Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miittiä Lahteen?

Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2009 09:55

Lainaus: Ninni

No, sanokeehan Garmyadille Ninnuskalta terkut!

Tapahtuu
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.09.2009 11:28
Tämä jää nyt minun osaltani väliin kun olen flunssainen ja muutenkin ihan peeaa ennen kuin saan palkan. Ensi kerralla sitten, ehkä.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2009 13:36

Lainaus: Shellow

Ja pyydän anteeksi jo nyt, että otan yhden kaverin turvaksi mukaan, kun en ketään näistä miittiläisistä satu tuntemaan, mutta se ei estä tutustumasta kuitenkaan.

Ihan turha pyydellä anteeks, saadaan vaan lisää ihmisiä mukaan!
Itselläni kamala kriisi paikalle saapumisestani kun tuntuu että näytän rähähtäneeltä porkkanalta jolla on herkkutatti pään päällä, enkä pääse kotiin käymään että korjaisin tilanteen Mutta saavun nyt joka tapauksessa paikalle, vaikka kauhialta näytänkin
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.09.2009 13:43

Lainaus: Tyhjäpää

vaikka kauhialta näytänkin

höpsistä kukkuu

noni, minä oon kipeenä kans jään kököttelee sohvan nurkkaan.
Kirjoittanut: Shellow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2009 15:53
Hey ihmiset... On minullain yskä ja nuha, muttei se ole häirinnyt vielä kertaakaan sitä että liikun paikan päällä. :3 Ja joo myöhästyn vähän, mutta koitan päästä paikan päälle...
  • Lähetetty: 01.09.2009 22:46
Selah kiittää paikalle saapuneita... muksaa oli, joulukuussa sitten uusiksi omalta osaltani!
Kirjoittanut: Mew (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.09.2009 19:39
Joo, kivaa oli, ja mä nyt sitten rekisteröidyin tänne kun kerta lupasin.
  • Lähetetty: 03.09.2009 09:20

Lainaus: Mew

Joo, kivaa oli, ja mä nyt sitten rekisteröidyin tänne kun kerta lupasin.

Pienen painostuksen alla(ko)?
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 25.10.2009 13:55
Alkaisi varmaan pian taas olla seuraavan miitin aika, eikö?
Minullakin kun nyt on mahdollisuus taas alkaa osallistumaan Lahden miitteihin.

Ehdottaisin miitin ajankohdaksi viikonloppua, ja tässä on muutama päivämäärä, mitkä kävisivät ainakin minulle:
6. & 7.11 (pe, la)
20. & 21.11 (pe, la)
27. & 28.11 (pe, la)

Paikkaa saamme taas pähkäillä, sillä ainakin Coffee House, missä on miitattu pariinkin otteeseen on nyt poissa vaihtoehdoista sen muututtua kokonaan Amarilloksi.
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.10.2009 11:40
joo nyt alkaa olla sen verran synkkää tuolla ulkona, että vois olla kiva miittailla
mulle kävis noista vaihtoehdoista toi keskimmäinen, eli joko pe 20. tai la 21.
mariankadun sinuhe on musta ihan viihtyisä, samoin robert's coffee jos se nurkkapöytä sattuu olemaan vapaana. jälkimmäisessä on toisin vähän meluisaa, kun niiden kylmätiski ja muut koneet pitää meteliä.
(ja korjaus aikaisempaan: lettukahvila on edelleen toiminnassa, olin saanut väärää tietoa...)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit