Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Oulussa?

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.04.2008 20:56

Lainaus: Lilith

Missä kirpparilla meinasit myydä?
Mulla olis muutamat kengät ja vaatteet ainakin mitkä pitäis saada myytyä uusien tilalta. Niillä täyttää ehkä neljäsosa pöydän. Doomeri meinas että se vois sitten kanssa laittaa jotain sen pelejä, ja niitä on paljon.

No, toi kirppis tossa Isokadulla, siinä öö... amiksen lähellä. Siellä ois viikon vuokra 29 euroa, ja jos löytyy opiskelijakorttia (..multa ei löydy) niin pääsee halvemmalla. Toi on oikeastaan ainoa kirppis, joka mulle nyt tulee hyvänä vaihtoehtona mieleen, Pohjolan kirppis on uuden omistajan myötä ihan p@skanen paikka, Hiukkavaaraan ei jaksa lähteä päiväks myymään, ja jos siellä ei synkistelijäporukkaa käy, niin jää vaatteet myymättä.

Miul ois tosiaan kans muutamat kengät ja iiiso kassillinen vaatteita, että kyllä me näillä saatais pöytä täytettyä. Miten ois? <:
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2008 23:42
Ei tämä ei käy laatuun...! Miksei Oulun miitit nyt oikeen ota onnistuakseen x.x Tahtoisin kovasti tavata porukkaa fooruminickkien takaa. Minne miitti siis, milloin, ja onko tulijoita?
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.05.2008 03:33
Minua kiinnostaisi tulla jos muutkin ilmaantuisivat.
Kesällä olisi hyvää aikaa miittailla.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2008 06:53

Lainaus: Moruganna

Minua kiinnostaisi tulla jos muutkin ilmaantuisivat.
Kesällä olisi hyvää aikaa miittailla.
Kesällä myös minulla olisi aikaa hyppiä joukossa mukana, töitä kyllä on mutta vapaatakin ihan kivasti että ehtii minusta oisi kiva joku ulkona pörrääminen jossakin? nyt toukokuussa koitan saada mahdollisimman paljon töitä viikonlopuille ja koulu vie viikot (tai ei välttämättä mutta voimat ainakin). Kesäkuulle voisi suunnitella jotain. Onko kukaan vielä innostunut niistä mökkijutuista? Onko mitään keikkoja näkyvillä tms?
  • Lähetetty: 12.05.2008 22:19
^ ^ mää kattelin, että Kaijonharjulla olisi esiintymässä Myrkkykieli, mutta mainosjulisteesta sai sen käsityksen, että siellä on nollatoleranssi ;D noh juu, onhan siellä ollut ennenkin toki. Joskus 11-vuotiaana käytiin frendiporukalla limudiskoissa siellä.

en kyllä yhtäkkiä keksi mitään, mitä ois lähiaikoina tapahtumassa. Ihan tylsää pitkän aikaa, sitte vasta Qstockki. Ja Rotuaari Piknik, siel o Dingo. sinne oon ite menoss, saa lähtä mukaan. <;
(nousuhumala)

Mut se piknik ois kiva, jota kyllä suunniteltiin jo viime kesänä.
  • Lähetetty: 14.05.2008 13:20
Hmm, onko tänä vuonna zombie walk?
  • Lähetetty: 14.05.2008 22:04

Lainaus: AuroraBorealis

Hmm, onko tänä vuonna zombie walk?

Jos on, niin siihen on varmaan törkeästi aikaa... : | joskus loska-aikaanhan ne sen varmaan pitäisivät. Mut _jos_ on, niin ehdottomasti lähtään, eikös vaan?
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.05.2008 07:59
kesällä voisin _ehkä_ osallistua miittiin mutta aikataulu on hieman rajallinen koulun ja töiden vuoksi, olisi kyllä kiva tavata immeisiä... jos kukaan ei ala muistelemaan kaikkia typeriä juttujani :,,,D
  • Lähetetty: 16.05.2008 21:07

Lainaus: Cata

Mut _jos_ on, niin ehdottomasti lähtään, eikös vaan?

hmm, minä oon ny kesällä tosi paljo vkloppuja töissä että pitäs ottaa selville hyvissä ajoin mille ajalle se ajottuu tuo systeemi.. mut jos se on hyvään aikaan että töiltä pääsen niin meikä on mukana! ois kiva muutenki sitte saaha jotain hyviä vinkkejä mite laittas ittensä ku en oo mikään meikkaamisen mestari.. naturellina 24/7... x)

Lainaus: Kyumin

olisi kyllä kiva tavata immeisiä... jos kukaan ei ala muistelemaan kaikkia typeriä juttujani :,,,D

Ei varmasti, minäki kyl tahtosin että nää oulun miitit onnistuis paremmin vaikka oon ollu ite melko surkea osallistumaan.. mut jos koittais parantaa tapansa..
  • • Muokkasi: AuroraBorealis
  • Lähetetty: 16.05.2008 21:09
Hmm tuo the picnic of the living dead on 7.6 lauantaina.. kävelyosuus alkaa klo 17.. oon klo 16 asti töissä eli voisin tulla messiin myöhemmässä vaiheessa.. vaikka siinä piknikki osiossa tai jossai jatkopippalois.. mitä mieltä muut?

Ja lisäystä, voinhan kopsata tähän suoraan tän.. *tyhmä* Eli siis:

Zombie Walk Oulu 2 - The Picnic of the Living Dead - lauantaina 7.6.2008
Kokoontuminen Torirannassa klo 17.00. Kaikki ovat tervetulleita!

Tämän kertainen Zombie Walk tapahtuma koostuu kahdesta eri osasta.
Aloitamme kävelyllä, joka kestää noin 1h 30 minuuttia, riippuen raahautumisnopeudesta sun muista seikoista. (katso kartta). Terve järkikin varmasti sanoo jokaiselle, että koska matka on useamman kilometrin, kannattaa laittaa sellaiset kengät joilla pystyy tuon matkan kävelemään.
Toki mukaan voi tulla myöhemminkin tai kävellä reitistä vain osan matkaa.

Toinen osuus koostuu pikniköinnistä. Kävelyn jälkeen raahustamme Ainolan puistoon viettämään iloista iltapiknikkiä zombeilun merkeissä. Piknikille voi tulla kanssamme vaikka ei kävelyyn osallistuisikkaan ja toisin päin.

Haluamme vielä muistuttaa, että jokainen osallistuja on itse vastuussa itsestään ja omasta käyttäytymisestään.

Tervetuloa zombeilemaan kanssamme!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit