Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Oulussa!

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.09.2009 11:59

Lainaus: Rääkki

Niin, että onkos tällä nyt sitten kannatusta? Jos ensi kuussa aiotaan pitää niin päivämäärääkin olisi jo aika lyödä lukkoon, tai ainakin päättää se alustavasti.

kannatusta on, kuhan nyt joku jaksaa järkätä. Vieläkö esim. Ninniä kiinnostaa?
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.09.2009 21:13

Lainaus: Cata

Vieläkö esim. Ninniä kiinnostaa?

Ninni, huhuu?!
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.09.2009 12:52
Heii!
Mä just suunnitelin että pitäisin halloweenina tuparit! Tänne vaan kaikki synkiöt.
  • Lähetetty: 17.09.2009 21:35

Lainaus: Jezebel

Mä just suunnitelin että pitäisin halloweenina tuparit! Tänne vaan kaikki synkiöt.

Ihan kiva idea. :> halloweenina on muuten Kuuskassa The Halloween-tapahtuma. sinne oon ite ainaki menossa.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.09.2009 21:45

Vieläkö esim. Ninniä kiinnostaa?

Ninni, huhuu?!

Ninnin kone on vissiin "Tiltannut"(luin tuosta foorumista)..!!
Minuakin kiinnostaa Oulun miitti..?
  • Lähetetty: 18.09.2009 13:34

Lainaus: Cata

halloweenina on muuten Kuuskassa The Halloween-tapahtuma.

Hitsi kun ei taida olla ikää tuonnekkaan
  • Lähetetty: 18.09.2009 14:27

Hitsi kun ei taida olla ikää tuonnekkaan

no eihän sinne ole pakko jatkaa. <: itellä on vaan niin paljon kavereita menossa, ja viime vuotinen Halloween meni multa vähän plörinäksi, sain käteni pakettiin tuon illan yhteydessä : D
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jezebel
  • Lähetetty: 19.09.2009 16:11
Hitto kun ois hienoa joskus Oulussa ottaa hienoja kuvia ja tekasta niistä vaikkapa näyteely jonnekin. BeautifulSorrow ja ketkä muut olivat täällä niitä pro-kuvaajia?

Muoks.
Mun luo saa tulla 31.10, eli Halloweenina. Silloin pidän tuparit ja mielellään tapaisin oululaisia synkistelijöitä. Tarkemmat tiedot yv:nä. Tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät.
Huomautan jo tässä kohtaa, että nyyttärit tiedossa kun olen köyhääkin köyhempi opiskelijapolonen. Hö höh.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.09.2009 17:23
Uskaltautuisikohan sitä miittiin mukaan tuolloin. Oon ollu foorumiltaki jo pitemmän ajan poissa, elämässä tapahtunu vissiin kaikkea jänskää kun ei ole ehtinyt käväsemään.
  • Lähetetty: 21.09.2009 17:32

Lainaus: AuroraBorealis

Uskaltautuisikohan sitä miittiin mukaan tuolloin

Juujuu, mukaan vaan jos on mitenkään mahdollisuuksia!

Lainaus: Jezebel

Hitto kun ois hienoa joskus Oulussa ottaa hienoja kuvia ja tekasta niistä vaikkapa näyteely jonnekin

Ja tämä toteutetaan ehdottomasti joskus! Mahtava idea!

Mutta, onkos nyt siis tulossa mitään muuta miittiä kun tämä halloween-systeemi? Itselläni saattaa olla hankalaa hommata itseni Ouluun tuolloin, vaikkei sekään mahdotonta ole.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit