Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihastukset :)

Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.07.2007 21:33
Jutellessa oon yleensä möläyttänyt jotain ihan totaalisen tyhmää tarkoittamatta sitä tai sanonut mitä ajattelen vaikka muuta olisi pitänyt sanoa. Tyyliin: "Saisko sulta muuten pipp... tulta!"
Ei nyt noin rankasti mut kuitenki.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.07.2007 11:31

Lainaus: Azrael

olen mestari tekemään itsestäni pellen tunteitteni kohteiden edessä.

Et ole ainoa.
Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2007 13:29
Voi Irodorareta sen olen kyllä huomannut!!

Kyllä tänne juttuun voi kirjottaa muutakin
ku omia munauksiaan. Esim. onko se sun ihastus
tehny jotain tosi tyhmää sillon ku se ehkä
yrittää kiinnittää sun huomios..??
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.07.2007 13:33
jäi takki hissin oven väliin kiinni
Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2007 13:57
Muah!!
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.07.2007 14:58
Muistan kerran yläasteella, kun oltiin ruokalassa ja ruokana oli hernekeittoa. Silloinen ihastukseni tuli istumaan mua vastapäätä. Mulla alkoi käsi tärisemään ja hernekeitot lenteli ympäriinsä. Ei siitä syömisestä tullu yhtään mitään, ja se poika katteli mua vähän oudosti sen jälkeen. Kyllä nolotti!

Toinen nolojuttu sattui mun kaverille, kun oltiin lukiossa. Me käveltiin käytävällä ja mun kaveri selosti suu vaahdossa suunnitelmiaan saada eräs poika ihastumaan itseensä. Luokan ovelle päästyämme huomasimme, että kyseinen poika oli kulkenut koko matkan meidän perässä. Hävetti meitä kumpaakin.. Mutta tarinalla oli onnellinen loppu: tämä poika tuli pian sen jälkeen sanomaan kaverilleni, ettei tarvi laittaa suunnitelmia käytäntöön, hän on ihastunut jo muutenkin.

Ja onhan noita juttuja vaikka kuinka paljon, kaikkia ei vaan millään muista. Mulla on semmonen tunne, että yläasteella ja lukiossa tuli mokailtua melkein joka päivä, ja aina jotain poikiin liittyvää.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 18.07.2007 23:24
Olen aika usein ihastumassa ihmisiin enemmän tai vähemmän, vaikka olenkin varsinaisesti ollut rakastunut vain kerran (ja se juttu on jo mennyttä aikaa.) Kaiken lisäksi tapanani on yleensä ihastua vähän vääriin tyyppeihin, jotka joko eivät olekaan kiinnostuneita minusta tai sitten juttu menee muuten vain mönkään. Harmi vain, että jään sitten kaipaamaan niitä tyyppejä, vaikka tietäisin ettei se kannattaisi.

Nolauksia ja pikkumokia on sattunut toisinaan ihastusteni ja vähän muidenkin edessä... Yläasteella pidin eräästä itseäni vuoden tai kaksi vanhemmasta pojasta, vaikka en juurikaan ollut edes jutellut hänen kanssaan. Kerran hän sitten käveli ohitseni käytävällä, jossa seisoin koulureppu selässäni. Yhtäkkiä huomasin, että joku alkoi vetää minua perässään. Liikuin taaksepäin enkä voinut tehdä mitään. Sitten tajusin, että olin jotenkin jäänyt repustani kiinni siihen poikaan. Pääsin kuitenkin irti samantien. "Oho sori", totesi poika ja jatkoi matkaansa. Oli kyllä melko huvittava kokemus näin jälkeenpäin ajatellen, vaikka silloin oli vähän noloa.
Toivottavasti en ole jo selostanut tuota tarinaa aikaisemmin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.07.2007 23:29
Olihan minulla nuorempana moniakin, tosin turhia, ihastuksia... -_-'

Minä olin se joka ihastui, kaikki pojat pitivät minua vain outona ja rumana poikatyttönä, joka ei kelvannut kellekään. Mutta eipä tullut sen kummemmin hölmöiltyäkään.

Ruma mikä ruma.

Mutta enpä ole kyllä moneen vuoteen kehenkään ihastunut, kun en ole katsonut kehenkään sillä silmällä

Tuosta toisesta osapuolesta sitten en tiedä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 19.07.2007 01:21

Lainaus: Iiriva

Minä olin se joka ihastui, kaikki pojat pitivät minua vain outona ja rumana

Kuulostaa minun "rakkauselämältäni".

En ole kovin monesti kuullut, että joku olisi ollut minuun oikeasti ihastunut. Tai no... Viime aikoina olen kuullut sellaistakin joiltakin henkilöiltä, mutta olen melko varma että ainakin joissakin tapauksissa minulle on valehdeltu. Siinä sitten on vaikeaa ottaa enää kenenkään imartelevia sanoja todesta. Yksi ehkä satuttavimmista asioista joita voi toiselle tehdä, on valehdella olevansa ihastunut/rakastunut, valhe kun tulee kuitenkin ilmi ennemmin tai myöhemmin.

Noh, ehkä joskus vielä saavutan vähän paremman itsetunnon, anteeksi angstivuodatukseni. -_-
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.07.2007 08:54

Lainaus: Iiriva

Minä olin se joka ihastui, kaikki pojat pitivät minua vain outona ja rumana poikatyttönä, joka ei kelvannut kellekään.

Sama juttu. Vitutti ylä-asteella ku "kaikilla" oli poikaystävä, mut mie en todellakaan kelvannu kenellekkää. Nyt on homma menny ihan toisin päin. Oon tavannu vanhoja ihastuksia ja heti ovat olleet iskemässä. Oon vaan tokassu monelle et siun mahollisuutes meni jo 10v. sitten. Eivät oo enää oikeen miun tyyppiä ja sitä paitsi elän jo suhteessa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit