Gootti.net

Miitti Oulussa!

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.07.2010 10:30
Minulle saattaisi silloin sopiakin, jalometalliin en ole tulossa mutta olen Oulussa silloin.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2010 14:47
Ite en oo Jaloon menossa =/ paska festari kerran ollu ja huonoa kuullu siitä niin paljon ja yksikään bändi ei sano koskaan yhtään mitään miten eivät saa yhtään bändiä joka ois tuttu ihme homma.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2010 14:48
Deadlynightshade Hyvä! Sitähä vois miitata jossain siellä festarialueen ulkopuolella tai jotain. Ite en tiedä sieltä paikkoja sen kummemmin ku en ole Jalometallissa aiemmin käyny. Mutta Oulun kaupunki on suht tuttu kun oon asunu siellä pari vuotta -90-luvun loppupuolella ja oon Oulun läheltä Iistä kotoisin. Hmmm.. jos miitti ei festarialueen luona sovi immeisille pittää sopia joku muu paikka.
Ja ootellaa ja kattellaa että onko muita kiinnostuneita sillä ois se aika hassu pitää miitti kahestaa, heh!
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2010 17:26
Ensiksi offia, pakko kommentoida seuraavaa:

Lainaus: Sarutor

paska festari kerran ollu ja huonoa kuullu siitä niin paljon ja yksikään bändi ei sano koskaan yhtään mitään miten eivät saa yhtään bändiä joka ois tuttu ihme homma.

Tuota, vaikka itse en olekaan vielä käynyt Jalometallissa, niin olen lukenut paljon arvioita ja kuullut kyseisestä festarista erittäin paljon positiivista. En tosin tiedä milloin olet käynyt siellä (ensimäinen Jalometallihan järjestettiin vuonna 2002), mutta erityisesti viime vuosien järjestelyt ovat saaneet medialta ja yleisöltä kiitosta (esimerkiksi Infernossa ja Imperiumin messulaudalla on kehuttu Jalometallia aika paljonkin).

Ja sitten noista bändeistä; ehkä ne eivät ole sinulle tuttuja, mutta monelle metallinkuuntelijalle ne voivat olla hyvinkin tuttuja yhtyeitä, kuten esimerkiksi Carcass, Suffocation ja Gorgoroth, jotka ovat itse asiassa genreissään aika isoja nimiä. Minusta on oikeastaan ihan hyvä asia, että otetaan niitä tuntemattomampiakin yhtyeitä listaan eikä pelkästään niitä suositumpia nimiä. Jalometallissa on pitkälti lähinnä black-, death-, ja (old school) thrash metal -yhtyeitä, ja veikkaanpa, että noihin genreihin perehtymättömättömälle valtaosa Jalometallissa esiintyvistä yhtyeistä ei sano mitään.

Ja sitten aiheeseen:
Minua kovasti kiinnostaisi käydä Jalometallissa, mutta rahapuoli ja kyydit ovat tässä ongelmana.:/ Mutta saa nyt nähdä, pääsenkö tulemaan, olisi kuitenkin mukavaa kokea vihdoinkin Jalometalli ja ehkäpä miitata siinä sivussa. Alan parkua jos Gorgoroth jää taas näkemättä!:C
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2010 18:27

Lainaus: Ultimecia

Alan parkua jos Gorgoroth jää taas näkemättä!:C

Minäki ootan helvetisti Gorgorothia koska siihen on palannut alkuperäislaulaja Pest! Itse en ole ollenkaan pitänyt aiemmasta laulajasta ja en myöskään lämpene uudelle materiaalille. 3 ekaa levyä on silkkaa PARHAUTTA sen jälkeiset on ihan hohhoijaa-osastoa, etenkin Under the sign of Hell saa mustan sydämeni sulamaan eiku palamaan Helvetin Liekkien Kylmyydellä Suffocationin Breeding the spawn rokkaa kanssa! Ja iki-ihana Destruction!! Ja etenkin odotan AIVAN SAATANASTI Urnia! Heidän Heavy as Hell on yksi kaikkien aikojen parhaista kappaleista!

See you in JALOMETALLI-HELL!!!!!!!!!!!!!!
  • Lähetetty: 24.07.2010 17:43
Olin siellä 09 ja ei kyllä napannu yhtään bändit surkeita tosin tais olla pari josta silleen tykkäs että viitti kuunella mutta joo turhaan silloin meni se 60e
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.07.2010 22:27

Lainaus: Sarutor

Olin siellä 09 ja ei kyllä napannu yhtään bändit surkeita tosin tais olla pari josta silleen tykkäs että viitti kuunella mutta joo turhaan silloin meni se 60e

Ite kävin joskus -07 ja arsesta oli. Kaikki kusi, vessaankaan ei päässyt kun olin vielä alaikäinen (& kuuntelin paskempaa musaa) ja wc oli anniskelualueella... että lol joo, ei oo Teatrialla kyllä senkään jälkeen ollut ainuttakaan menemisen arvoista keikkaa.

Mutta ite oon varmaan ulkopuolella ryybbäämässä Jalometallin aikaan että miitti passais.
  • Lähetetty: 24.07.2010 22:52
Muuten kyllä Teatrialla oon käyny kattoo montaki hyvää keikkaa
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2010 21:42
Hei hei täältä on immeenen menos Qstockiin. Eikö ketään muita ole tulossa katsastaan tätä suunnatonta myötähäpeää herättävää bändikattausta?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.07.2010 21:03

Lainaus: Marionette

Eikö ketään muita ole tulossa katsastaan tätä suunnatonta myötähäpeää herättävää bändikattausta?

Ei. missään nimessä.
Hm. Ulkopuolella saatetaan kaveriporukan kans käydä ryypiskelemässä, mutta muuten oon viettelemässä erään frendin tupareita.
..jumalauta, pitää vähentää tätä juomista. : <
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit