Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Criss Angel Tajunnanräjäyttäjä

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.02.2007 22:11
Mä oon ihan Criss-friikki! Oon kattonu kaikki jaksot uusintoja myöten. Uskon myös, et se ei oo mikään tavallinen ihminen. Ajatella nyt sitäkin temppua, kun se lensi katolta toiselle, ja minkäänlaisia naruja tms ei näkynyt vaikka kuin tarkasti tsiikas. Ja se seinää pitkin kävely ja veden päällä kävely, kun ne ihmiset vielä ui sen alta! Ja kaikki ne ihmisten kadottamiset, ihmisten leijuttamiset ja ne ihme jutut, kun se kysyy vastaantulevilta esim niiden pahinta fobiaa, ja sit pyytää avaan repun, niin sieltä luikertelee valtava käärme, sen kyseisen muijan suurin pelko! Voishan ne kaikki jutut olla feikkiä, mut mä kyl uskon siihen, et ne ihmiset joiden keskellä se taikojaan tekee on sille ennestään tuntemattomia. Ja vieläpä niin komee mies...
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Heyni
  • Lähetetty: 07.02.2007 06:09
Netissä on paljastusvideoita ja ainakin yhden tempussa mukana olleen naisen haastattelu :P

Söpö miekkonen, mut ei kannata eka kattoo tempunpaljastuksia ja sit ite ohjelmaa. Tosin en mä nyt oo ees ohjelmaa seurannu telkasta, mä tahon ite miettiä miten se minkäki tekee ja vasta sit kattoa paljastuksen :P

Edit: ja heti löysin sen katkastun naisen haastattelun jossa paljastuu miten se on tehty:

Ite video löytyy tästä:
http://www.metacafe.com/tags/1/Criss_Angel/ ja muistaakseni se oli metaface josta löytyy myös niitä paljastuksia, en jaksa nyt läppärillä alkaa säätämään videoiden kans.

Haastattelu: http://www.five.tv/programmes/extraordinarypeople/ womanwith/
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.02.2007 08:40
Näppärä kaveri, täytyy myöntää. Eikä ihan sieltä rumimmasta päästä.
Onhan näitä samantapaisia toki nähty ennenkin mutta jos pitäisi valita kenen näytöksiä seuraisi niin kyllä valinta taipuisi Crissin puoleen.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.02.2007 08:43
Mutta miksi pitäisi miettiä että onko tämä totta vai harhaa. Hei.. come on now. Se on viihdettä, jos se kutkuttaa selkäpiitä kun jätkä lehahtaa lentoon niin mitä suotta miettimään että "kuinka minua nyt kusetellaankaan".
Enjoy the show, ladies and gentlemen.
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.02.2007 09:55
Ei natsaa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2007 11:54
Vai että tajunnanräjäyttäjä...pientä liioittelua. Ihan tavallinen puliveivari, nothing special.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.02.2007 18:09

Lainaus: MrLuckarin

Se on viihdettä, jos se kutkuttaa selkäpiitä kun jätkä lehahtaa lentoon niin mitä suotta miettimään että "kuinka minua nyt kusetellaankaan".

Tuo on muuten ihan totta, ja pätee moniin muihinkin asioihin. Ei aina tarvitse miettiä, että missä kohtaa nyt viilataan linssiin, menee koko viihde ihan sivu suun kun keskittyy vaan etsimään porsaanreikiä
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.02.2007 19:16
Siis jos joku on todella niin naiivi, että luulee kyseisellä hemmolla oikeasti olevan jotain taikavoimia, niin suosittelisin tutustumista lähihistoriaan. Samanlaisia show-miehiä on aina ollut ja tulee aina olemaan, niin kauan kuin maailmassa riittää hyväuskoisia, jotka nielevät nämä temput.

Jos sillä äijällä oikeasti olisi jotain taikavoimia, niin eiköhän hän todistaisi sen menemällä jonnekin laboratorioon tekemään juttunsa. Miksiköhän ei mene, hmmmm, let me think, hmmmm... Jos hän vaikka onkin huijari! Ilmeisesti nykyään ihmiset uskovat kaiken, kunhan se näytetään telkkarissa. Kai kaikki elokuvatkin ovat sitten faktaa eikä fiktiota, kun ne telkkarissa pyörähtävät.

Jo 1950-luvulla USA:ssa oli se The Quiz Show -kusetus, jota kukaan ei varmaan olisi saanut kiinni, elleivät tekijät olisi laulaneet. Eli "suora" lähetys tietovisasta ja yksi mies tiesi aina. Samoin kannattanee ottaa selvää kaverista nimeltä Uri Geller. Hän oli 1970-luvulla todella kuuluisa, paljon kuuluisampi kuin Criss Angel ja huijasi jopa asiantuntijoita, ennenkuin lopulta jäi kiinni.

Minäkin voin tehdä todellisia taikatemppuja. Antakaa minulle satasen seteli ja saan sen katoamaan ikuisesti. Riittävän suurella summalla voin kadottaa itseni elämästänne niin, etten koskaan tule takaisin. Jonkin sortin fakiiri siis olen minäkin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2007 21:44
Mäkin osaan taivuttaa lusikoita! Siihen tarvitaan lusikka ja Valion jätskipaketti.

Eikös skeptikoiden yhdistys anna rahalisen palkinnon, jos joku kykenee valvotuissa olosuhteissa suorittamaan jonkin paranormaalin tapahtuman? Sinne menisin jos jotain maagisia pöhäytyksiä oikeasti osaisin. Ja sitten voisin tehdä tuon Ximmon mainitseman rahankadotus-taikatempun.
Kirjoittanut: valo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.02.2007 13:31
On aina parempi innostua kovasti jostakin teoriasta ja sitten huomata ettei se olekaan totta, kuin elää maailmassa, jossa mielikuvitus ja hyvä tarina eivät koskaan saa edes mahdollisuutta...

Tylsä elämä niillä jotka eivät usko taikuuteen tai keijuihin!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit