Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kumman toiminnon haluat foorumille?

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 15.11.2007 12:03
Joulukuun alussa olisi taas mahdollista hankkia uusi toiminto tänne foorumille. Kerro haluaisitko foorumille mieluummin monipuolisemman yksityisviestitoiminnon vai mahdollisuuden järjestää äänestyksiä / kyselyitä? Se vaihtoehto, joka saa enemmän puoltavia älähdyksiä, tullaan asentamaan tänne foorumille joulukuun alussa. Nyt voit vaikuttaa siihen mihin suuntaan tätä hommeliinia kehitetään! Vaikuta.

Tämä uusi toiminto tulee tietysti olemaan täysin maksuton jokaiselle tämän foorumiyhteisön jäsenelle.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.11.2007 14:27
minkälainen toiminto tää monipuolisempi yksityisviestitoiminto olisi? Minkälaisia muutoksia siitä tulisi tohon nykyiseen?
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.11.2007 14:42
Jos tuo äänestys tulisi niin noi "kumpi on parempi vai kampi" -tyyppiset ketjut vois sitten laittaa äänestykseksi eikä tulisi 100 sivua pelkkiä onelinereitä. Itselläni tosin ei ole mitään mielenkiintoa osallistua niihin oli ne sitten äänestys-muodossa taikka siten kun ne nyt on.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 15.11.2007 14:43
Niin joo, näistä toiminnoista löytyy infosivutkin:

- Yksityisviestit
- Äänestykset / kyselyt
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.11.2007 15:11
Mun ääni menee kyllä äänestyksille/kyselyille. Ei nekään hirveesti inspaa, mutta eipä tuu yksityisviestejäkää läheteltyä ikinä. Tai usein ainakaan.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.11.2007 15:19
mun ääneni menee myös aanestyksille ja kyselyille. Foorumilla tuntus nyt jo olevan ihan hirveesti ton tyyppisiä aiheita, mitkä vie sijaa sellasilta oikeilta keskusteluilta. ehkä ne keskustelut pääsis paremmin esille ton toiminnon avulla, kun äänestykset erottus eritavalla joukosta
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.11.2007 15:57
Mä taidan myös kaatua tuon äänestykset/kysely homman puolelle.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.11.2007 16:04
Äänestys.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.11.2007 16:13

Lainaus: TheSecret

mun ääneni menee myös aanestyksille ja kyselyille. Foorumilla tuntus nyt jo olevan ihan hirveesti ton tyyppisiä aiheita, mitkä vie sijaa sellasilta oikeilta keskusteluilta.

kuin myös minun ääneni.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.11.2007 17:18
äänestys.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit