Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miittiä Jyväskylässä tai sen lähiseudulla?

Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.08.2007 16:56
Katsotaan ottaako ajatukseni tuulta purjeisiinsa vai kuoleeko se alta aikayksikön:
Tarkoituksenani olisi siis kysellä löytyykö foorumin käyttäjistä ihmisiä tuolta Jyväskylästä tai lähiseudulta, jotka olisivat kiinnostuneita tekemään käsitöitä tms. juttuja itselleen tai muille, huvikseen tai hyödykseen?
Olen nimittäin taas itse saanut kipinän neulomiseen ja ylipäätään ompeluun, mutta ko. puuha on hieman yksinäistä, joten etsiskelisin samanhenkisiä olioita foorumilaisista, mahdollisesti harkintaan voisi laittaa jonkinlaisia tapaamisia käsitöiden parissa siinä ohessa jutustellen ja ideoiden ehkä uusiakin juttuja.

p.s. modet, joilla on käyttöoikeus tähän fooruminkolkkaan, siirrelkää ko. aihe sopivammille vesille jos se ei tänne tunnu jonkun mielestä sopivan.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 21.08.2007 16:58

Lainaus: liothe

p.s. modet, joilla on käyttöoikeus tähän fooruminkolkkaan, siirrelkää ko. aihe sopivammille vesille jos se ei tänne tunnu jonkun mielestä sopivan.

Mielestäni tämä kuuluu juurikin tänne tapahtuma- ja miittiosioon.
Kirjoittanut: Nemesis (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.11.2007 22:01
Heips onkos millon tiedossa jyväskylässä mitään miittiä?
Olen tossa joulun jälkeen sinne taas muuttamassa ja olis kiva saada uusia tuttavuuksia
Kirjoittanut: Mirvis (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.01.2008 18:14
Moikka!Tässä kirjottelee tämmönen vanhempi goottityylinen immeinen,jota kanssa ehdottomasti kiinnostais miittailla,jos jkl:ään saatais miittiä aikaseks.Jos tämmönen vanha piaru (30 v.) kelpaa porukkaan mukaan.Mulle kävis parhaiten viikonloppusin noi miitit kun oon arkena töissä,baarimiititkin kävis mulle.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.01.2008 18:48
Joo olen innostunut! Kehitetään asiaa eteenpäin.
Kirjoittanut: Gothic Flame (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2008 18:54
Minä olisin kiinnostunut jos tällaista 15.v nappulaa sinne huolitaan
  • Lähetetty: 06.01.2008 19:07
Minä huolin ainakin 15v nappulan koska en itsekään vielä täysikäinen ole tän kuun 18pvä 17v vasta.
  • Lähetetty: 08.01.2008 21:44
Ihmiset nyt suunnitellaan tämä miitti. Tahtoo miitin Jyväskylään
Kirjoittanut: Drucilla (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2008 23:49
Olis kyllä siistiä,jos saatais miittiä jkl:ään.Oisko ketään kiinnostanu järkkäillä sellasta sinne suunnalle?Mä asun ite Äänekoskella,joten olis kiva et ajankohta olis hyvissä ajoin selvillä.Viikonloppusin mulle sopis parhaiten,kun arkena oon töissä.Mulle kävis baarimiittikin,kun oon jo tämmönen vanhus (30 v.)....hih...Mutta jos alaikäsiä miittajia olis enempi,niin voishan sen järjestää vaikka jossain kahvilassakin?
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.01.2008 23:53
^Joo, voishan tuota miettiä. Olen samoja ikiä, ja kiinnostus nousi heti vähän korkeammalle kun ilmaantui joku vanhempi mukaan. Ajatus siitä että on itse 2 kertaa vanhempi kuin muut ja ainoa sen ikäinen ei oikein houkuta. Katsellaan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit