Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihastukset :)

Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2007 12:29

Lainaus: Morfinsia

Tietysti olemme pikku-tyttöjä!!! Tai minä ainakin olen....Kuinkas muuten.?

niih,ethän sä oo vastakun päälle 200..mie oon 666vuatta vanaha..ain
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.09.2007 15:23

Lainaus: skullgirl

Tiedän tunteen. Sama juttu mun poikaystävän kanssa. Se rakasti todella paljon sen eksää. Mulle se sano kerran et se ei rakasta mua, mut se tykkää minusta todella paljon. Se häiritsee välillä. tiedän että toiselta ei voi vaatia rakkautta. Mut mä rakastan häntä...

Hmh.. Jos Chrys vihjaiski että se ajattelee eksäänsä tai jos saisin kuulla jostain muualta(siis joltain joka sitten puhuu totta) niin sanoisin samantien näkemiin. En minä vaan voisi tuollaista sietää vaikka kuinka paljon rakastankin. Ehkä oon outo, mutta ei toimis. Oon myös julma ja se olis näkemiin sitte sille.
Mutta kukin tekee niinkuin tykkää. En ala neuvomaan, tai no, voin sanoa että kannattaisi oikeasti sanoa näkemiin tai edes pistää poika koville.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.09.2007 15:38

Lainaus: Tuulentytar

Hmh.. Jos Chrys vihjaiski että se ajattelee eksäänsä tai jos saisin kuulla jostain muualta(siis joltain joka sitten puhuu totta) niin sanoisin samantien näkemiin. En minä vaan voisi tuollaista sietää vaikka kuinka paljon rakastankin.

Vanhemmiten tulee vähän joustavammaksi, liekö sitten hyvä vai huono. Vaikka enpä minäkään mitään exiä enää mieti, vaikka pari niistä on hyviä kavereita.
  • Lähetetty: 10.09.2007 15:42

Lainaus: poison

Vanhemmiten tulee vähän joustavammaksi, liekö sitten hyvä vai huono.

Niin no mä en ole vielä hetkeen vanha :P Että pysyn varmaan vielä aika kauan tällaisena tarkkana.
  • Lähetetty: 10.09.2007 16:14

Lainaus: Tuulentytar

Että pysyn varmaan vielä aika kauan tällaisena tarkkana.

Tottakai on aina hyvä toimia niin, kuinka itsestä tuntuu oikealta!
  • Lähetetty: 10.09.2007 16:22

Lainaus: poison

Tottakai on aina hyvä toimia niin, kuinka itsestä tuntuu oikealta!

Jep. Tosin onneksi mulla ei ole mitään syytä tehdä noin.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.09.2007 21:53

Lainaus: blackie

Ja sitä ensimmäistä rakkautta ei voi unohtaa.

Enkä ymmärrä miksi pitäisikään? Kyllä mä ainakin toisinaan mietin vanhoja suhteitani, mukavia aikoja ja eritoten niitä hetkiä joita en halua nykyisessäni kokea enää uudelleen. Vähän niinkuin oppimisprosessi...

Se oli niin hassua ja naiivia, oltiin niin nuoria ja silti muka niin isoja ja varmoja että se tulee aina kestämään... *huokaus* Vanhempana sitä melkein toivoo, että voisi taas olla yhtä lailla sinisilmäinen ja heittäytyä suhteeseen samanlaisella vapautuneella innolla, ilman sitä aikasempien suhteiden painolastia... (ja toisaalta ei)
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.09.2007 21:11
Olen ihastunut entiseeni.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2007 18:19
Olen ihastunut ihanaan kundiin joka käy kuntosalillani... En millään osaa moikata sitä, tai aloittaa puheen aihetta, ehkä voisin olla pienessä "onnettomuudessa" painojen kanssa, ehkä se tulee auttamaan.
  • Lähetetty: 16.09.2007 18:44

Lainaus: Amelia De Vlarie

Olen ihastunut ihanaan kundiin joka käy kuntosalillani... En millään osaa moikata sitä, tai aloittaa puheen aihetta, ehkä voisin olla pienessä "onnettomuudessa" painojen kanssa, ehkä se tulee auttamaan.

Kerro sitten, miten kävi jos kokeilet sitä "paino-juttua"

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit