Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihastukset :)

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.07.2007 09:07

Lainaus: Swanette

Yksi ehkä satuttavimmista asioista joita voi toiselle tehdä, on valehdella olevansa ihastunut/rakastunut, valhe kun tulee kuitenkin ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Tai no, ei se nyt ehkäpä ihan noin kamala juttu ole yleensä. Tulipas taas selostettua ylidramaattisesti.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.07.2007 13:12

Lainaus: midnight

Voi Irodorareta sen olen kyllä huomannut!!

Ouuh... Nyt ei tule mitään mieleen... (Okei, tuli jotain mieleen, mutta niitä en kehtaa täällä paljastaa...)
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.07.2007 14:10

Yksi ehkä satuttavimmista asioista joita voi toiselle tehdä, on valehdella olevansa ihastunut/rakastunut, valhe kun tulee kuitenkin ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Kyllä mielestäni rakastuneen esittäminen toiselle on satuttavin asia, mitä voi tehdä. Jos peliä jatkaa pitkään, toinen voi todellakin rakentaa pilvilinnoja ja käyttää aikaa, rahaa ja kaikenlaista energiaa yhteisen tulevaisuuden eteen, vaikka toinen vaan esittää ja odottaa hetkeä, jolloin puhkaisee koko kuplan. Valhe ei välttämättä tule ilmi mitenkään, ennenkuin valheeseen syyllistynyt sen itse myöntää. Tällöin "uhrin" omasta henkisestä vahvuudesta on kiinni, onko kohtalona itsemurha, pitkäaikainen masennus ja terapia, vai pelkkä lyhytkestoinen toipuminen ja elämän jatkuminen. Seurustelemaan hän ei välttämättä pysty enää koskaan.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.07.2007 14:17
kyllä tosta ximmon sanomasta voin sanoa että aikoja sitten ainakin mulle kävi niin ja mul on nyt vaikeuksia olla suhteessa nykyisen kanssa. vaikka luotan niin pelkään jatkuvasti että hän olisi samanlainen kuin se eräs. eli epäilen nykystä ja valitan ja oon aivan kamala sille jatkuvasti.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.07.2007 17:31

Lainaus: Valkyria

kyllä tosta ximmon sanomasta voin sanoa että aikoja sitten ainakin mulle kävi niin ja mul on nyt vaikeuksia olla suhteessa nykyisen kanssa.

Mullekin on käynyt noin. Olen kuitenkin selvinnyt vaihtelevalla menestyksellä
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 19.07.2007 20:53

Lainaus: Valkyria

kyllä tosta ximmon sanomasta voin sanoa että aikoja sitten ainakin mulle kävi niin ja mul on nyt vaikeuksia olla suhteessa nykyisen kanssa.

Minullekin on käynyt niin, tosin että sen jälkeen en ole ollut missään varsinaisessa seurustelusuhteessa. Kerran tosin (siitäkin jo jonkin verran aikaa) melkein jo seurustelin erään ihmisen kanssa, joka oli sanonut pitävänsä myös minusta. Yhtäkkiä hän kuitenkin vain lopetti yhteydenpidon lähes kokonaan, ja seuraavan kerran miekkosen nähdessäni hänellä olikin jo uusi tyttöystävä. -_-

Minulle on nykyisin jostain syystä melko vaikeaa ottaa todesta, jos joku sanoo pitävänsä minusta. Se johtuu osittain ehkä siitäkin, että joskus olen tosiaan mennyt uskomaan valheita ja en haluaisi saman toistuvan. Ajan kuluessa alan kyllä varmaankin luottamaan enemmän itseeni ja muihin.

Olen samaa mieltä noista Ximmon viestissään mainitsemista asioista.

Itse en voisi kuvitella teeskenteleväni ihastusta tai rakastumista, vaan silloin kun esimerkiksi sanon pitäväni jostakusta tai rakastavani jotakuta, tarkoitan sitä todella. Enkä missään nimessä haluaisi loukata ketään ainakaan tahallani, koska tiedän kuinka inhottavaa se on.

(Nyt voisin vähitellen lopettaa tämän ihmissuhdeselostukseni. )
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.07.2007 21:56

Lainaus: Iiriva

Minä olin se joka ihastui, kaikki pojat pitivät minua vain outona ja rumana

Kuulostaa minun "rakkauselämältäni".

Oi? muitakin
Kirjoittanut: Sizzly (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.07.2007 09:27

Lainaus: Warchild

Lainaus: Iiriva

Minä olin se joka ihastui, kaikki pojat pitivät minua vain outona ja rumana

Kuulostaa minun "rakkauselämältäni".

Oi? muitakin

Minäminääää! Juu mörh, en ole ollut juurikaan näillä main muutamaan pitkään hetkeen, mutta minua on tuskin kaivattukkaan (*pieni ja [melko] uusi = turhake*)

Hmmh, ajattelin, että ehkä kesän aikana jos laihdun kilon tai parikymmentä (onko se edes mahdollista? O.o Mutta kolme kiloa on jo poissa, hahaa), niin varmaan joku poikakin "huomaa" minut ja saattaisi jopa tulla juttelemaan. Tosin kyllä varmaan vain tokaisisin jotain tyyliin "Mitä sä haluut? Jotain asiaa, vai?" eikä se poika viitsisi kummiskaan enää sanoa mitään. Olisi tyypillistä.

Hmmh, ei niitä noloja tilanteita kyllä ole ihastuksen edessä sattunut, koska viimeksi ihastuin ihan tosissani pari vuotta sitten lukiolaiseen poikaan, joka ei edes tiennyt olemassaolostani. En koskaan uskaltanut sanoa sille edes "moi", ja nyt sitten en ole enää edes erityisen kiinnostunut siitä tyypistä.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.07.2007 10:16
omapeilikuva ^.^ tshi hi hi hi...... ei.
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.07.2007 12:39
Itse en ihastu helpolla, joten eipäs tule mokailtua. Kaveri sen sijaan on täysin pihkassa (kuten se poikakin), niin mokailee joka kulmassa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit