Gootti.net

Kumman toiminnon haluat foorumille?

Kirjoittanut: Silver_hair (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.11.2007 09:42
Yhdyn edellisiin ja nostan käteni äänestysten ja kyselyiden puolesta! o/
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.11.2007 20:16
Tämähän alkaa jo olla aika selkeää ja yksimielistä
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 19.11.2007 20:23
Juu tosiaan sanotaan äänestykset vaikka ovatkin periaatteessa turhempia, niin enpä ole yksityisiä koskaan kait käyttänyt.
Kirjoittanut: Jennife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.11.2007 22:11
no tuo äänestyshomma.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.11.2007 22:59
Äänestys voisi olla ihan hauska, yksityisviestejä minäkään en juuri käytä.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.11.2007 18:28
Äänestäisin yksityisviestejä...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.11.2007 18:41
Kyselyt muilla foorumeilla on aika naurettavia ja yksipuolisia, joten en haluais niitä tälle boardille.

Yksityisviesteille mun ääni.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 22.11.2007 19:01
Mä luulen, että itsekin olisin yksityisviestien kannalla. En tiedä miksi, mutta ei oikein houkuta sellaiset netti-Iltis tyyliset kyllä/ei kyselyt.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2007 19:25

Lainaus: poison

Mä luulen, että itsekin olisin yksityisviestien kannalla. En tiedä miksi, mutta ei oikein houkuta sellaiset netti-Iltis tyyliset kyllä/ei kyselyt.

niin no joo. tuossa on hyvä. korjaan, erittäin hyvä pointti. taindanpa antaa ääneni kuitenkin yksityisviesteille.
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.11.2007 23:13
Onhan se totta, että äänestysmahdollisuus ei ole se kaikkein mahtavin toiminto maan päällä, mutta minä en ole yksityisviesteihin koskenut ollenkaan. Tai, olen minä yhden viestin lähettänyt, mutta en edes tiedä menikö se perille.

Olisipa enemmän vaihtoehtoja...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit