Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kun eivät voimat enää riittänetkään..

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.04.2007 22:52

Lainaus: Red Dragon

Mun oma yönprinsessa lähti menee ja valitsi toisen.

Oih, tuo on kamalaa. :/ Onko olemassa mitään niin inhottavaa kuin huomata, että oma rakas valitsee toisen? Koeta jaksaa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.04.2007 12:54
EI! Mä en haluis koskaa enää tulla jätetyks.. se on jotain ihan käsittämättömän kauheeta ja siitä ei pääse yli joskus 2 vuodessakaan.. voimia redille!
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.04.2007 15:16
Huih tuli ihan kylmät väreet ku luin ton jutun. Ite olin epäsosiaalinen tossa 2005-2006 aikana. Olin himassa en käynyt koulussa tai töissä ja kavereita oli tosi vähän ehkä 2 joita näin tyyliin kerran kahdessa kuussa. Olin ihan erakkona täällä kotona enkä halunnut lähtä baariin,ulos tms.
Mutta nyt vuosi sitten lopetin terapian ja masennuslääkkeet ilman lääkärin lupaa ja olo on mahtava. Joulukuussa 2006 mulla alko elämä uudestaan kun menin takaisin kouluun, sain sieltä uusia kavereita ja aloin näkemään myös niitä vanhoi kamui. Nyt oon käynyt tammikuu-huhtikuu välillä 15 krt baarissa tosin ihan selvinpäin. Mutta oon alkanut elämään ja pitämään hauskaa.
Ite tarvitsin kokea sen tylsyyden ja erakoitumisen että pystyin alkaa elämään uudestaan
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2007 16:16
Siinä olen kyllä muiden kanssa samaa mieltä että puhuminen auttaa, itse olen käynyt psykologilla, en tosin enää kun vaihdoin paikkakuntaa. Huomasin myös nyrkkeilyn auttavan. Hakkasin säkkiä silmät kiinni ja kuvittelin sen olevan se paha joka mieltäni murjoo, mutta nyt sekään ei ole enää mahdollista ainkaan vähään aikaan olo on viimeaikoina ollut aivan kamala, tuli ero mieheni kanssa, onneksi on ollut ystävät vahvana tukiverkkona koska yksin en tästä selviäisi. en millään. Menetin jo toisen elämäni rakkauden. Nykyään en edes jaksa kertoa mitä minulle kuuluu.. ennen ainakerroin kaikki ilot ja surut mutta nykyään se perusvastaus on että ihan jees, töissäkäyn jne..

Mutta pahimmastakin suosta voi nousta, useimmiten siihen vain tarvitsee tukea ja turvaa. Kannattaa olla avoin ja kertoa läheiselle ihmiselle. Ei tarvitse olla yksin asian kanssa..
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.04.2007 19:54

Lainaus: kaukamieli

Huomasin myös nyrkkeilyn auttavan. Hakkasin säkkiä silmät kiinni ja kuvittelin sen olevan se paha joka mieltäni murjoo

Tuo on kanssa... menee aggressio hyötykäyttöön.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.04.2007 20:29
Mie olen jo pitkään haaveillut kuntonyrkkeilyharrastuksesta. Liikunta ja aggressioiden purkaminen samalla kertaa, oi miten hienoa.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 08.04.2007 20:37

Lainaus: Swanette

Mie olen jo pitkään haaveillut kuntonyrkkeilyharrastuksesta. Liikunta ja aggressioiden purkaminen samalla kertaa, oi miten hienoa.

Mie olisin taas kiinnostunut kickboxingista. Siinä treenataan käsiä, että jalkoja mutta enemmän kuitenkin tuota potkupainotteista. Multa löytys kuitenkin voimaa enemmän kintuista.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.04.2007 21:04
mun voimat loppu nyt.
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2007 21:27
Itellään yleensä aina eniten auttanut puhuminen taikka sitten musiikin täydellä huudattaminen ja mukana karjuminen. Joskus lyön käden kanssa täysillä seinää. Nuo ovat siis vatutukseen ja rentoutuu auttaa hyvä seura,uiminen jne
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.04.2007 12:50
mulla on kanssa ollut taas hiukan noita masennuksia ku mikää ei kiinnosta, haluu vaa pois, pois pois ihan kaikesta, ei tahdo nähdä ketää, kadota vaa yksinäisyytee ja rauhaa, jonnekin lämpimään turvaan. Mieskin on sairas, sitä saa hoivailla..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit