Gootti.net

27.8.11 Viimeiset auringon säteet-miitti ulkosalla @ Ruttopuisto, HKI

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 19.08.2011 12:46
Moi jälleen te ihanaiset ja ihamiehet!
Voisimme kokoontua vielä viimeisen kerran "tälle kesälle" jonnekin puistikkoon nauttimaan jäljellä olevista lämpimistä päivistä.
Jos ajankohta on sateinen, menkäämme kahvilaan. Toivotaan ettei näin kuitenkaan ole.
Tämä olisi jo 92. miitti mitä pk-seudulla on järjestetty vuodesta 2006 lähtien.
Ehdotan (vaan itse) päiväksi 27.8 lauantai, ja jos muita kiinnostaa moinen ulkoilu hyvässä seurassa, niin ehdotelkaahan tänne itse parempaa ajankohtaa ja myös sitä puistoa jossa viimeisen auringonsäteen yhdessä näkisimme pilkahtavan!

Alkusyksyisin terveisin: Z-zz-
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2011 13:27
Wuhuu! Minäkin pääsen mukaan Muutan kaupunkiin maanantaina.
Nyt vua ku koordinaatit ja ajan nimeätte, että ossoo tulla oikeaan paikkaan.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.08.2011 14:05
Tuolloin ei käy minulle tai Jonelle, olemme matkalla Lappiin. Pitäkäähän hubaa. :3
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.08.2011 08:17
On frendin kanssa tarkoitus juhlistaa synttäreitämme juuri 27.8.2011 Ruttopuistossa, josta jatketaan sitten Hellfire Clubille illalla. Suosittelen liittymään seuraan, sinne on näillä näkymin tulossa mukavasti oikein kivaa jengiä
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 21.08.2011 10:55
On vikoja lomapäiviä meikällä ennen koulua eikä ole edes töitä joten enköhän tuu paikalle!
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2011 20:32
Voisin itsekin (jälleen) duunivaralla ilmoittautua, eli ilmestyn maisemiin jos kerkeän. Viime kerralla en valitettavasti ehtinyt tapaamiseen, pääsin töistä vasta puol ysiltä ;( Mutta yritän, yritän..
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2011 18:20
haluisin niin hirmusesti lähtee messiin muta täältä asti ku lähtee ni pitää olla rahaaki mut sitä kun ei ole niin ei pysty
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2011 23:22
Jep, tulossa ollaan.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2011 15:43
Laavantaille luppaa aironkoista ja +30 astetta. Suap sitten nähä mitä todellisuus pittää sisällään, mutta toivokaamme parasta
Onko se nyt sitten se Ruttopuisto vai?
Illasta viilenee noppeesti, niin oisko jossain kolmen/neljän kieppeillä sellanen sopiva aika reffailla?
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2011 10:58
Vietän ko päivän rattoisasti töissä ja illalksi olen jo sopinut ohjelmaa, jota jää tällä(kin) kertaa miitti minun osaltani väliin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit