Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Helsinki-miitti to 21.7 klo 16

Kirjoittanut: lennukerttuli (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 24.06.2011 12:46
Voi. OIen niin odottanu koska Hesaan miittiä. Mutta just tuo päivä ei mulle sovi, kun olen pyytänyt Tuskaviikonlopun vapaaksi niin sitten joudun olemaan töissä tietty viikolla. Plah. Mikä kellonaika? Voisin kyllä yrittää vaihtaa vuoroo. Jos tällänen new kasvo huolitaan mukaan.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2011 00:07
Jahas, voisin minäkin olla kiinnostunut miittailemaan, vaikka lintsi vähän arveluttaakin. Hyvä silti kun on tällä kertaa parempi varoitusaika mitille 21.7 vois näillä näkymin toimia mullekin, uskoisin saavani työvuorot sovittua tuohon tai lähipäiviin. Jään silti kyttäämään lopullista päivämäärää kellonaikoineen.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.06.2011 15:19
Jää kyllä väliin arkipäivän takia. Tosin ei tuona viikkona viikonloppuka sovi.
Kirjoittanut: CharlotteXES (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: CharlotteXES
  • Lähetetty: 25.06.2011 16:42
Oi!
Mulle passais kyllä tulla miittaileen tuolloin 21.7, mutta ei lintsille. Piknikit/puistoilut/rantailut sopii mainiosti!
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.06.2011 19:23
Eiköhän kaikki ole tervetulleita, niin uudet kuin vanhatkin! En minäkään ole ollut yhdessäkään miitissä vielä. Iik

By the way, minä tulen sitten bussilla eli jos joku tulisi noutamaan minut Kampin lähistöltä sitten niin ei tartte hortoilla ympäri kaupunkia sormi suussa. Tosin, sen minäkin tiedän että Rautatieasema on siinä hollilla että siihen voin hortoilla.

Mikäs olisi sopiva kellonaika? Busseja tulee aika kivasti niin minulle käy oikeestaan monelta vaan. No ei ihan aamusta kun matkan teko kestää kuitenkin jokusen hetken.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.06.2011 18:00

Lainaus: lennukerttuli

Jos tällänen new kasvo huolitaan mukaan.

Tietysti huolitaan, sehän se miittien idea on!

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Tosin, sen minäkin tiedän että Rautatieasema on siinä hollilla että siihen voin hortoilla.

Jos vaikka treffataan siinä Rautatieaseman Elielinaukion puoleisilla ovilla kaikki 21.7. klo 16.00?
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.06.2011 21:08
^Kannatetaan! Toivottavasti ois kiva ilma!
  • Lähetetty: 29.06.2011 09:54

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

^Kannatetaan! Toivottavasti ois kiva ilma!

Jos ei, niin sitten mennään jonnekin sisätiloihin kahvittelemaan. No biggie!
Olisikohan aurinkoisella ilmalla tuo Kaisaniemen puisto vallan huono paikka pikniköidä?
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2011 14:53
Minäkin voin pienellä varauksella sanoa pääseväni mukaan. Mutta enpä minäkään Helsinkia ihmeemmin tunne, joten liityn mielelläni rautatieasemalla ihanien paremmin kaupunkia tuntevien ihmisten joukkoon (: Pidetään peukkuja että on hyvä sää ja saadaan kunnon kööri kasaan (:
  • Lähetetty: 30.06.2011 16:57

Lainaus: Tyhjäpää

Pidetään peukkuja että on hyvä sää ja saadaan kunnon kööri kasaan (:

Juurikin näin! ^.^ Olen hyvin todennäköisesti tulossa suoraan töistä vähemmän gooteissa releissä, joten minut tunnistaa kirkkaanpunaisesta tukasta, uuvahtaneesta ilmeestä ja lyhyestä fysiikasta. (Ei nyt mtn lukiovitsejä hei)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit