Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

SUOMENLINNA-miitti vol 5.

Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.08.2010 22:18
Lauantaille povataan pilvistä ja viileähköä säätä, hiukan tuulista mutta ei sadetta. Tulijoita olisi ilmeisesti kourallinen ja tapaamisaika siihen 13-14 maissa? Tapaaminen lautan edustalla täälläpuolen vettä, jotta kukaan ei joutune maksamaan lauttamaksuaan turhaan. Valittamista? Tulijoita?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 10.08.2010 03:02

Lainaus: Kalmankoura

Tuommottii tyhjii lupalappui ois kiva saaha tulostettua tarpeen vaaties.

Niin no, nuohan on varattu spesiaalitilanteisiin. Kun ongelmana on jos noita lappuja tulee liikaa jakeluun niin eräät toiset instanssit ryhtyvät jakelemaan näiden meikäläisten lappujen käyttäjille sellaisia dokumentteja, jotka tunnetaan rahvaan keskuudessa nimityksellä "hullun paperit".

Lainaus: Kedira

Lauantaille povataan pilvistä ja viileähköä säätä, hiukan tuulista mutta ei sadetta.

Hiukan tuulista on hiukan tuulisempaa siellä rannikkoseudulla, joten paikalle painelevan porukan voisi olla hyvä varautua. Kannattaa siis olla pukeutunut vaatteisiin.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.08.2010 18:31

Lainaus: Kedira

Tulijoita olisi ilmeisesti kourallinen ja tapaamisaika siihen 13-14 maissa? Tapaaminen lautan edustalla täälläpuolen vettä, jotta kukaan ei joutune maksamaan lauttamaksuaan turhaan. Valittamista? Tulijoita?

Eli Hsl:n lautan edustalla. Aikataulusta ei valittamista, mutta kuinka moni nyt on tulossa? Minä ja Kedira vain? Järjestyykö miitti laisinkaan?
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2010 19:21

Lainaus: Natassja

mutta kuinka moni nyt on tulossa?

Minä olen suuntaamassa myös. Onko se nyt kello 13 vai 14 se "tarkka" aika?
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.08.2010 19:51
Nyt pakko tuumata, että en pääse. Pakko jäädä sunnuntaina kotiin tekemään paperihommia Tää syksy on niin tätä kaikkine valmisteluineen ...
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.08.2010 21:54
En tuu. Biletän Mansessa.
Kirjoittanut: ArkkiLuopioX (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.08.2010 23:47
Nooh, voin tulla, jos sinne nyt on tulossa oikeesti ihmisiä tai gootteja...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.08.2010 00:18
No MIKÄ kysymys toi oli, TOTTAKAI MIITTI PIDETÄÄN!!!! Huomenna siis ja tasan kello 14.00 siinä Kauppatorin rannassa mistä Suomenlinnan lautat lähtee, siin on sellanen pyöree pömpeli jossa voi istuskella ja muita odotella.
Minä, TaruinenAave ja Tapsuli (puolisoineen) olaan tulossa, on tää nyt kumma kesä ku viime miitistä jo yli kuukausi, ja sekin oli Lumous, eli ei stadi-miitti!!!! Eli aika on miitin siis ja perinteikkään Suokin!!!!!
ILMOITTAKAA NYT KEÌTÄ TULEE 14.8.2010 LAUANTAINA KLO: 14.00 !!½!![u][/u]!

Muoks: Ja eväitä messiin, mä tuon jotakin yhteistäkin,ja HELLETTÄ kyl huomiseks luvattiin.... Mikäli ei lämmin olekaan, niin JOKA KERTA me niissä luolissa ja hämärissä tunneleissa ollaan hiippailtu mm sateelta suojassa, ja onhan siellä kahviloitakin!!!!!!
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.08.2010 00:34
Okei, klo 14 siis. Nähdään pömpelissä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.08.2010 00:53
Jaah, en pääsekään, olen huomenna 10-18 töissä. :/
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit