Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kasvoillesi laitat?

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.06.2007 21:30
Ostin aurinkorasvaa, jota laitoin sitten kasvoillekin. Korkein suojakerroin mitä Prismasta sai. Ilmeisesti en tarvitse enää valkoista meikkivoidetta tai puuteria kun äiti kauhisteli, että miten valkoinen olen. Kalpea mörkö. Miehekkeeni sanoi vain, että sellaisena saapi pysyäkin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2007 13:10
Minä puolestani olen ihan suosiolla luopunut ajatuksesta, että olisin kesäisin kalpea. Ei tuolla tallitöissä ihan mikään burkha päällä voi kulkea, ja aurinkorasvakin on vähän poissuljettu ajatus turvepölyn kanssa... ja kyllähän käsivarret vaatettamalla ja kasvot + kaulan meikkaamalla voi taas leikkiä kalpeaa jos niin haluaa.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.06.2007 14:42
Minä en ees ikinä ruskettunu sillon joskus kun vielä halusin niin ei tarvii nytkää tuolla ulkona pelätä Oon aina ollu ihan sairaan kalpee. O.o
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.06.2007 12:58
Mun taas on vähä pakkoki ruskettua, etten pala sit töissä kovin pahasti ku joudun vähentää vaatetta helteillä... Toisaalta taas auringossa on ihan kivaki nukkua.
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.06.2007 15:08
Stargazerin ja La femme beautyn meikit on aika jees. Tosin se valkoinen meikkivoide oli pettymys...
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.07.2007 01:48
Musta tulee ihan niggeri kasvihuoneel töit tehdes. :/ Oon kolme päivää ollu ja kädet on ihan ruskeet ja täplikkäät. Mulle ei sovi auringon valo.
Nakertaa!
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.07.2007 14:33
Vaaleaa meikkivoidetta ei tosiaan tahdo löytyä mistään. Mortician valkoinen meikkivoide on mielestäni taas huonosti tasoittuvaa ja muutenkin näyttää kun olisi naamari päässä kun sitä käyttää. Luomiväreistä puheenollen itselläni on Lumenen musta luomiväri jota ei tosiaan paljon tarvitse laittaa niin hyvältä näyttää,tosiaan siinäkin on se että illan mittaan sitä karisee pois. Juu punaista kajalia ei ihan joka paikasta löydä,mutta olen jo keksinyt siihen ratkaisun;veren punainen huultenrajauskynä ja se toimii hyvin. Kehottaisin ostamaan Eyelinereitä ja kajalkyniä h&m:stä sieltä niitä saa halvalla,kun lumenen eyelineristäkin saa maksaa 6-8 euroa ja niissä on samanlaiset sivellin päät ja yhtä hyviä muutenkin.

Mustasta kynsilakasta vielä sen verran että sitä saa seppälästä kolmella eurolla ison purkin!
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2007 21:27
Naamaan tulee laitettua meikkivoide, puuteri, musta kajaali, musta tai kirkkaansininen luomiväri, musta ripsiväri, tummanruskea kulmakynä, jolla teen sellaiset Castlevania-kulmat... eipä juuri muuta.
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2007 19:31
Minunkin iholleni aina kaikki meikkivoiteet tuppaavat olemaan liian tummia, kun en aurinkoa päästä kasvoilleni missään tapauksessa ja olen luonnostaan kalpea. En olisi itse tajunnut sekoittaa meikkivoidetta ja valkoista värivoidetta keskenään. Kiitos siis vinkistä.
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2007 21:19
Kasvoilleni minä laitan valkoista meikkivoidetta ja puuteria tai vaaleaa meikkivoidetta ja puuteria. Luomivärit fiiliksen ja vaatteiden mukaan. Välillä kahta väriä, välillä vain mustaa tai harmaata. Rajaukset kajalilla tai eyelinerillä. Joko mustalla,sinisellä,violetilla tai vihreällä. Ripsivärinä toimii musta,violetti tai sininen väri.Huulipunia minä omistan monia värejä: kirkkaan punainen, oranssi, kirkkaan pinkki, tumman violetti, veren puneinen, tumman punainen, vaaleanpunainen..Ja huulipunaa käytän joka päivä. Musta huulipuna ei minulle valitettavasti sovi. Himoitsen sinistä huulipunaa rajattomasti. Se voipi olla seuraava ostokseni.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit