Gootti.net

Yleiskeskustelu

Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.10.2007 16:48

Lainaus: diamond_385

Minä olen sitä mieltä, että pistä mitä huulipunaa haluat... kunhan vaan homma tuntuu susta itestäs mukavalta.

Niin että,v*tut muiden mielipiteistä!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.10.2007 16:55

Lainaus: Vampira_666

Niin että,v*tut muiden mielipiteistä!

kyllä. ehdottomasti
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.10.2007 18:53
Mutta kun itekin epäröi sitä niin sit voi tulla koulussakin vaivallinen olo ja oottaa vaan että pääsee pesemään sen pois Koska aika moni varmaan tuijottais.
  • Lähetetty: 22.10.2007 19:00
Ootteko muuten huomannu, että Sanapelissä vaihtelee usein samat sanat O.O Se on outoo koska kaikki saa valita sinne kuitenkin ihan oman sanan minkätahansa ja sanoja on paljon mutta silti ne aina palaa samoihin Tuli vaan mieleen.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.10.2007 19:10

Lainaus: CybellaTraurig

Se on outoo koska kaikki saa valita sinne kuitenkin ihan oman sanan minkätahansa ja sanoja on paljon mutta silti ne aina palaa samoihin

Oon ite kanssa huomannut saman. Ehkä kierrämme samoja ratojaa uudestaan ja uudestaan... kaavoihin kangistunutta.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.10.2007 19:12
Tuliko mieleen siitä mun juoksupyöräaddiktio jutusta?
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.10.2007 19:17

Lainaus: Lotus

juoksupyöräaddiktio

hee hee hee mä halusin joskus hamsterin... ja rotan.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2007 21:02

Lainaus: diamond_385

hee hee hee mä halusin joskus hamsterin... ja rotan

Mulla on ollu kaksi rottaa. Ne on tosi mukavia
  • Lähetetty: 22.10.2007 21:04

Lainaus: pikkumyy

Mulla on ollu kaksi rottaa. Ne on tosi mukavia

Mulle kaveri just tänää näytti rotan kuvaa millasen meinas hommata ja olin siinä sitten silleen uu onpa söpö mutta suu oli nii mutrussa ku vaa voi nii se vaan nauro että en taida tykätä Teki vaa pahaa jo sen kuvan kattominen Eniten inhotuttaa niitte jalat/tassut/käpälät ja häntä :S
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2007 21:12

Lainaus: CybellaTraurig

Eniten inhotuttaa niitte jalat/tassut/käpälät ja häntä :S

Mua ei inhottanu yhtää, mut äitiä se häntä kyllä vähäsen. Kerran toinen rottaherroista hyppäs äitin niskaan ja ilme hänellä oli mahtava mutta ei kiljunut yhtään. Pisteet siitä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit