Gootti.net

SUOMENLINNA-miitti vol 5.

Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.07.2010 11:35
Ei pääse, töissä illat tällä viikolla.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.07.2010 12:08
On kyllä sen verran lyhkäisellä varoitusajalla (mitä ******, neljä päivää ?!) ja arkena, joten jää kyllä väliin.

Kuten Aditu mainitsikin, täällä on töissä käyviä ihmehisiäkin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2010 12:20

Lainaus: Chrystalis

Kuten Aditu mainitsikin, täällä on töissä käyviä ihmehisiäkin.

Komppaan. Vaikka työpaikaltani onkin van muutaman sata metriä Suomenlinnan lautalle, niin muuta ohjelmaa on tälle viikolle jo sen verran ettei tuota(kaan) matkaa jaksa todellakaan taittaa. Eri asia sitten, jos miitti olisi tyyliin kahden-kolmen viikon päästä, silloin voisi raivata kalenteritilaa miittailuun aivan eri tavalla.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.07.2010 12:25

Lainaus: Piiskansiima

jos miitti olisi tyyliin kahden-kolmen viikon päästä, silloin voisi raivata kalenteritilaa miittailuun aivan eri tavalla.

Kannatetaan. En ole ollut Helsingin miiteissä, paitsi kerran Ninnin luona pikkujouluissa. Olisi kivaa nähdä jo aiemmin tapaamiani mukavia gootteja ja uusia tuttavuuksia.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2010 12:33
Minäkin olisin mielelläni tuohon Suokki-miittiin osallistunut (ihanaihana paikka), mutta tällä varoitusajalla ei taaskaan onnistu. Samasta syystä on pari aikaisempaakin miittiä jääneet välistä ja sekin harmittaa ;(
Aurinkoisia säitä riittää varmaan Elokuun loppuun, että voisin itse olla myös tuon miitin siirtämisen kannalla. Ehkä nämä tappaja-helteetkin siihen mennessä edes vähän laantuisivat. Minä en ainakaan toimi kovin hyvin kovassa paahteessa kun varjossakin on melkein 30'C lämmintä, ja olisihan tuo ikävää jos yhtä miittiläistä pitää vähän väliä elvytellä kun se pyörtyillä kupsahtelee pitkin kallioita ;D
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.07.2010 14:17
Töissä ollaan täälläkin. Harmi, olis ollu ehkä ihan kiva tulla.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.07.2010 18:13
Minustakin olisi ollut kiva tulla, mutta en viitsi kerta niin moni ei tulisi. Varoitusaikaa pitäisi olla tosiaan enemmän, iso osa ihmisistä kun on tosiaan työssäkäyvää porukkaa ja harrastaa muutakin elämöintiä, joten harvalle käyvät mitkään miitit muutaman päivän varoajalla. Pari-kolme viikkoa olisi parempi. Hieno idea juu, mutta ei taida onnistua ensi viikolla vielä ainakaan. Jospa aloittaisitte Suokki-miitin järkkäämisen nyt mielummin sinne 2-3 viikon päähän, niin olisi jotain mahdollisuuksiakin saada ihmisiä mukaan?
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 19.07.2010 23:07
Varoitusajat ja varoitusajat, järkätkää ite jos pitää puoli vuotta suunnitella. niin, mutta asiaan. Ne pääsee ketkä pääsee ja ne jotka ei, tekevät töitään. Nyt on sentään lomakuukausi, joten kaikki tuskin sentään duunissa ovat. Ehdottaisin että miitti olisi tuolloin 21.7 eli keskiviikkona, mutta vähän myöhemmin, kuten esimerkiksi 17.30 eteenpäin. Tähän vastaan sanomisia?
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2010 23:14
Minä en pääse siltikään, kun olen ehtinyt jo sopia muuta. Menkää ihmeessä te, jotka pääsette.

Olen joskus ymmärtänyt, että miittien järjestämisessä on tavoitteena se, että muutkin pääsevät tapaamaan toisiaan kun vain ne pienet miittien ulkopuolellakin toisiaan tapaavat foorumilaisporukat. Näin ollen hieman suurempi kuin neljän päivän varotuisaika helpottaa asiaa huomattavasti. Korjatkaa toki joku, jos olen väärässä. On myös hyvä muistaa, että joillakin ihmisillä on mahdollisten töitten ja tämän foorumin lisäksi muutakin elämää. Ikinä tietenkään ei päästä tilanteeseen, että kaikki halukkaat pääsevät, mutta jos nyt edes kutakuinkin suurin osa niin olisi hienoa.
Kirjoittanut: angelfairy (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 20.07.2010 20:02
Mä en oo kyl koskaan miiteissä käyny mut en tiiä uskallannko..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit