Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Iron Maiden tai pitäisikö sanoa Rauta Neito?

Kirjoittanut: Rouge_Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.02.2007 20:09
milloin aloit Fanittaa tai kuuntelemaan Iron Maidenia? Voit tietenkin myös kertoa viiliksistä konsertin jälkeen, koska kun minä olin ekan kerran niitten konsertissa.. ei voi tunnelmaa kertoa tarkasti.. se vain oli niin p*rkeleen hyvä konsertti!! Tulkaa vain kertomaan fiiliksistä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.02.2007 20:18
en ikinä ja tämä kuuluisi enemmänkin "musiikki ja muusikot" puolelle
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 02.02.2007 20:36
Maiden!!!!! \,,/

Elijoo, tykkään ihan hirmusti. Yksi parhaimpia pändejä mitä tiiän.
Maiden tuli kuvioihin mukaan sillain takavasemmalta, ensin olin sitä mieltä, että ei ne ennen osanneet tehdä oikein mitään, muuta kun muutaman hyvän biisin. Sitten tutustuin kunnolla Maideniin Loppu onkin historiaa.

Isäpappa omistaa kaikki Maidenin vinyylit Somewhere in Timeen asti ja itellä on sitten seeteemuodossa Fear of The Dark ja A Matter of Life And Death ja kuullut olen useimpia.
Harmi vaan että AMOLAD ei ole enää niin kunnon Maidenia, kun mistä minä tykkäsin. Dickinsoniltakin on taitanut mennä ylimmät äänet.;_; Muutenhan AMOLAD olisi älyttömän hieno levy (ei välttämättä Iron Maiden-levy, mutta muuten levynä), mutta se Dickinsonin laulu häiritsee.

Keikalla olin nyt marraskuussa Tampereella ja oli oikein hieno keikka, mutta hieman jäi keittämään ettei vanhoja biisejä tullut. >:C Olkoon vaikka kuinka hieno uusi levy, mutta minusta vanhojakin biisejä pitää soittaa. Ja per*ele, jos lopettavat ennenkuin minä kerkiän kuulla The Trooperin, Aces Highn ja Run To The Hillsin livenä

Lempibiisejä on hankala lähteä listaamaan, kun pidän niin useasta kappaleesta. Saattaisi loppua tila
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.02.2007 02:52
Iron maiden - Rauta neito kuulostaa yhtä hölmöltä kuin

Naja Siamensis - kiinalainen sylkikobra.

Kraa.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.02.2007 10:26
en kyllä tykkää yhtään... tosi p**kaa.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 03.02.2007 11:22
Aloin kuunteleen vuonna 1992 (olin silloin 12 vuotta) ja ostin yhdestä Kokkolan divarista kaikki Maidenin c-kasetit mitä löytyi. (en omistanut cd-soitinta vielä) Seinät oli täynnä Eddien isoja julisteita, joita tilasin Evergreenistä (tuskin sitäkään postimyyntifirmaa enää on...?) Lempijuliste oli Fear of the Darkin levynkannen kuva; se puusta tuleva monsteri.
No vuosien myötä innostus vaihtui muihin bändeihin, vaikka marraskuun keikalle olikin tarkotus mennä. Frendi jonka kaa sinne piti lähtee joutu sit lusimaan, joten eipä tullut mentyä sit itekkään.
Mut ikuisesti Rautaneito koristaa levyhyllyä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.02.2007 13:52
Aloin innostumaan Iron Maidenista joskus vuonna 80. Kaheksankymmentä-luvulla fanitin sitä paljonkin ,varsinkin sen jälkeen kun Bruce Dickinson tuli laulajaksi! Olin nuori innokas hevi-kitaristi, ja tietysti niiden piisejä oli pakko opetella. Niitä sit soitettiin autotalli-bändin kanssa Nykyään en ole oikein enää jaksanut innostua niiden tuotannosta, se on vähän liian kesyä. Mut kyllä ne vanhat hitit :Trooper,Aces High yms. sykäyttää vieläkin !
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2007 12:02
Iron Maidenilla on muutamia ihan kuunneltavia biisejä, mutta muuten en erityisemmin tykkää bändistä.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.02.2007 18:24
öm. eipä kuulu suosikkibändeihin.
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.02.2007 08:32
Ei kolise. Ystävän kanssa joku psykologinen sota meneillään, hän soittaa maidenia jo en voi sietää ja minä kissiä jota taas hän kammotsuu

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit