Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

27.8.11 Viimeiset auringon säteet-miitti ulkosalla @ Ruttopuisto, HKI

Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2011 11:32
Olisi ollut kiva kyllä osallistua kun hyvää säätäkin on luvattu, mutta täytyy nyt kyllä tyytyä viettämään viikonloppu ulkomailla
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.08.2011 10:48
Mä nyt otin vapauden korjata tuota otsikkoa niin, että siinä on paikka ja päivämäärä
Ajankohtaa saatte vielä arpoa keskenänne niin halutessanne, mutta minä ja mun kaikenkarvaiset kaverit on paikalla kuudesta eteenpäin
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.08.2011 15:40
Tuolla ehdotettiin et neljän maissa, sopiiko se kaikille? Ja haluatteko että nähdään Ruttiksessa vai onko tarvetta kokoontua esim steissille ensin?
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2011 16:38
Nyt ilmoitan hyvissä ajoin: Töihin joudin jälleen.. Odotan ilolla miittiä johon pääsisin itsekin osallistuman..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.08.2011 18:36
Neljän maissa ja Ruttopuisto, eiköhän mennä näillä.
Kirjoittanut: CharlotteXES (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.08.2011 23:25
oho. oon missannu tän kokonaan. toi neljä on vähän aikasin, voisin kyllä tulla viiden viiva kuuden aikaan. karkaattekohan työ, tai piiloudutte vähintään.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2011 00:34
Neljän maita passaa ja puistoon suoraa yritän löytää.
Kirjoittanut: kiga (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.08.2011 00:58
voisin kai minäkin tulla nurkille kurkkimaan
  • Lähetetty: 27.08.2011 22:06
Kiitoksia kaikille miitissä olleille, me TaruisenAaveen kans lähdettiin katsomaan kuuden jälkeen Blood Ceremonyn leffaa, joten kertokaahan tänne miten emanonin kemut sujuivat ja laittakaa kuvia, minäkin laitan huomenna nuo miittikuvat, myös puun josta roikkui keinuja
Ja erityiskiitos Tapsulille ihanista lasipöllöistä!
  • Lähetetty: 28.08.2011 11:41
Ja KUVAT MIITISTÄ tässä: http://www.flickr.com/photos/65247190@N08/?saved=1
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit