Gootti.net

Kesän ensimmäinen nurtsimiitti!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 17.06.2010 12:37
Jälleen kerran auronkoista kesäpäivää kaikki foorumin ihanaiset ja ihamiehet, olisi jo aika kesän ensimmäisen ulkoilmaan sijoittuvan miitingin!
Tämä tulee toki lyhyellä varoitusajalla, mutta viikonlopuksi lupasivat erinomaista säätä, joten olisiko kiinnostusta lähteä joko lauantaina tai sunnuntaina päiväsaikaan jonnekin puistoon eväiden kera istuskelemaan? Kaisaniemenpuisto, Kaivari, Ruttopuisto, jne, ehdottakaa!
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2010 12:45
Minä olen tietysti mukana ensimmäisessä kesämiitissä. Minulle käy kumpi päivä vain ja missä vain, joten ehdotuksia kehään.
  • Lähetetty: 17.06.2010 12:59

Lainaus: TaruinenAave

ehdotuksia kehään

Joo, itse ehdotan Kaisaniemeä, ainakin tilaa riittää. Tai sitten Kaivari voisi siinä mielessä sopia, että siellä ei aiemmin olla miittejä järjestetty
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2010 13:02
Kaisaniemeä voisin ehkä itsekin kannattaa, sillä se on kiva miittipaikka (kurkkuja muistellen) ja sinne on varmaan suurimman osan helppo tulla.
  • Lähetetty: 17.06.2010 13:08

Lainaus: TaruinenAave

(kurkkuja muistellen)

Apua!!! En olis muistanu tuota!!! No, toivottavasti tästä nyt joku muukin kiinnostuu, ettei vaan täällä kahestaan vuorotellen reuhata (siinä tapauksessa aika turha ketju kun muutenkin reuhattais kahdestaan)
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2010 13:29
Sunnuntai passaisi miulle erittäin hyvin
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.06.2010 13:45
Ihan sama missä ja milloin. Mä olen kummiskin siellä.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.06.2010 15:53
Lauantaina on pippalot (Pokena?) jossa pitäisi olla. Joten sunnuntai on mielestäni paljon parempi vaihtoehto.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.06.2010 16:23
Lauantai olisi parempi mutta kumpikin päivä käyvät
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.06.2010 17:01
Voisin näin kesäisesti aktivoitua taas täällä ja tulla mukaan istuskelemaan. Mulle sopisi sunnuntai paremmin, tosin ei lauantaikaan mahdoton ole.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit