Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Criss Angel Tajunnanräjäyttäjä

Kirjoittanut: Henna_Witch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2007 16:16
Toivottavasti täällä ei nyt ole keskustelua tästä... Mutta mitäs tykkäätte sen niistä tempuistaa? Oon kuullu huhua et ne kaikki olis feikkiä... Mut kyl musta tuntuu et sillä on edes vähän jotain yliluonnollisia voimia... Mutta, kertokaapas mielipiteenne herrasta..
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 16:19

Lainaus: Henna_Witch

Mutta, kertokaapas mielipiteenne herrasta..

Iih. Crisshän on aivan ihana. Minähän aloitin MindFreakin katselemisen heti sarjan alettua, joten fanifani olen Järkytyin vain kun tajusihan että hänhän on kohta neljäkymppinen(39v) luulin aina paljon nuoremmaksi. Mutta olen onneksi toipunut järkytyksestä.
Se koukkujuttu ja se Halloween jakso olivat kyllä ehdottomasti ihania ja voodoo ekassa jaksossa oli kanssa aikas pelottava.

En ole ihan varma, mutta pitäisiköhän tästä keskustella tuolla 'Paras TV-ohjelma?'ssa? Ettei tarvitsisi uutta tehdä... Mutta valasikoon joku viisaampi minua poloista, koska en todellakaan tajua näistä asioista mitään.
Kirjoittanut: Henna_Witch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2007 16:21

Lainaus: The_Killer_Doll

Iih. Crisshän on aivan ihana. Minähän aloitin MindFreakin katselemisen heti sarjan alettua, joten fanifani olen Järkytyin vain kun tajusihan että hänhän on kohta neljäkymppinen(39v) luulin aina paljon nuoremmaksi. Mutta olen onneksi toipunut järkytyksestä.
Se koukkujuttu ja se Halloween jakso olivat kyllä ehdottomasti ihania ja voodoo ekassa jaksossa oli kanssa aikas pelottava.

Vitsi me ollaan kyllä samiksia! Mä oon kans fanifani ja Criss on aivan ihanan lutuinen.. Ja järkytyin kans ku sain tietää sen olevan 39v... :/
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2007 16:45
Mielipiteeni herrasta on,että oli temput feikkiä tai ei,niin on kyseinen herra varsin komea näky. (valitan,tämän verran minäkin ole teini)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.02.2007 17:39

Lainaus: Morfinsia

niin on kyseinen herra varsin komea näky. (valitan,tämän verran minäkin ole teini)

minusta ei liian tumma iho ja paksut kulmakarvat
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 19:51
Minä olen jonkun yhden jutun katsonut, kun kaveri näytti ja sanoi että "tää sun on pakko nähä!" Hän on siihen ihan hulluna, ja sanoi että herra tekee niin sairaita juttuja että varmasti tykkäisin. Mutta enpä minä tuosta nyt oikein teidä, en minä voisi sanoa pitäväni herrasta tai koko ohjelmasta. Ei ole minun juttuni.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.02.2007 20:19
En tykkää yhtään koko ohjelmasta tai kyseisestä herrasta. Hänen temput eivät vain kolahda minuun.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.02.2007 20:22
En ole moisista tempuista kiinnostunut.
Olen lähinnä kiinnostunut siitä, miten ne temput käytännössä toteutetaan.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 20:40

Lainaus: Satyricona

En ole moisista tempuista kiinnostunut.
Olen lähinnä kiinnostunut siitä, miten ne temput käytännössä toteutetaan.

Se olis muuten ihan kiva tietää. Näin jonkun sellasen, jossa joku nainen laitettiin puoliksi, ja toinen osa lähti kävelemään. Olis ihan kiva tietää miten se tapahtuu.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.02.2007 21:27
Niin, muakin kiinnostaa miten ne temput tehdään Paljasti kerran siinä ohjelmassa jonkun pikkutempun... Mutta pakko sanoo, on hän hyvännäkönen

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit