Gootti.net

Miitti Oulussa!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.08.2009 00:11
Niin, tätä oon jonkin aikaa miettinyt, kun Oulussa 5 vuotta asuin niin olis kiva sielläkin miittailla, ja nyt tuota kiinnostustakin näyttäisi olevan. Olis kiva tulla vanhaan kotikaupunkiin pitkästä aikaa, lähdinhän sieltä jo vuonna 2002. En tiedä kuinka monta Oulu-miittiä ootte jo järkänneet, mutta tässä nyt olis taas yksi, ja tänne sit vois tulla porukkaa vähän muualtakin, pohjoisemmasta kuten Roista ja mistä asti nyt kukin haluaa. Tämä vois olla joskus lokakuun tienoilla.
Ketä innostais tämä pohjoisen synkiöiden kohtaaminen?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.08.2009 12:26
Tällehän on jo jossain tuolla kymmenien sivujen takana oma topicci : D kukaan oo pitkään aikaan mitään kirjotellu, tututki joita on tätä kautta tulleet on vähän hiljentyneet.

Mut tottakai ollaan messis.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.08.2009 12:48

Lainaus: Cata

Tällehän on jo jossain tuolla kymmenien sivujen takana oma topicc

Niin, montako Oulu-miittiä ootte järkänneet? (mennyt vähän multa ohi nää muiden kaupunkien kemut)
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.08.2009 19:42
Minuakin kiinnostaisi tämä Oulu-miitti, kun suhteellisen lähellä Oulua asustelen. Osallistumiseni ei kuitenkaan ole varmaa, juna-aikataulut ja oma rahatilanne saattavat laitella kapuloita rattaisiin.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.08.2009 21:40

Lainaus: Ninni

Tämä vois olla joskus lokakuun tienoilla.
Ketä innostais tämä pohjoisen synkiöiden kohtaaminen?

Minua ainakin
Eikö syyskuu 19-tai 26.9.Käy??
Miks Ninni vasta lokakuu??
Sori, heti tää motkotus päivistä/kk!(olen iloinen jokatapauksessa,jos yrität ees,jotain viritystä)Tännepäin!!
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.08.2009 21:54

Lainaus: Ninni

Niin, montako Oulu-miittiä ootte järkänneet? (mennyt vähän multa ohi nää muiden kaupunkien kemut)

emmiä tiiä miten monta, piirit on kuitenkin niin pienet ettei mittään hirveen virallista oo ollut. Mutta muutaman kaverin oon miittien / foorumin kautta saanut, joten uudet on kyllä tervetulleita myös! <:

Miul sopii ainakin hyvin lokakuu, ja ois hyvä jos päivämääränkin sais lyötyä lukkoon mahdollisimman pian niin ei tulis liian kauaa jahkailtua.
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.09.2009 21:23
Ohhoh, täällähän oli tällainenkin yritys jota en ollut edes huomannut! Itse olisin ainakin kiinnostunut, kun tässä melkein lähellä lähellä Oulua asustelen, osallistuminen riippuu kuitenkin vähän joukkoliikenteestä, aikatauluista ja rahatilanteesta. Mutta onkos tätä nyt tulossa? Yritän joka tapauksessa päästä mukaan! Lokakuu kävisi, jos tähän nyt on kiinnostusta sen verran että saadaan aikaiseksi.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.09.2009 19:55
Muutin Ouluun niin miitti olisi oikein kiva osallistumis- ja tutustumispaikka o/
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.09.2009 20:34
Niin, että onkos tällä nyt sitten kannatusta? Jos ensi kuussa aiotaan pitää niin päivämäärääkin olisi jo aika lyödä lukkoon, tai ainakin päättää se alustavasti. Jos siis kannatusta riittää.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • • Muokkasi: azpzv
  • Lähetetty: 14.09.2009 22:33
Syyskuussa"!!? Meinaan tulla autolla,ja kelit on vielä hyvätkin!
Lokakuussa...!!?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit