Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ihastukset :)

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 23.07.2007 00:51

Lainaus: Tuulentytar

Lainaus: raavittu

Ei se suutelis sua tai ylipäätänsäkään olis sun kans, jos se ajattelis vaan eksäänsä.

Kyllä ne joskus saattaa niin tehdä. Saattaa olla sun kanssa vaikka rakastaakin exäänsä -.- Koettu juttu. Tai että joku on sun kanssa mutta haaveilee toisesta, sekin koettu.

Niin tai molempia. Suhteen alkuvaiheessa tyyppi on vielä rakastunut eksäänsä. Sitten huomaakin yhtäkkiä jonkun toisen josta kiinnostuu ja hylkää sitten sen "välivaiheena" tietämättään toimineen henkilön alkaakseen seurustella sen uuden kanssa. -_- Kuulostaa kummalliselta, mutta jotkut ikävä kyllä tuntuvat oikeasti toimivan tuolla tavalla.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.07.2007 00:59

Lainaus: Swanette

Kuulostaa kummalliselta, mutta jotkut ikävä kyllä tuntuvat oikeasti toimivan tuolla tavalla.

Niimpä. Kaikista pahinta on se että ensin toinen saa sut uskomaan täysin että tykkää susta ja haluaa olla vaan sun kanssa yms. Elämä on julmaa piste.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 23.07.2007 05:00

Lainaus: Tuulentytar

Niimpä. Kaikista pahinta on se että ensin toinen saa sut uskomaan täysin että tykkää susta ja haluaa olla vaan sun kanssa yms. Elämä on julmaa piste.

Totta.
Kirjoittanut: midnight (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: midnight
  • Lähetetty: 23.07.2007 13:25
Vou!! En siis ookkaan ainut jolla on näitä pulmia!!

No mulle kävvi silleen että eka poikakaveri jätti mut kun
oli ollu samalla kertaa yhessä myös jonkun toisen tytön kaa!!

Toisella kerralla jätin ite ku "rakastuin" yhteen toiseen niin
en halunnu huijata sitä poikaa jonka kaa olin vielä sillon.

(mutta nyt ku en oo enää niin pahasti lätkässä siihen poikaan
niin tietysti kaipaan omaa ex:ää ihan V*TUSTI !!)
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.07.2007 12:44

Lainaus: midnight

No mä nyt haluisin tietää onko jollain teistä ollu
sellasta pulmaa että ku sulla jo sillä hetkellä on/oli
ihana tyttö/poikaystävä niin oot silti samaan aikaan
haaveillu myös jostain toisesta???

hmm tänki suhteen aikana kolme kertaa niin käyny mut oonkin haaveillu niistä toisista korkeintaan päivän ja aina kun lopetanu haaveilemasta toisesta niin palannu kultaani luo vielä enemmän välittäen. koska olen huomannu että vaikka muitten kanssa jtn säpinää ollu niin rakkaani pysynny mielessäni ja aina halunnu hänen luo takaisin. hän vaa oikeesti mulle se rakkain ja tärkein. mut lupaan etten enää haaveile muista kun juttumme on nyt edenny näin pitkälle. en halua satuttaa rakkaani.
  • Lähetetty: 27.07.2007 10:34
jaa no nolasin itteeni täysin ku olin rakkaani luona viime vklp. ku se meni toiseen huoneeseen niin tutkisin sen kännykkää ja löysin jonkun muijan viestejä missä hoetaan rakas jne. katoi päivänmäärää ja ne olivat iha lähiaikoihin lähetettyi viestei. sitku ku kulta palas huoneeseen mä vaa mökötin sille ja lopulta kerroin et mistä oli kyse. sit toi vaa hymyili ja sano: ootsä yhtään miettiny kattoo lähettäjän puhelin numeroo? mä sanoin että mitä mä sillä numerolla teen. eli en tietenkään kattonu numeroa. sit toi näytti mulle sitä numeroo ja sano et näyttääkö tutulta TUTTUHAN SE OLI! nimittäin se oli mun numero. sitku nolotti x)
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.07.2007 15:50
Jos miettii sitä ajatteleeko toinen suudellessaan/nussiessaan exäänsä, kannattaa oikeasti miettiä, 'Miksi hän onkaan ex'.. Itse en haluaisi edes muistaa entisiäni, mutta virheet on virheitä. Niistä nauttii hetken, mutta loppuelämänsä katuu.

En vaihtaisi nykyistä rakastani entisiin, saati kehenkään muuhunkaan. Hänessä pysyn, niin kauan kuin vain tuo jaksaa minuu..

...tää oli tämmöi pien päähänpisto mikä piti saada purettua.. tuskinpa ketään kiinnostaa, mut anygays...
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.07.2007 16:06

Lainaus: Valkyria

ku se meni toiseen huoneeseen niin tutkisin sen kännykkää ja löysin jonkun muijan viestejä missä hoetaan rakas jne.

Lainaus: Valkyria

nimittäin se oli mun numero. sitku nolotti x)

No joo, ei pitäisi tutkia toisten puhelimia. Ei edes oman kullan. Se on yksityisyyden rikkomista ja kännyä varmaankin koskee ns. kirjesalaisuus, tietääkseni. Oli pakko huomauttaa..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.07.2007 17:31

Lainaus: Elvira

No joo, ei pitäisi tutkia toisten puhelimia. Ei edes oman kullan. Se on yksityisyyden rikkomista ja kännyä varmaankin koskee ns. kirjesalaisuus, tietääkseni. Oli pakko huomauttaa..

joo niinhän se on mutta silloin kun mustasukkaisuus iskee niin ei välitä hevon v i t t u a kenenkään yksityisyydestä. mutta tuo oli kyllä paha että tulee mustasukkaiseksi omista viesteistään
  • Lähetetty: 28.07.2007 13:43

Lainaus: Elvira

meilläpäin saa. on iha sovittu et saa tutkia jos epäilee

Lainaus: Chrystalis

Jos miettii sitä ajatteleeko toinen suudellessaan/nussiessaan exäänsä, kannattaa oikeasti miettiä, 'Miksi hän onkaan ex'..

täysin samaa mieltä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit