Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihastukset :)

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.09.2007 18:42

Lainaus: Yasha

En olisi uskonut että sinun suustasi kuullaan jotain noin viisasta!!

Lähipiiri saattaa olla joskus kuullut jotain muutakin viisasta
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.09.2007 19:37

Lainaus: Evelyn

Tää nolo tapahtuma sattui kun olin 7lk. Olin ihastunu yhtee 9. luokkalaiseen poikaan ja mä sit raapustin sen nimen pulpettiin. No, se ope oli nähny sen raapustuksen ja meni kertomaa sille pojalle ja osoitti mut vielä meidän porukast et "hei,toi se on!" ja ne nauro yhes mulle. Olin viel koko yläasteen ajan sen open silmätikku

Todella törkeää käytöstä opettajalta
Otan osaa
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.09.2007 20:09

Lainaus: Yasha

Lainaus: AuroraBorealis

Erittäin, mutta entäs ku mie en ees oo isokaan?

D`oh!! Siiten en voi muuta kun luetella sinut hyvin epäonniseksi.

Jaa että koko on onnen mitta? Hyvä teoria, mutta voin osoittaa sen vialliseksi.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.09.2007 11:49

Lainaus: nocturnal_chimaira

Otan osaa

Kiitos =)
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.09.2007 17:32

Lainaus: nocturnal_chimaira

Tää nolo tapahtuma sattui kun olin 7lk. Olin ihastunu yhtee 9. luokkalaiseen poikaan ja mä sit raapustin sen nimen pulpettiin. No, se ope oli nähny sen raapustuksen ja meni kertomaa sille pojalle ja osoitti mut vielä meidän porukast et "hei,toi se on!" ja ne nauro yhes mulle. Olin viel koko yläasteen ajan sen open silmätikku

Todella törkeää käytöstä opettajalta

no vähintäänkin...
Kirjoittanut: MustaMimmi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.09.2007 20:00
Ei apua!! eihän tänne meinaa kehdata kirjottaa mitään. Mutta kirjotan kumminkin..Kerran ku olin riidellyt mun mutsinkaa siitä et saanko värjätä siniset hiukset vai en (siis olin kuudenella luokalla) Kun riita alokoi mennä siihen suuntaa että mä "häviäisin" niin Juoksin sitten ovesta ulos..ja en tiedä miksi mutta aloin juosta ihastukseni kotia päin. Minulla oli päällä pitkä tylli/pitsi hame ja korsetti mallinen toppi. sitten liukastuin ja hameeni meinasi nousta korviini asti nbiin siinä sitten tietenkin tuli ihastukseni juuri ovest ulos ja se näki mut kun mä istuin siinä lumi kasassa hame korvissa itkun tuhrimat silmät..NOLOOO!!
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.09.2007 20:01

Kiitos =)

No se nyt oli vähintä mitä myö voin tehdä !
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.09.2007 11:07
Olen ihanstunut samaan poikaan kuin paras kaverini.. :/ En voi edes vilkaista etten tuntisi huonoa omatuntoa..
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.10.2007 13:15

Lainaus: Ximmo

Jaa että koko on onnen mitta? Hyvä teoria, mutta voin osoittaa sen vialliseksi.

En olekkaa epäonninen?!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit