Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

SUOMENLINNA-miitti vol 5.

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.08.2010 07:01
Siellä siis... :3
Kirjoittanut: phaerax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.08.2010 11:40
Hmm... näyttää siltä että pääsen sittenkin mukaan kastumaan ja hytisemään.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.08.2010 12:07
Tää on joku kirous!!! Viime kesänä oli pitkälle syksyyn helteitä ja niiden mukaan sit järkkäsin miittejä. Jos kuukaudelle sattui yksi päivä jolloin satoi, oli kylmä ja tuuli, niin juuri sille päivälle oli se miitti sovittu! Samalta näyttää tämäkin nyt kun pelkkää hyvää säätä ollut ja tänään sit heti aamulla ukkosti niin että gerberat piti juosten hakea parvekkeelta sisään turvaan. Mutta te olette silti tulossa? Kertokaa NYT mikäli ette jostain syystä (mm sään puolesta) pääsekään.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.08.2010 12:31
Tullaan, tullaan! Jos myöhästyn klo 14, tulen sinne Suomenlinnaan harhailemaan. Luulisi että goottiporukka olisi helppo havaita, jollette luolissa lymyä. Pitää käydä vielä Kallion kautta, toivottavasti ehdin ajoissa. :/
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2010 12:39
Perun vielä näin viimehetkellä, sillä olen sen verran nuhainen että täytyy jättää väliin.
  • Lähetetty: 14.08.2010 12:47
No mä en oo päässyt suihkuun asti edes vielä, joten itse myöhästyn!!!! Sovitaan Suokis paikka matti/maija-myöhäisiä varten: ne ketkä ajoissa menee, niin venailevat myöhöstyviä vaikka...ööö......hmmm....siellä kahvilassa!!!! Vai parempia ideoita?
  • Lähetetty: 14.08.2010 20:33
Olihan se kiva miitti, vaikka meitä olikin porukassa vain neljä! Kiitokset.
Kirjoittanut: phaerax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.08.2010 22:18
Venailin tunnin verran, kun ei ketään ilmestynyt siinä ajassa, läksin menee. Ihan kivahan oli lueskella kauppatorilla Schattenifoorumia, ei siinä mitään.
  • • Muokkasi: Natassja
  • Lähetetty: 15.08.2010 11:06
Phaerax: Ei siellä pömpelissä tainnut olla muita kuin Tapsuli daaminsa kanssa, he olivat kyllä sen tunnin siellä. Itse menin tasan klo 14 lautalla Suomenlinnaan, kun luulin porukan olevan täsmällisiä. Sitten muistin, että Ninni myöhästyy (lähes) aina. Istuskelin Suomenlinnassa lauttasatamassa ja ehdin juomaan hyviä oluita melkein 3, kun Tapsuli, daami ja Ninni tulivat. Kyttäilin siinä, jos gootikkaita ihmisiä näkyisi, mutta mjaa...Mike Monroen näin, olisi pitänyt pyytää seuraan! Mikäs siinä oli istuskellessa, paitsi mitä nyt ampiaiset häiriköi ja espanjalaiset turistit halusivat ottaa kuvia.
  • Lähetetty: 15.08.2010 16:05

Lainaus: phaerax

Venailin tunnin verran, kun ei ketään ilmestynyt siinä ajassa, läksin menee. Ihan kivahan oli lueskella kauppatorilla Schattenifoorumia, ei siinä mitään.

No hitto sun tarttee käydä optikolla tarkistuttaan vahvuudet koska Tapsuli puolisoineen tuli siihen Kauppatorin pömpelille klo 14.10 ja mä heti sen jälkeen, ja me venattiin siinä puol neljään asti josko joku tulis!!!! Mä arvelin et muut on menny jo saareen, ja Natassja sieltä sit tulikin vastaan kun rantaan päästiin ja oli mennyt sinne tasan klo 14 lautalla. Eli kahdesta puol neljään foorumilaisia on palloillut Kauppatorilla, etkä oo nähnyt??

Muoks: Jospa ensi kerralla vaihdettaisiin puhelinnumeroita niin homma saattaisi toimia?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit