Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Marilyn Manson 11.11.09

Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.11.2009 20:12

Lainaus: raato

Manson fanit varmaan tappavat minut kun tv-haastattelussa totesin hänen olevan läski (kieltämättä lihonnut vatsan kohdalta PALJON) Mutta älkää ottako vakavasti

Tullaan tappamaan sut nyt!!
No ei, olihan Setä kieltämättä hieman lihonut, mutta ei hän nyt liian läski ollut!
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.11.2009 13:42
Niin, ei jalat ja kädet näyttänyt pahalta mutta se maha! Olenkin varautunut kapinaan ja salamurhiin. Ovet visusti lukossa, salitreeniä paljon ja kaksi kuningasboaa vartioimassa. Ehkä selviän hengissä.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.11.2009 00:54
Hyvä keikka kieltämättä, olin itse siellä seisomassa ja seikkailin siinä 2-5 rivien välillä keskeltä oikealle josta sitten jouduin vasemmalle puolelle.

Keikka oli minusta ihan tarpeeksi pitkä (voi johtua siitä että tulin keikalla kipeeksi). Siellä oli kyllä muutama huonoa asiaa, liian innokkaat 12 vuotiaat. Eivät tajunneet ettei siellä kentällä ole omaa paikkaa ja sitä sitten jaksoivat jankata. Vaikka heitä olikin noin 5 hengen ryhmä minun kimpussa siitä että minut tönittiin heidän eteen. Jäivät kuitenkin suosiolla taakseni kun tönäsin heitä ja sanoin et näpit irti Voi olla myös se että pompin ja huidon siellä ihan huolella

Manson joi myös HAISEVAA bisseä, paita haisee vieläkin siltä ja pesty on 2 kertaa
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.12.2009 16:58
totta oli paikalla ja kyllä tykkäsin!!! ja mitä siitä jos ikä vähän mahaa kasvattaaa =)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit