Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miittiä Lahteen?

Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.01.2010 11:42
Ilmoitan, etten pääse saapumaan miittiin ensilauantaina :<
En voi vaikuttaa päätökseen itse. ellei jotain merkittävää ihmettä tapahdu. Mutta teille kaikille kuitenkin hyvää miittailua ja olen tulossa seuraavaan jos olosuhteet sallivat!
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.01.2010 14:55
Minä en myöskään pääse paikalle kun unohdin pyytää vapaata tuolle ajankohdalle ja on nyt silloin työvuoro.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.01.2010 16:40
Mutta minä pääsen! Vihdoinkin. Nähdään Sinuhen sumppilassa. Ketä nyt paikalle tuleekaan.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.01.2010 18:05
Minä joudun perumaan myös, sillä joudun muihin hommiin tuona vkl : /
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.01.2010 21:22
Jaahas...perumisia tulee, muttei miitin osalta! Tämä surullisen kuuluisa ja monesti todettu instanssi taitaa vaivata jälleen miittiä, mutta koska ihmisiä vielä on tulossa ja tätä on niiiiin pitkään pohdittu, niin tätähän ei peruta! Toivottavasti poisjääneet ensi kerralla pääsevat mukaan!
Kirjoittanut: Shellow (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.01.2010 22:34
Hehee itsekkin tulen miehekkeeni kanssa miittiin sitten lauantaina. )
Toinen Lahti miitti ja sinne takuuvarmasti osallistun kun kerta Lahdessa asutaan!
En olisi tajunnut, että ihmiset järkkäilee jo toista miittiä Lahteen ilman Tyhjäpäätä, kiitos tästä informaatiosta hänelle.
  • Lähetetty: 15.01.2010 16:33

Lainaus: Shellow

En olisi tajunnut, että ihmiset järkkäilee jo toista miittiä Lahteen ilman Tyhjäpäätä, kiitos tästä informaatiosta hänelle.

Ei karata mihinkään foorumilta vaan ollaan aktiivisia

Niin ja jos mattimyöhäisiä jostain kolosta ilmaantuu, niin toki saa tulla ja PITÄÄKIN tulla. Ei siitä tarvitse edes foorumille huhuilla, sen kun vain tulee!
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.01.2010 22:33

Lainaus: Shellow

Toinen Lahti miitti

Anteeksi pilkunnussinta, mutta eipäs olekaan toinen Lahdessa järkätty miitti, vaan peräti viides tämä tuleva.
  • Lähetetty: 17.01.2010 16:46
Kiitoksia niille 3 muulle, jotka vaivautuivat paikalle!! Ensi kerralla muutama lisää, jookosta??
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.01.2010 08:14
Oli kivaa tavata ihmisiä livenä, vaikka olinkin aika heikossa hapessa. Menin ihan kiltisti kotiin enkä joutunut hunningolle enää lauantaina.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit