Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

asiat joita ette huomaa "muuta ku joskus"

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 13.11.2008 23:03
Kuulin juuri eilen poikaystävältäni minulla olevan hassun tavan... Kuulostan kuulemma usein puhuessani siltä, kuin olisin jossain elokuvassa tai teatteriesityksessä tms! Kuulostan kuulemma jotenkin siltä, että olisin miettinyt kaikki repliikit valmiiksi ja toistelisin niitä jotenkin tetraalisesti (?) kuin vetäisin jotain monologia lavalla. Siis mitä ihmettä...? :´D Ikinä ennen en ole itse tajunnut, vaikka joskus on kyllä käynyt mielessä, että puhun ehkä välillä vähän persoonalliseen tyyliin. Mutta siistiähän tuo sinänsä on, jos kerran kuulostan päivittäin teatterimonologilta, en vain tiedä kuinka tyhmältä se muiden mielestä kuulostaa... Ehkä joku voisi joskus videoida tai nauhoittaa puhettani niin saisin itsekin kunnollisen käsityksen.

Ediittiä: Minulla on tapana myös purra huulta eri tilanteissa jopa huomaamattani. Äsken esim. olin laittamassa huulivoidetta, kun huomasin että kappas, aika hankalaa laittaa kun puree alahuultaan...
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.11.2008 22:37
Huomasin vähän aikaa sitten, että lyön käteni yhteen aika usein.. varsinkin kun alan nauraa. Mahtaa olla ärsyttävää muille <D Mie myös huidon kuin tuulimylly kun yritän ilmaista itteäni, erh.

Aina kun odotan vaikka bussia, tasapainottelen korkojeni päällä (kiva kun on 15 cm korkoa!). Mahtaa kengät tykätä tästäkin harrastuksesta... ja sit on pakko kokoajan pöyhiä vaatteita ja hiuksia, sormet jatkuvasti näpertämässä tylliä parempaan kuosiin ja hiuksia kiskoa edestä alas ja takaa pörröön.

Ja huomasin äsken että kun mietin jotain niin "nipistelen" kynsilläni huuliani o___O OUTO

ja mitenniin oon hermostunut ihminen???
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.11.2008 23:19
Kieputtelen vähän nolosti hiuksiani sormien ympäri, etenkin jos olen keskittynyt katselemaan tv:tä tai kuuntelemaan jotain. Tämä tapa on ollut mulla jo lapsesta asti, niin kauan kun mulla on ollut pitkät hiukset eli aina. Lisäksi vahdin koko ajan mitä vieraat lapset tekevät esim. kaupassa. Tämä johtuu siitä, että töissä täytyy jatkuvasti pitää lapsosia tiukasti silmällä. Jotkut pelästyvätkin moista kyttäystä. Toiset taas tulevat juttelemaan. Minua on kuulemma vaikea lähestyä, kun olen aina niin vihaisen näköinen. En kyllä tahallisesti... tai ehkä se on jotain perusv*tutusta. Toisen ihmisen kanssa keskustellessa tuijotan syvälle silmiin tosi pitkään räpyttelemättä. Tämä on monesta aika häiritsevää.
Kirjoittanut: Klavier (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.11.2008 23:37

Lainaus: Mortica

Huomasin vähän aikaa sitten, että lyön käteni yhteen aika usein.. varsinkin kun alan nauraa. Mahtaa olla ärsyttävää muille <D Mie myös huidon kuin tuulimylly kun yritän ilmaista itteäni, erh.

Minä puolestani hakkaan reittäni aina kun repeän oikein kunnolla nauramaan :'D

Jos minulla on paita jossa on irrallaan nauhoja tai nappeja, eivät käteni pysy niistä erossa. Närpään niitä koko ajan, jopa joskus siinä määrin, että se häiritseen keskustelu kumppaniani.
Toinen erikoinen tapani (jota en siis itse aina huomaa) tulee ilmi käydessäni keskustelua jonkun kanssa. Saatan nimittäin kesken keskustelun alkaa tuijottaa jonnekin ihan muualle kuin siihen henkilöön jonka kanssa juttelen. Kiinnitän katseeni jonnekin kaukaisuuteen, yleensä keskustelu kumppanin takana olevaan maisemaan, puheen silti keskeytymättä. Monta kertaa kaveri onkin kääntynyt katsomaan taakseen, mitä ihmettä minä siellä näen ja olen sitten joutunut selittelemään ^^'
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2008 16:28
mulla taas jos on kuidut päässä, ni niitä räplää sitte koko ajan.sitte mös pyörittelen peukalolla koko ajan etusormessa olevaa sormustani
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.12.2008 11:28
Kuulin pari päivää sitten kaveriltani, että kävelen kuin mies. (käsittääkseni en kuitenkaan mies ole.. vai?) Asia alkoi sitten häiritä minua ja kun kävin kaupassa äiteen kanssa oli aivan pakko kysyä, että kävelenkö oikeasti niin kuin mies. Kun lähdimme kaupasta hän sanoi " Kävelet iha niinku isäs!" Että näin.. olen huomannut myös sellaisen, että rastoja on aiivan pakko hipelöidä ja kynsillä on pakko räplätä alahuulta..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.12.2008 11:41

Lainaus: Death Angel

kynsillä on pakko räplätä alahuulta..

Olen huomannut tuon saman varsinkin nyt, kun huulet kuivuvat ja koneella istun niin sitä todellakin tulee räplättyä. Jotta huulet eivät varmasti pääse paranemaan..
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2008 12:17

Lainaus: Mortica

Aina kun odotan vaikka bussia, tasapainottelen korkojeni päällä

Minä teen aivan samaa. Sitten jos kengissä on kopisevat korot, niin kopisuttelen niitä tahalleni, kun kävelen . Ja kengät tykkää.

Usein myös silittelen huuliani jollain sileällä, kuten kynsillä tai kaulakorun jalokivellä. Se on jotenkin niin mukavan tuntuista. Tylsistyneenä saatan ottaa kaulakorun pois kaulasta ja alan heiluttamaan sitä sormieni ympärille.

Uusimpia outoja tapojani on lauleskelu. Itse lauleskelussahan ei ole mitään omituista, mutta kun ei ole mitään erityistä laulettavaa, alan laulaa jotain aivan satunnaista "vrössössfraa" - kielellä (siksi siskoni sitä nimitti, kun kuuli minun laulavan ).
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.12.2008 12:39
Minulle huomautettiin, että näperrän lettiäni töissä jatkuvasti O___o Mutta tottahan se on, koska työvuoron aikana letitän hiukseni yhä uudestaan ja uudestaan, aina vain tiukemmalle, tai sitten letitän vielä latvatkin erikseen. Muutenkin näprään hiuksiani jatkuvasti (koska ne perkeleet eivät osaa olla ikinä hyvin).
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.01.2009 22:37
... tajusin äsken että korvani nytkähtävät aina kun kuulen kovan, äkillisen äänen :'DD En tiedä näkyykö se ulospäin, mutta se on silti hiukka häiritsevää... ja tämä tapahtuu vaikken sinänsä säikähtäisikään. Err.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit