Gootti.net

Miitti Oulussa!

Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.11.2012 15:52
Piti tarkistella, ainakin Amarillo ja Coffee House ovat auki, luulisi myös Bisketin ja Bar Been olevan myös. Katu kahvila ei ole, sen tiiän.

Oisko se taas Rotuaarin Pallo kohtauspaikkana, mikä kellonaika väestölle sopii parhaiten ja ketä kaikkia on nyt tulossa? Huutelen vielä facebookissa ryhmäsivulla. Toivottavasti sää suosii eikä palelluta tai kastuta!
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: DarkPrincess
  • Lähetetty: 02.11.2012 16:07
Hevimestassa on huomenna Halloween teemailta

Sivuja tarkemmin selattuani huomasina ukioloajan eli unohtakaa äskeinen.
  • Lähetetty: 02.11.2012 17:42
Nonniin, huomenna siis klo 17 Rotuaarin pallolle koko konkkaronkka! Hevimestaan voi sitten raahautua jotka haluaa, aloittakaamme jostain rauhallisemmasta ympäristöstä.

Multa voi saada kyydin, kun ajelen Patelan suunnasta keskustaan. Nyt sitten vaatekriisi päälle ja muuta kivaa.

Huomenna nähdään, ottanen kameran mukaan ja napsin sillä (huonoja) otoksia.
  • Lähetetty: 22.02.2013 11:08
No huu!
Mitäs, mitäs, oisko se tässä kevään aikana miitin paikka?
Mulla on laskettu aika 16.6. joten toukokuussa voi olla jo aika tukalat oltavat, ois kiva nähdä teitä ennen kuin oon valtava tai poksahdan.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.02.2013 14:27
Minä oon ainaki mukana miittaamassa
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit