Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Marilyn Manson 11.11.09

Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.11.2009 15:27
Hassua ajatella että keikka on jo huomenna. O.o Taidan tulla sittenkin jonkin aikaa ennen ovien avausta....
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2009 12:34
Oi että oli mahtava keikka! Olin aika lähelläkin. Meinasi kyllä jossain vaiheessa happi loppua ja taju mennä. En ollut syönyt sitten melkeen koko päivänä, joten oli aika heikko olo, mutta empä suostunut luovuttamaan. Haluaa takaisin!!
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2009 12:53
aivan mahtava fiilis! ens kerralla tosin en tyydy vähempään kuin eturiviin!! tahdon nähä läheltä, jäi vaivaamaan kun ei nää ihmisen kasvoja tarkasti ja sehä on koko homman pointti ku livenä menee kattoo!! mutta kivaa oli!
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.11.2009 15:34
Mahtikeikan herra Manson veti. Paitakin tarttui mukaan tältä reissulta.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2009 21:16
Minä ostin hupparin jota olen etsinyt jo miljoona vuotta mutta ainuttakaan hyvän näköistä ei ole sattunut silmään / ei ole ollut ollenkaan. Nyt se löyty
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2009 10:08

Lainaus: Elegia

Mahtikeikan herra Manson veti.

Niin veti!! Harmi ettei ollut tarpeeksi käteistä, että olisi uuden paidan ostanut, mutta mutta....onnistuinpa koskettamaan Setää, hähää!
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2009 18:24

Lainaus: momentumi

onnistuinpa koskettamaan Setää, hähää!

AAAARRRRGGGGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *kade!!!!!!!!!* no kyllä mä sitten ens kerralla
sitte saavatki kutsua palokunnan pihteineen mua irrottamaan kun kerran otteen saan!
Kirjoittanut: GolgothaReaper (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.11.2009 19:41
aivan uskomaton keikka oli harmi etten päässyt kuin ehkä kymmenenteen riviin mutta loistavaa silti oli paitakin tarttui mukaan ja meninpä naiseni kanssa kihloihin kyseisellä keikalla
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2009 21:00

Lainaus: Ms. Cyanide

sitte saavatki kutsua palokunnan pihteineen mua irrottamaan kun kerran otteen saan!

Se oli siinä meidänkin edessä melko pitkään, kun kukaan ei halunnut päästää irti! ;D
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.11.2009 19:35
Manson fanit varmaan tappavat minut kun tv-haastattelussa totesin hänen olevan läski (kieltämättä lihonnut vatsan kohdalta PALJON) Mutta älkää ottako vakavasti. Enkku änkytykseni on muutenkin naurettavaa ja puhun aina ihan mitä sattuu.

Keikka oli pettymys sillä biisit olivat lähinnä uutta materiaalia mitä ei ole tullut kuunneltua. Lisäksi biisit kuulostivat keikalla suoraan sanottuna tylsiltä, joten innostusta uutta matskua kohtaan ei syntynyt. Vanhempia biisejä veti hyvin ja silloin jaksoikin keikkaa katsella.

Hyvä, että Manson fanit kuitenkin pitivät keikasta, vaikka se ei minuun uponnutkaan. Olen ehkä liian vanha "Fuck you" -läppään tai sitten minulla on vaan liian huono huumorintaju.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit