Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Oulussa?

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.03.2008 20:23
Kukaan ei olis lähös katsomaa Misfitsejä Teatrial?
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2008 09:40

Lainaus: Lilith

Minä ketään pure vaikka kuulemma näytänkin koko ajan vihaiselta. (herra opettajat ovat sitä mieltä)

No en minä sillee oo kattonu että vihaselta näyttäsit.. Ja no ne opettajat tuntuu ite olevan siellä hymy ********* sarkasminsa kanssa koko aika
  • Lähetetty: 20.03.2008 09:41

Lainaus: Cata

Kukaan ei olis lähös katsomaa Misfitsejä Teatrial?

Hmm, houkuttelisi kyllä, saapi vain nähdä sitten että lähdenkö. Siinähän olisi yksi miitti-idea? En kamalasti kyllä bändiä kuuntele mutta on se kuitenkin joku sellainen että pitäisi melkein nähdä kerran elämässä.
  • Lähetetty: 21.03.2008 20:35

Lainaus: AuroraBorealis

En kamalasti kyllä bändiä kuuntele mutta on se kuitenkin joku sellainen että pitäisi melkein nähdä kerran elämässä

En itekään omista kuin pari bändin levyä, mut ehottomasti pitää nähä ku kerta Ouluunki asti tulevat!
Oon kyl ite menos myös Nosturiin vappuaaton Misfits- keikalle, että... 8)
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.03.2008 18:10
Halvemmaksi kyllä tulisi käydä kuuntelemassa joku Misfits coveri bändi... Samaa luokkaahan se nykyään oikeastaan on. Mutta olen joka tapauksessa Teatrialla menossa.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.04.2008 18:44
Minulla ja Lilithillä ois huomenna bileet (eli 12 päivä)... Jos jotakuta kiinnostaa niin ilmoittakaa tänne niin lähetän yksityisviestillä osoitteen ja puhelinnumeron...
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.04.2008 11:51
Oiskos ketään tulossa tänään?
  • Lähetetty: 15.04.2008 11:29
Hei, kiinnostaisiko ketään laittaa kirpparipöytään pystyyn porukalla tai vaan miun kanssa? Kokosin ison läjän kuteita, joita en käytä, mutta ei noilla kokonaista pöytää täytä. : /
  • Lähetetty: 17.04.2008 17:14

Kokosin ison läjän kuteita, joita en käytä, mutta ei noilla kokonaista pöytää täytä

Olisipa ylimääräisiä vaatteita edes :/ Muuten olisi kiva idea mutta alasti en ala kuljeskelemaan..
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.04.2008 16:28

Hei, kiinnostaisiko ketään laittaa kirpparipöytään pystyyn porukalla tai vaan miun kanssa?

Missä kirpparilla meinasit myydä?
Mulla olis muutamat kengät ja vaatteet ainakin mitkä pitäis saada myytyä uusien tilalta. Niillä täyttää ehkä neljäsosa pöydän. Doomeri meinas että se vois sitten kanssa laittaa jotain sen pelejä, ja niitä on paljon.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit