Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu

Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.11.2007 12:11
Mutta kelpaahan kuvallinen kelakortti? Ku mulla ei oo passia..
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.11.2007 13:55
Hmm heräsin tänään teksti ranteessani, joka sanoi "oktor dope". Onkohan tämä nyt enne jostain, vai pelkkä muistutus eilisillan tyhmäilyistä?
Kirjoittanut: Eternal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.11.2007 13:57

Lainaus: Iiriva

Eli passi minun on sitten otettava joka tapauksessa, kerta ei ajokortti kelpaa O.o Muita henkilöllisyystodistuksia kun minulla ei ole.

Jos se menee ruotsiin eikä viroon niin sitten riittää ajokortti kun pohjoismaissa ei ole niin tarkkaa "Pohjoismaissa ei tarvita matkustusasiakirjaa, mutta henkilöllisyys on voitava tarvittaessa osoittaa." http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/82EA3 50CCCA11EC0C2256BC20045C85E?opendocument

Ei ole kyllä itsellä ikinä kysytty henkilötodistusta kun olen ruotsiin matkustanut laivalla ja sitä on tullut harrastettua monta kertaa.
Kirjoittanut: Beast of Blood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.11.2007 20:57
Multakaan ei ole ruottinlaivalla kysytty koskaan passia eikä henkkareita, vaikka ko. on olleet mukana... Ja laivalla on ravattu ansiokkaasti.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.11.2007 22:02
Nostetaanpas tätä vähän.

Sain tänään psykologisen tutkimuksen tulokset ja oli aika rankkaa kuulla ne, itkin aika paljon siellä. Noh, toivottavasti tilanne paranee.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.11.2007 22:20
DeadlyNightshade

Mikä oli? eika vaan noin paha juttu? Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin (Mun motto)
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 29.11.2007 22:45

Lainaus: kalmakalle

Mikä oli? eika vaan noin paha juttu?

Njäh, ei siellä mitään ihmeellistä, muutamat ongelmat vain tulivat aika selkeästi esille testeissä ja oli rankkaa myöntää ne itselleen Olen vähän tällainen itkupilli muutenkin.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.11.2007 22:50
DeadlyNightshade
Joo onhan se rankkaa jos joutuu hyväksymään totuuden joistain asioista joita on kieltänyt itsessään, mutta siinä on uusi alkukin tiedossa, voi kehittyä, vai..?
  • Lähetetty: 30.11.2007 08:13

Lainaus: kalmakalle

mutta siinä on uusi alkukin tiedossa, voi kehittyä, vai..?

Niin on Pitää vain vielä sulatella niitä tuloksia.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.11.2007 21:32
Ööh... pitäis mennä huomenna soitteleen levyjä bändi-iltaan jossa 3 metallibändiä. Ei oikein nappais ja mä kun en siitä nykyään tiedä tuon taivaallista. Pitänee kaivaa ne vanhat rässi ja doomilevyt ja muut esiin. Sekaan vois tietty ujuttaa jotain gootinpaakin, varmaan ainakin joku Nephilim sopis ihan hyvin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit