Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihastukset :)

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.07.2007 12:57
Minä en ole nykyiseni jälkeen keneenkää ihastunut, mutta olihan niitä pienempänä. On sitä ihastuttu muutamii julkkiksiinki ja muutenki sellasii joihin en nykypäivänä vois koskeekaan
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.07.2007 13:17
tuli mieleen et kaverini vaikka seurusteliki niin aina kompasteli kun oli ihastuksensa seurassa ja kompasteli kyllä monta kertaa päivässä
Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.07.2007 13:54
Voi raukka...
Vaikka jos tarkemmin ajattelen niin... HAHAA!!
Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.07.2007 17:20
No mä nyt haluisin tietää onko jollain teistä ollu
sellasta pulmaa että ku sulla jo sillä hetkellä on/oli
ihana tyttö/poikaystävä niin oot silti samaan aikaan
haaveillu myös jostain toisesta???
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.07.2007 20:11

Lainaus: midnight

No mä nyt haluisin tietää onko jollain teistä ollu
sellasta pulmaa että ku sulla jo sillä hetkellä on/oli
ihana tyttö/poikaystävä niin oot silti samaan aikaan
haaveillu myös jostain toisesta??

Joo, näin on tapahtunut. Viime syksynä tai kesän lopussa kertaalleen ja se toinen juttu tyssäsi lyhyeen aikaisemman takia -.-
Nyt ei tän hetkisessä suhteessa sitä ole tapahtunut, koska olen todellakin kiinni tässä pojassa ja rakastan häntä enemmän kuin paljon. En edes enää ole nähnyt ketään sen verran kivan näköistä että edes hetkeä pitempään jaksaisin katsella. Eikä kyllä kiinnostakkaan sellaisia etsiä.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2007 22:23
Rakastan poikaystävääni enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. No, sattui sellainen ikävä juttu, että sain tietää tämän pojan haaveilevan entisestä tyttöystävästään! Ollaan riidelty tästä liian monta kertaa, mutta en vain pysty unohtamaan vaikka kuinka yritän. Välillä kummittelee mielessä, että kun hän suutelee minua, mitä jos se ajatteleeki sitä sen eksää? En ollenkaan tiiä mitä pitäis tehä. Kun en vain pysty unohtamaan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.07.2007 22:29

Lainaus: blackie

Välillä kummittelee mielessä, että kun hän suutelee minua, mitä jos se ajatteleeki sitä sen eksää? En ollenkaan tiiä mitä pitäis tehä. Kun en vain pysty unohtamaan.

Tommoiset mustasukkaiset tuntemuksethan on ihan normaaleja. Sun on vaan ajateltava, että kyllähän poikakaverisi haluaa nykyään olla sun kanssa
  • Lähetetty: 22.07.2007 23:23

Lainaus: poison

Sun on vaan ajateltava, että kyllähän poikakaverisi haluaa nykyään olla sun kanssa

Tuo vaan ei ole niin yksinkertaista. Nyt ei mulle sellaista ole tapahtunut. Omistan vain aika syvältä olevan mielikuvituksen.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.07.2007 23:51

Lainaus: blackie

kun hän suutelee minua, mitä jos se ajatteleeki sitä sen eksää?

Ei se suutelis sua tai ylipäätänsäkään olis sun kans, jos se ajattelis vaan eksäänsä. Tottakai moni meistä ajattelee eksiään jne. mut tuskin kukaan tahtoo seurustella, jos ei pysty muuta ajattelemaan? :>
  • Lähetetty: 23.07.2007 00:13

Lainaus: raavittu

Ei se suutelis sua tai ylipäätänsäkään olis sun kans, jos se ajattelis vaan eksäänsä.

Kyllä ne joskus saattaa niin tehdä. Saattaa olla sun kanssa vaikka rakastaakin exäänsä -.- Koettu juttu. Tai että joku on sun kanssa mutta haaveilee toisesta, sekin koettu.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit