Gootti.net

Marilyn Manson 11.11.09

Kirjoittanut: Horned (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Horned
  • Lähetetty: 24.10.2009 18:58
Nii kyllä tämä uusi abumi nyt on alkanut olemaan ihan hyvä vaikka aluksi vaikuttyi aika kuralta
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Ms. Cyanide
  • Lähetetty: 25.10.2009 15:32
samaa mieltä kahden edellisen kanssa, en aluksi saanut otetta uusimmasta, mutta kun sitten kuuntelin oikein ajatuksella uuseemman kerran, löysin aivan uusia ulottuvuuksia sanoituksista. Useimmat sanoitukset osu ja uppos meikälikkaan jo ihan henkilökohtaisella tasolla, joten luonnollisesti levy vetoaa paljonkin.Odotan siis innolla herran näkemistä livenä
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2009 21:43
Pian Pian Pian !!! Eli tasan viikon päästä!
Kirjoittanut: ZiN (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.11.2009 19:24
onks jotain miittiä suunnitteilla ennen keikkaa? =o
  • Lähetetty: 05.11.2009 19:25
Een tiedä mutta vaikka olisi niin en pääse paikalle koska saavun paikalle juuri vähän ennen kun ovet aukeaa ja kun aukeaa niin painelen suoraan kentälle.
  • Lähetetty: 05.11.2009 19:49
blah oon ihan hukassa ton helsingin kans =S ois kiva jos joku pystyis auttaa mua suurkaupungissa
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.11.2009 23:24
Joskus nuorempana tullut kuunneltua Mansonia enemmänkin, nykyään musiikkimaku on aika paljon raskaampaa. Vanhempaa tuotantoa olen siis kuullut mutten uutta. Eipä tuo Manson hirveästi kiinnosta mutta ilmaset liput tiedossa niin pakko kai tulla. Kuitenkin semmoinen artisti, mikä on pakko kerran elämässä nähdä
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.11.2009 23:26
Uusimman levyn perusteella miehellä ei ole mitään uutta annettavaa ja voi vain laskea tasoaan ja kierrättää omaa kliseistä itseään. Mies on todellakin vain muka-musta lammas diiva hollywoodin muiden tähtösten joukossa. Sama itsekäs mentaliteettikin.
Vika tikki oli kun Tim skoldin potkaisi ulos (hyvä hänelle), mutta Mansonin musiikkihan siitä vain laski.
  • Lähetetty: 06.11.2009 15:27

Lainaus: Berzerker

Uusimman levyn perusteella miehellä ei ole mitään uutta annettavaa ja voi vain laskea tasoaan

Se riippuu ihan kuuntelijan korvasta voiko sanoa että ei ole mitään uutta annettavaa
Minä ainakin tykkään uudesta levystä.
  • Lähetetty: 10.11.2009 00:13
Onko Turusta muita menossa? Bussilla, junalla vai millä?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit