Gootti.net

Helsinki-miitti to 21.7 klo 16

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 20.07.2011 17:09
Mä huomasin että oon jostain syystä ottanu perjantain vapaaks töistä ja huomenna kun on kauniit säät ajattelin pientä pussikaljottelua harjottaa kuitenki, niin miksenpä vois tulla miittiinki piipahtaa.

Huomenna oon tosin töissä ja en yhtään tiedä loppuuko keikka puolelta päivin vai jatkuuko ihan pitkälle iltapäivään/alkuiltaan. Kuitenki sen verran varmasti myöhään menee että en oville kerkiä mut enköhän mä jengin spottaa kaisaniemen puistostakin!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.07.2011 19:54
Vielä varoituksen sana: minulta on sitten turha odottaa mitään fabulous gootti-ensembleja, koska tulen suoraan töistä. En myöskään viihdy valokuvissa.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.07.2011 21:52
Joo, minullakin on sitten ihan sekasikiö-värinen letti että ei kuvia kiitos

Mutta muuten, kivaa että porukkaa on tulossa näin innostuneesti! Yey, nähdään huomenna.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2011 00:31
Ei kuvia, sanovat ja tiedän, että Ninni paraikaa virittelee kameraansa miittikuntoon! Sitten kuvia tulee pelkästään musta, koska mä en pääse sitä Ninnin kameraa pakoon vaikka näyttäisin seinästä revityltä. Damn it.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2011 13:15
En peijooni sentään ehdi miittiin, tuli muuta ennakoimatonta säätöä ja first things first, ei sille mitään voi. Ilmoitin nyt kuitenkin tänne, ettei odotella turhaan kun aluksi olin osallistumassa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.07.2011 20:46
Kiitokset kaikille miittiin osallistuneille, meitä oli aika hyvä popula! Tapasimme Rautatientorilla, josta suuntasimme Kaisaniemen puiston kautta kasvitieteelliseen puutarhaan, ja sieltä vielä kourallisen kera On The Rocksiin parille. Oli hurjan kiva nähdä uusia nassuja. :3

Hämeenlinnamiitin linkki on muuten tässä:
http://www.gootti.net/keskustelu/7_3283_0.html

PS: Hampaidenkaivelu saattaa näyttää irstaalta kun sen tekee oikein
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 21.07.2011 21:33
Hauska kuulla miitin onnistuneen. Jee, jee.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2011 22:29
Jep jep, kiitokset myös minun puolestani osallistujille! You guys are hilarious
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2011 23:32
Kiitosta vaan myös kaikille paikalle osuneille.
Kirjoittanut: noorus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2011 23:47
Oli kiva näin uutena tulijana nähdä ihmisiä livenä, vaikka ehkä sosiaalisempikin voisin koittaa olla
Toivottavasti ihmisiin voi tutustua paremminkin joskus myöhemmällä ajalla
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit