Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihastukset :)

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.09.2007 20:39

Lainaus: Ximmo

No hei, eiks tossakin jo mennä yläkanttiin?

Joo mut hei, ihan kiva, että pieniä tyttöjä riittää.

No kyl joo Mut jei mua ei voi sanoo pieneks tytöks enää. Oon seurustellu koht peräti 6kk
Kirjoittanut: skullgirl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.09.2007 21:51

Lainaus: blackie

Rakastan poikaystävääni enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. No, sattui sellainen ikävä juttu, että sain tietää tämän pojan haaveilevan entisestä tyttöystävästään! Ollaan riidelty tästä liian monta kertaa, mutta en vain pysty unohtamaan vaikka kuinka yritän. Välillä kummittelee mielessä, että kun hän suutelee minua, mitä jos se ajatteleeki sitä sen eksää? En ollenkaan tiiä mitä pitäis tehä. Kun en vain pysty unohtamaan.

Tiedän tunteen. Sama juttu mun poikaystävän kanssa. Se rakasti todella paljon sen eksää. Mulle se sano kerran et se ei rakasta mua, mut se tykkää minusta todella paljon. Se häiritsee välillä. tiedän että toiselta ei voi vaatia rakkautta. Mut mä rakastan häntä...
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.09.2007 18:24

Lainaus: skullgirl

Tiedän tunteen. Sama juttu mun poikaystävän kanssa. Se rakasti todella paljon sen eksää.

Kohtalotoveri (: Munkin poikaystävä rakasti todella paljon sen eksää. Sen eka kunnollinen tyttöystävä. Sen ensimmäinen rakkaus. Ja sitä ensimmäistä rakkautta ei voi unohtaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.09.2007 18:28

Ja sitä ensimmäistä rakkautta ei voi unohtaa.

Kyllä voi, ihan kiitettävästi! En ainakaan enää mieti mitään vanhoja exiä
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 09.09.2007 19:02

Lainaus: poison

Kyllä voi, ihan kiitettävästi! En ainakaan enää mieti mitään vanhoja exi

En miekään mieti tai haikaile mutta kyllä mie sen muistan ja ihan hyvällä. Ilman katkeruutta, vihaa, jne.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.09.2007 23:09

Lainaus: poison

Kyllä voi, ihan kiitettävästi! En ainakaan enää mieti mitään vanhoja exiä

Samoilla linjoilla oon poisonin kanssa. Mun ei tarvi yhtäkään entistä miettiä kun mulla on tuo Tuulentytar. Eikä kyllä pahemmin mieli teekkän. Yhtäkään entisistäni en haluaisi takaisin, ne on syystä entisiä.

Mut näille joiden oma seurustelukumppani kaipaa entistä takaisin, niin itse antaisin kenkää, jos kehtaa vielä päin naamaa sen sanoa, ****** siitä vaikka kuinka rakastaisi, siinähän tulee periaatteessa hyväksikäytetyksi ja on vain 'välivaihe'...
  • Lähetetty: 10.09.2007 00:35

Lainaus: Chrystalis

Mut näille joiden oma seurustelukumppani kaipaa entistä takaisin, niin itse antaisin kenkää, jos kehtaa vielä päin naamaa sen sanoa, ****** siitä vaikka kuinka rakastaisi, siinähän tulee periaatteessa hyväksikäytetyksi ja on vain 'välivaihe'...

Minusta tuntuukin siltä välillä... aijonkin sanoa siitä sille joku päivä.
  • Lähetetty: 10.09.2007 00:39

Kohtalotoveri (: Munkin poikaystävä rakasti todella paljon sen eksää. Sen eka kunnollinen tyttöystävä. Sen ensimmäinen rakkaus. Ja sitä ensimmäistä rakkautta ei voi unohtaa.

Se oli mukava tietää etten oo ainut. Toivotan paljon jaksamisia.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.09.2007 12:16

Lainaus: skullgirl

Sama juttu mun poikaystävän kanssa. Se rakasti todella paljon sen eksää. Mulle se sano kerran et se ei rakasta mua, mut se tykkää minusta todella paljon. Se häiritsee välillä. tiedän että toiselta ei voi vaatia rakkautta. Mut mä rakastan häntä...

No siinähän on suhde terveellä pohjalla. Suosittelisin totuttelemaan ajatukseen suhteenne kariutumisesta jo hiljalleen, ettei tunnu niin pahalta, kun se sitten tapahtuu. Tuo ei nimittäin tule toimimaan.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2007 12:27

Lainaus: Stuntgirl

Tiääh! O.O Parin tunnn välein?? Outoa sakkia.

hahahahaa! minä sentään oon pihkassa uuteen kämppääni ja visa-korttiin,ja itteeni tietty ;D

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit