 17.05.2008 15:36

asutko cata muuten oulussa nyt vai siellä tampere(?)ella?

Oulussa. ja tänne jään nyt vielä ainakin vuodeksi, oma kämppä (tai poikaystävän kans yhteinen, who knows) hankinnan alla. Manseen sitten joskus. :/

Lainaus: Thrillence

Mä ainakin näillä näkymin pääsisin, jos en ihan kävelyyn niin ainakin torirantaan sen jälkeen.. Olisi tosi mukavaa jos voitais siellä miittailla, meikää himottaa osallistua tosi hurjana mutta en saa järestäänkään ketään kaveria mukaan.

Eikös se Ainolan puistossa ollut se jälkimiitinki?
mut kannattaa kyl jo torinrannas tulla katsomaan, vaikka kuikuilemaan sivusta. Ja kun reitti alkaa torinrannasta ja menee Hupisaarten kautta Tuiran padoille-mitä-lie, niin siitähän voi heti livahtaa Ainolaan ns. eväiden kanssa. <;

Kuymin ja Thrillence, messiin vaan. Doomeria ja Lilithiä ois kans kiva nähdä, elleivät ole jo reissussa. ja Raavittu ja Moruganna... Moruganna ois tooosi suloinen zombiena, hii.

Mutta aloin kelaamaan tota kävelyn pituutta: 1,5 tuntia on aika pitkä tuolle "useammalle kilometrille"... ite kävelen tuossa ajassa keskustasta kotiin 8 kilsaa. D :
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.05.2008 17:13

Eikös se Ainolan puistossa ollut se jälkimiitinki?

Puh pah. Tyhmä minä, en muka osaa lukea x.X

Mutta aloin kelaamaan tota kävelyn pituutta: 1,5 tuntia on aika pitkä tuolle "useammalle kilometrille"... ite kävelen tuossa ajassa keskustasta kotiin 8 kilsaa. D :

Zombiet ovat hitaita raahautumaan...

Loli-zombie vois olla aika hellyttävä tosiaan Toivottavasti saan hoidettua olemukseni paikalle.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.05.2008 17:49
Minä olen kesän niin kiinni töissä, että en varmaan pääse minnekään
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.05.2008 18:36

Lainaus: raavittu

Minä olen kesän niin kiinni töissä, että en varmaan pääse minnekään

Samoin, mutta jos kuitenki yrittäis päästä johki miittii, jää kaikki festarit sun muu kiva välistä ainakin 100% varmuudella.. :/
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.05.2008 16:39

Moruganna ois tooosi suloinen zombiena, hii.

Eipähän tarvitse paljoa panostaa, näytän jo nyt zombilta. (wowitusta 24/7 tekee terää ulkonäölle)

Melkein voisin itsekin lähteä, pitää keksiä jotain kivaa rekvisiittaa.
  • Lähetetty: 24.05.2008 12:19

Lainaus: Moruganna

Melkein voisin itsekin lähteä, pitää keksiä jotain kivaa rekvisiittaa.

Ootko käynyt katselemassa noita kuvia viralliselta sivulta?
http://www.kukkala.com/index.php?sivu=galleria&set it=Zombie
no tuos vaikka, ei ne mitään _niin_ tälläytyneitä ole. Miä kun jo ehdin stressata että kehtaanko lähteä ollenkaan kun ei oo mitään zombimaista. <:

ehkä sitä vois jonkun systerin pehmolelun teurastaa ja sotkea ketsupilla ym...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit