Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

asiat joita ette huomaa "muuta ku joskus"

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.05.2007 15:19
eli kyse on asioista joita te ette huomaa yleensä mutta kun se tulee kohdalle niin se täytyy muistaa.
minäpäs aloitan
minä olen kauhee ketsuppi & kokis narkomaani, tämän lisäksi minun pikkurillini nousee pystyyn kun juon lasista,pullosta, ihan mistä vain
huomasin nämä äsken ja muistan ne nyt, hetken
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2007 15:50
ei tuu oikeen mieleen ku niit nimenomaan ei huomaa joskus on kyl pikkurilli noussu mullaki
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.05.2007 16:57
joskus huomaan sanoneeni jotain ääneen mitä ei ois pitänyt.

Lainaus: nocturnal_chimaira

minä olen kauhee ketsuppi & kokis narkomaani

tervetuloa kerhoon. perustetaanko anonyymit ketsuppi ja kokisholistit (eli AKK )
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.05.2007 17:26
Pikkurilli pystössä minullakin...
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.05.2007 18:24
Minullakin tuo pikkurilli, haha
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 30.05.2007 18:30

Lainaus: blackie

Minullakin tuo pikkurilli, haha

Mullapa ei. Vihaan sellaisia kahvikuppeja, joista pitää pitää "hyppysotteella". Tykkään isoista mukeista
  • Lähetetty: 30.05.2007 18:31
Arvatkaapa vain vihaanko pikkurilliäni tuon takia Se näyttää niin tyhmältä kun minulla pikkurilli on pystyssä.
  • Lähetetty: 30.05.2007 18:46

Arvatkaapa vain vihaanko pikkurilliäni tuon takia Se näyttää niin tyhmältä kun minulla pikkurilli on pystyssä.

ei se välttämättä näytä tyhmältä. se voi ollla ihan tyylikästäkin
  • Lähetetty: 30.05.2007 18:48
Tyylikästä joillekkin, minulle ei.
  • Lähetetty: 30.05.2007 18:59

Tyylikästä joillekkin, minulle ei.

niin.. voihan se olla.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit